Inzerce

Martina Trnková: Jak fungují externí asistentky a proč si je najmout?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Martina Trnková je spolumajitelkou a hnací silou společnosti OFFICE to go, která pomáhá podnikatelům, firmám i běžným lidem. Dnes jsme si povídali o tom, proč je dobré mít při práci pomocníka, asistentku a jak funguje ta externí, nebo virtuální.

Inzerce

Jak funguje externí či virtuální asistentka?

Velmi podobně, jako když máte vlastní asistentku. Máte po ruce schopnou kolegyni, na kterou delegujete činnosti, které je potřeba vyřídit. Nemusíte se však vázat na jednu osobu, ale díky nám jich můžete mít více a neplatíte při tom vícekrát mzdu, ale jen skutečně odpracovaný čas.

Jakou práci na vás klienti delegují?

Je toho hodně. Od jednoduché daministrativy přes organizaci jednání a cest, vyřizování komunikace (telefon, e-mail, chat, atd.) až po přípravu dat pro účetní nebo práci s webovými a e-shopovými řešeními. Kreativitě klienta se v delegování pracovních úkolů meze nekladou.

S jakým očekáváním přicházejí vaši klienti?

Zpravidla je to úspora nebo získání nového času, delegace nezáživných činností a nebo rozšíření pracovního týmu bez nutnosti vytváření nového pracovního místa.

Je něco, co neumíte?

Bude toho určitě hodně. Důležité ale je uvědomit si, že asistentka není Ferda Mravenec. Dobrá asistentka je především perfektní organizátor, který vždy ví, na koho se obrátit. Takže, co neumí udělat sama, zajistí prostřednictvím někoho dalšího.

Co muži – asistenti?

Nevyhýbáme se jim, ale zrovna v týmu žádného nemáme. Pokud by však byl požadavek, tak víme, koho povolat.

Jaký je rozdíl mezi externí a virtuální asistentkou?

My ho chápeme tak, že naše externí asistentka toho umí více. Není jen anonymním hlasem na druhé straně drátu, ale klient ji zná osobně a může tak naplno využívat její potenciál. A navíc nesedí jen za počítačem, ale vyrazí na nákup do města, na úřad či jednání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

TOP obsah

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě