Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Martina Trnková: Jak fungují externí asistentky a proč si je najmout?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

AdVideo

Martina Trnková je spolumajitelkou a hnací silou společnosti OFFICE to go, která pomáhá podnikatelům, firmám i běžným lidem. Dnes jsme si povídali o tom, proč je dobré mít při práci pomocníka, asistentku a jak funguje ta externí, nebo virtuální.

Jak funguje externí či virtuální asistentka?

Velmi podobně, jako když máte vlastní asistentku. Máte po ruce schopnou kolegyni, na kterou delegujete činnosti, které je potřeba vyřídit. Nemusíte se však vázat na jednu osobu, ale díky nám jich můžete mít více a neplatíte při tom vícekrát mzdu, ale jen skutečně odpracovaný čas.

Jakou práci na vás klienti delegují?

Je toho hodně. Od jednoduché daministrativy přes organizaci jednání a cest, vyřizování komunikace (telefon, e-mail, chat, atd.) až po přípravu dat pro účetní nebo práci s webovými a e-shopovými řešeními. Kreativitě klienta se v delegování pracovních úkolů meze nekladou.

S jakým očekáváním přicházejí vaši klienti?

Zpravidla je to úspora nebo získání nového času, delegace nezáživných činností a nebo rozšíření pracovního týmu bez nutnosti vytváření nového pracovního místa.

Je něco, co neumíte?

Bude toho určitě hodně. Důležité ale je uvědomit si, že asistentka není Ferda Mravenec. Dobrá asistentka je především perfektní organizátor, který vždy ví, na koho se obrátit. Takže, co neumí udělat sama, zajistí prostřednictvím někoho dalšího.

Co muži – asistenti?

Nevyhýbáme se jim, ale zrovna v týmu žádného nemáme. Pokud by však byl požadavek, tak víme, koho povolat.

Jaký je rozdíl mezi externí a virtuální asistentkou?

My ho chápeme tak, že naše externí asistentka toho umí více. Není jen anonymním hlasem na druhé straně drátu, ale klient ji zná osobně a může tak naplno využívat její potenciál. A navíc nesedí jen za počítačem, ale vyrazí na nákup do města, na úřad či jednání.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.



Skrýt reklamu