Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Virtuální asistentka: Nejčastější mýty, které o ní kolují

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

SponzorovánoVideo

Virtuální asistentka je pomocnice, která externě pomáhá třeba podnikatelům s jejich prací. Pro řadu svých klientů může být velmi cennou pomocnicí, která jim šetří čas, který mohou věnovat rozvoji svého podnikání.

Kolem virtuálních asistentek ale v Česku koluje řada nepravdivých mýtů. Společně s Ondřejem Markem jsme vybrali ty nejčastější a rozebrali je v dnešním videu. Zmínili jsme například tyto mýty:

  1. Je pravda, že mi virtuální asistentka nedodá kvalitní práci? A co kvalitu její práce vlastně ovlivňuje?
  2. Mám se bát zneužití citlivých informací virtuální asistentkou? Může díky nim rozjet vlastní byznys a vytvořit mi tak konkurenci?
  3. Jak vybrat skutečně spolehlivou online asistentku a jak zajistit, že mi zadanou práci opravdu dodá?
  4. Kdo vůbec virtuální asistentky v Česku dělá a nejsou to jen lidé z rozvojových zemí?

Ondřej Marek je zkušený podnikatel a s delegací práce na někoho dalšího má bohaté zkušenosti. Spoluzaložil například Centrum dluhopisů Dluhopisy.cz nebo službu poskytující práci externích asistentek OFFICE to go.

Další videa o delegování práce:

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s podnikateli, ve kterých zjistíte, jak pracují a co jim při jejich práci pomáhá. Podívejte se třeba na to, jak vypadá práce ve startupu, jak studovat marketing nebo co je to delegování práce.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu