Inzerce

Inzerce

Kde studovat marketing?

Chcete začít studovat marketing, ale nevíte kde? Máme pro vás dobrou a špatnou zprávu. Ta špatná je, že řada škol nedokáže svoje studenty naučit moderním metodám a postupům v marketingu. Jednoduše se nestíhají přizpůsobit novodobým trendům a nabídnout studentům to, co dnes v marketingu skutečně funguje.

Dobrá zpráva je, že jste narazili na nás. Máme pro vás totiž bezplatná videa o marketingu, ve kterých si povídáme s předními marketingovými specialisty z firem, jako je Alza.cz, Mall Group a z dalších. Zjistíte, co v marketingu dělají oni, co jim nejvíce funguje a co doporučují začátečníkům.

Neváhejte videa poslat i svým kamarádům. Náš web je doporučovaný nejedním z TOP marketérů v Česku. Všechny rozhovory můžete poslouchat i v podcastu o marketingu (ideální na cesty).


Zde najdete výběr několika epizod, kterými můžete začít:

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 2 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 2 roky

nikol-skocikova-web

Nikol Skočíková (Socialsharks): Role sociálních sítí v marketingu, přístup českých firem, social-media-first

Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková a rozebrala i to, jak funguje tzv. social-media-first přístup. S Nikol jsme narazili na…

Před 3 roky

ivana-sediva-web

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí. Podle Wikipedie byl McDonald`s…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 3 roky

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 3 roky

diana-zadakova-web

Diana Zadáková (eVisions.cz): Jak získat stáž v marketingu a vytěžit z ní maximum?

Diana Zadáková je v marketingu teprve nováček. Po tříměsíční stáži nastoupila na částečný úvazek do marketingové agentury eVisions.cz. V polovině července na svém blogu napsala článek o tom, jak podobnou stáž získat a jak si z ní odnést co nejvíce….

Před 3 roky

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

Proč tak velká značka jako Alza dělá affiliate marketing? A jak chce změnit budoucnost affiliate marketingu v Čechách?

Před 4 roky

Doporučené články

doris-tesarkova-web

Doris Tesárková Oplová: Jak se uživit jako malířka na volné noze?

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

spokojenypes-2016-web

Rok 2016 e-shopu SpokojenýPes.cz: Do čeho investovali čas a energii?

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Inzerce