Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Carly Kirstenová patří mezi nejpopulárnější influencerky na českém internetu. Jen na Instagramu a Youtube ji sledují statisíce lidí, vydala i vlastní knihu a vyhrála spoustu soutěží. Ve svých 21 letech se tak stala známou osobností. Za svůj úspěch ale musela zaplatit.

Jsem moc vděčný za to, že jsem ve studiu mohl přivítat Carly Kirstenovou, známou spíše jako Carrie Kirsten. Vím, že mnoho lidí má na dnešní influencery ze sociálních sítí spíše negativní názor. Přesto jsou to lidé, kteří mají vliv na statisíce dalších lidí a kteří si za reklamu na svých profilech účtují obrovské částky.

Chtěl jsem ale především ukázat, jaký život takoví lidé vedou a co všechno může úspěch na internetu přinést. Carly se v našem rozhovoru rozpovídala třeba o tom, proč si nemůže jen tak zajít nakoupit do obchodu, proč nemá moc přátel a kvůli čemu strávila nějakou dobu na psychiatrii.

Chtěl bych také říci, že podobné příběhy neslýchám jen od mladých influencerů. Úspěch si svou daň vyžádal i u mnoha dalších lidí, které znám. Bez ohledu na to, zda jste podnikatel, manažer, sportovec, zpěvák nebo youtuber, všechno něco stojí. Tento rozhovor může napovědět, jak taková cena vypadá. Najdete ho i v našem podcastu.

Inzerce

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda