Inzerce

Inzerce

Martina Trnková: Jak fungují externí asistentky a proč si je najmout?

Martina Trnková je spolumajitelkou a hnací silou společnosti OFFICE to go, která pomáhá podnikatelům, firmám i běžným lidem. Dnes jsme si povídali o tom, proč je dobré mít při práci pomocníka, asistentku a jak funguje ta externí, nebo virtuální.

Jak funguje externí či virtuální asistentka?

Velmi podobně, jako když máte vlastní asistentku. Máte po ruce schopnou kolegyni, na kterou delegujete činnosti, které je potřeba vyřídit. Nemusíte se však vázat na jednu osobu, ale díky nám jich můžete mít více a neplatíte při tom vícekrát mzdu, ale jen skutečně odpracovaný čas.

Jakou práci na vás klienti delegují?

Je toho hodně. Od jednoduché daministrativy přes organizaci jednání a cest, vyřizování komunikace (telefon, e-mail, chat, atd.) až po přípravu dat pro účetní nebo práci s webovými a e-shopovými řešeními. Kreativitě klienta se v delegování pracovních úkolů meze nekladou.

S jakým očekáváním přicházejí vaši klienti?

Zpravidla je to úspora nebo získání nového času, delegace nezáživných činností a nebo rozšíření pracovního týmu bez nutnosti vytváření nového pracovního místa.

Je něco, co neumíte?

Bude toho určitě hodně. Důležité ale je uvědomit si, že asistentka není Ferda Mravenec. Dobrá asistentka je především perfektní organizátor, který vždy ví, na koho se obrátit. Takže, co neumí udělat sama, zajistí prostřednictvím někoho dalšího.

Co muži – asistenti?

Nevyhýbáme se jim, ale zrovna v týmu žádného nemáme. Pokud by však byl požadavek, tak víme, koho povolat.

Jaký je rozdíl mezi externí a virtuální asistentkou?

My ho chápeme tak, že naše externí asistentka toho umí více. Není jen anonymním hlasem na druhé straně drátu, ale klient ji zná osobně a může tak naplno využívat její potenciál. A navíc nesedí jen za počítačem, ale vyrazí na nákup do města, na úřad či jednání.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Doporučené články

petr-sykora-web

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

Zpětné odkazy

Vyzkoušejte: 8 tipů, jak mohou e-shopy získávat zpětné odkazy

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

petr-mara-web

Petr Mára: Jak se vyvíjí strategie Apple?

Inzerce