Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Společně s OFFICE to go pro vás připravujeme sérii rozhovorů o tom, jak efektivně delegovat práci na vaši asistentku či asistenta a jak si tak uvolnit ruce pro další práci. V dnešním rozhovoru si povíme, jak vybrat úkoly, které na ně delegovat.
Řada podnikatelů tráví zbytečně mnoho času prací, kterou za ně může udělat někdo jiný. Zbytečně se tak připravují o čas, který mohou věnovat rozvoji své firmy a mnohem důležitějším činnostem, které na ně při tom čekají.
Řešením může být zaměstnání vlastní asistentky či asistenta, nebo využití služeb, které vám se zvládnutím např. administrativní práce pomohou externě. Jednou z nich je právě OFFICE to go, na kterou můžete delegovat práci podobně jako na vlastní asistentku.
Šéfkou projektu je Martina Trnková, se kterou jsem si v dnešním rozhovoru povídal o tom, jakou práci konkrétně na asistentku delegovat a v čem podnikatelům nejvíce pomáhají. Dozvíte se třeba to, jakou práci mohou delegovat:
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Bavili jsme se ale také o tom, jak mohou podobné služby využívat lidé, kteří nepodnikají. Tedy, jak užitečné mohou být pro zaměstnance.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 týdny
Před 4 týdny