Inzerce

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela zaplatit.

Inzerce

Jsem moc vděčný za to, že jsem ve studiu mohl přivítat Carly Kirstenovou, známou spíše jako Carrie Kirsten. Vím, že mnoho lidí má na dnešní influencery ze sociálních sítí spíše negativní názor. Přesto jsou to lidé, kteří mají vliv na statisíce dalších lidí a kteří si za reklamu na svých profilech účtují obrovské částky.

Chtěl jsem ale především ukázat, jaký život takoví lidé vedou a co všechno může úspěch na internetu přinést. Carly se v našem rozhovoru rozpovídala třeba o tom, proč si nemůže jen tak zajít nakoupit do obchodu, proč nemá moc přátel a kvůli čemu strávila nějakou dobu na psychiatrii.

Chtěl bych také říci, že podobné příběhy neslýchám jen od mladých influencerů. Úspěch si svou daň vyžádal i u mnoha dalších lidí, které znám. Bez ohledu na to, zda jste podnikatel, manažer, sportovec, zpěvák nebo youtuber, všechno něco stojí. Tento rozhovor může napovědět, jak taková cena vypadá. Najdete ho i v našem podcastu.

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?