Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Martina Trnková: Jak fungují externí asistentky a proč si je najmout?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Martina Trnková je spolumajitelkou a hnací silou společnosti OFFICE to go, která pomáhá podnikatelům, firmám i běžným lidem. Dnes jsme si povídali o tom, proč je dobré mít při práci pomocníka, asistentku a jak funguje ta externí, nebo virtuální.

Jak funguje externí či virtuální asistentka?

Velmi podobně, jako když máte vlastní asistentku. Máte po ruce schopnou kolegyni, na kterou delegujete činnosti, které je potřeba vyřídit. Nemusíte se však vázat na jednu osobu, ale díky nám jich můžete mít více a neplatíte při tom vícekrát mzdu, ale jen skutečně odpracovaný čas.

Jakou práci na vás klienti delegují?

Inzerce

Je toho hodně. Od jednoduché daministrativy přes organizaci jednání a cest, vyřizování komunikace (telefon, e-mail, chat, atd.) až po přípravu dat pro účetní nebo práci s webovými a e-shopovými řešeními. Kreativitě klienta se v delegování pracovních úkolů meze nekladou.

S jakým očekáváním přicházejí vaši klienti?

Zpravidla je to úspora nebo získání nového času, delegace nezáživných činností a nebo rozšíření pracovního týmu bez nutnosti vytváření nového pracovního místa.

Je něco, co neumíte?

Bude toho určitě hodně. Důležité ale je uvědomit si, že asistentka není Ferda Mravenec. Dobrá asistentka je především perfektní organizátor, který vždy ví, na koho se obrátit. Takže, co neumí udělat sama, zajistí prostřednictvím někoho dalšího.

Co muži – asistenti?

Nevyhýbáme se jim, ale zrovna v týmu žádného nemáme. Pokud by však byl požadavek, tak víme, koho povolat.

Jaký je rozdíl mezi externí a virtuální asistentkou?

My ho chápeme tak, že naše externí asistentka toho umí více. Není jen anonymním hlasem na druhé straně drátu, ale klient ji zná osobně a může tak naplno využívat její potenciál. A navíc nesedí jen za počítačem, ale vyrazí na nákup do města, na úřad či jednání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing