Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Pořádáme konferenci: Co promyslet, nejčastější chyby, tipy pro organizátory

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Video

Když se tak rozhlížím po českém trhu, vidím, že vlastní konference pořádá stále více firem. Bohužel je z nich často cítit záměr organizátorů maximálně vydělat peníze, než účastníkům předat kvalitní informace a nezapomenutelný zážitek.

Šárka Štrossová je hlavní organizátorkou jedné z největších konferencí o technologiích v Česku WebExpo. Sama navštívila už desítky konferencí v Česku i v zahraniční a na mnoha se přímo podílela. Mezi tuzemskými pořadateli tak najdete jen málo zkušenějších lidí, než je právě Šárka.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, co je potřeba před uspořádáním vlastní konference promyslet, co spojuje ty nejlepší konference a co se naučila při pořádání WebExpa. Rozhovor najdete i v našem podcastu.

Další rozhovory, které doporučuji:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu