Inzerce

Inzerce

Delegace práce: Nejčastější chyby při delegování

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

V rámci série videí o delegování práce přinášíme další rozhovor. Tentokrát se spoluzakladatelem Centra dluhopisů Dluhopisy.cz a OFFICE to go poskytujícího služby externích asistentek Ondřejem Markem.

Delegace práce je pro podnikatele jednou ze zásadních dovedností, kterou si musí osvojit. Jak Ondřej Marek v rozhovoru sám přiznává, bez její znalosti by nedokázal zvládnout tolik úkolů a dosáhnout v podnikání vytyčených cílů.

Přesto se v delegaci práce řada podnikatelů dopouští zásadních chyb. Mezi ty nejčastější patří:

  1. Vůbec to nezkusí a práci nedelegují. Příčinou je nejčastěji obava, že delegovaná práce ztratí svou kvalitu, že je příliš odborná nebo že při ní vyzradí citlivé informace. Nic z toho ale nemusí být pravda.
  2. Špatné či nepřesné zadání. Právě na něm to stojí, protože pokud svou práci nedokážete dobře a přesně zadat, těžko bude odvedena správně. I o tom, jak má správné zadání vypadat, jsme si v našem rozhovoru povídali. A věnovat tomu budeme i videa další.
  3. Nedostatečná zpětná vazba zhotoviteli práce. Pokud ji například delegujete na online asistentku, je právě zpětná vazba a postupné zdokonalování vaší spolupráce to, co zvyšuje její kvalitu.

Podívejte se i na naše předchozí videa (nejen) o delegaci práce:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Nejoblíbenější

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání