Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Delegace práce: Nejčastější chyby při delegování

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

SponzorovánoVideo

V rámci série videí o delegování práce přinášíme další rozhovor. Tentokrát se spoluzakladatelem Centra dluhopisů Dluhopisy.cz a OFFICE to go poskytujícího služby externích asistentek Ondřejem Markem.

Delegace práce je pro podnikatele jednou ze zásadních dovedností, kterou si musí osvojit. Jak Ondřej Marek v rozhovoru sám přiznává, bez její znalosti by nedokázal zvládnout tolik úkolů a dosáhnout v podnikání vytyčených cílů.

Přesto se v delegaci práce řada podnikatelů dopouští zásadních chyb. Mezi ty nejčastější patří:

  1. Vůbec to nezkusí a práci nedelegují. Příčinou je nejčastěji obava, že delegovaná práce ztratí svou kvalitu, že je příliš odborná nebo že při ní vyzradí citlivé informace. Nic z toho ale nemusí být pravda.
  2. Špatné či nepřesné zadání. Právě na něm to stojí, protože pokud svou práci nedokážete dobře a přesně zadat, těžko bude odvedena správně. I o tom, jak má správné zadání vypadat, jsme si v našem rozhovoru povídali. A věnovat tomu budeme i videa další.
  3. Nedostatečná zpětná vazba zhotoviteli práce. Pokud ji například delegujete na online asistentku, je právě zpětná vazba a postupné zdokonalování vaší spolupráce to, co zvyšuje její kvalitu.

Podívejte se i na naše předchozí videa (nejen) o delegaci práce:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu