Inzerce

Martina Trnková: Jak fungují externí asistentky a proč si je najmout?

Martina Trnková je spolumajitelkou a hnací silou společnosti OFFICE to go, která pomáhá podnikatelům, firmám i běžným lidem. Dnes jsme si povídali o tom, proč je dobré mít při práci pomocníka, asistentku a jak funguje ta externí, nebo virtuální.

Inzerce

Jak funguje externí či virtuální asistentka?

Velmi podobně, jako když máte vlastní asistentku. Máte po ruce schopnou kolegyni, na kterou delegujete činnosti, které je potřeba vyřídit. Nemusíte se však vázat na jednu osobu, ale díky nám jich můžete mít více a neplatíte při tom vícekrát mzdu, ale jen skutečně odpracovaný čas.

Jakou práci na vás klienti delegují?

Je toho hodně. Od jednoduché daministrativy přes organizaci jednání a cest, vyřizování komunikace (telefon, e-mail, chat, atd.) až po přípravu dat pro účetní nebo práci s webovými a e-shopovými řešeními. Kreativitě klienta se v delegování pracovních úkolů meze nekladou.

S jakým očekáváním přicházejí vaši klienti?

Zpravidla je to úspora nebo získání nového času, delegace nezáživných činností a nebo rozšíření pracovního týmu bez nutnosti vytváření nového pracovního místa.

Je něco, co neumíte?

Bude toho určitě hodně. Důležité ale je uvědomit si, že asistentka není Ferda Mravenec. Dobrá asistentka je především perfektní organizátor, který vždy ví, na koho se obrátit. Takže, co neumí udělat sama, zajistí prostřednictvím někoho dalšího.

Co muži – asistenti?

Nevyhýbáme se jim, ale zrovna v týmu žádného nemáme. Pokud by však byl požadavek, tak víme, koho povolat.

Jaký je rozdíl mezi externí a virtuální asistentkou?

My ho chápeme tak, že naše externí asistentka toho umí více. Není jen anonymním hlasem na druhé straně drátu, ale klient ji zná osobně a může tak naplno využívat její potenciál. A navíc nesedí jen za počítačem, ale vyrazí na nákup do města, na úřad či jednání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

marek-odehnal-web

Investice do nemovitostí: Jak začít a kdy se vyplatí? | Marek Odehnal

Právě vyšlo

pavel-schiller-web

Procesní řízení v malé firmě | Pavel Schiller (ASN Plus)

tomas-baranek-web

Jak se efektivně vzdělávat a číst knihy? | Tomáš Baránek (Jan Melvil)

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier