Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Delegace práce: Nejčastější chyby při delegování

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 111 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V rámci série videí o delegování práce přinášíme další rozhovor. Tentokrát se spoluzakladatelem Centra dluhopisů Dluhopisy.cz a OFFICE to go poskytujícího služby externích asistentek Ondřejem Markem.

Delegace práce je pro podnikatele jednou ze zásadních dovedností, kterou si musí osvojit. Jak Ondřej Marek v rozhovoru sám přiznává, bez její znalosti by nedokázal zvládnout tolik úkolů a dosáhnout v podnikání vytyčených cílů.

Přesto se v delegaci práce řada podnikatelů dopouští zásadních chyb. Mezi ty nejčastější patří:

  1. Vůbec to nezkusí a práci nedelegují. Příčinou je nejčastěji obava, že delegovaná práce ztratí svou kvalitu, že je příliš odborná nebo že při ní vyzradí citlivé informace. Nic z toho ale nemusí být pravda.
  2. Špatné či nepřesné zadání. Právě na něm to stojí, protože pokud svou práci nedokážete dobře a přesně zadat, těžko bude odvedena správně. I o tom, jak má správné zadání vypadat, jsme si v našem rozhovoru povídali. A věnovat tomu budeme i videa další.
  3. Nedostatečná zpětná vazba zhotoviteli práce. Pokud ji například delegujete na online asistentku, je právě zpětná vazba a postupné zdokonalování vaší spolupráce to, co zvyšuje její kvalitu.

Podívejte se i na naše předchozí videa (nejen) o delegaci práce:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

denisa-vavrova-web

E-mail marketing v e-shopu NEBBIA store | Denisa Vávrová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
samuela-davidova-web

Práce na dálku v praxi. Česká Remote Girl o životním stylu budoucnosti | Samuela Davidova

jana-sopoci-web

Jak řídit projekty pro klienty, když tvoříte rodokmeny? | Jana Sopóci

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Inzerce