Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Pořádáme konferenci: Co promyslet, nejčastější chyby, tipy pro organizátory

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Když se tak rozhlížím po českém trhu, vidím, že vlastní konference pořádá stále více firem. Bohužel je z nich často cítit záměr organizátorů maximálně vydělat peníze, než účastníkům předat kvalitní informace a nezapomenutelný zážitek.

Šárka Štrossová je hlavní organizátorkou jedné z největších konferencí o technologiích v Česku WebExpo. Sama navštívila už desítky konferencí v Česku i v zahraniční a na mnoha se přímo podílela. Mezi tuzemskými pořadateli tak najdete jen málo zkušenějších lidí, než je právě Šárka.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, co je potřeba před uspořádáním vlastní konference promyslet, co spojuje ty nejlepší konference a co se naučila při pořádání WebExpa. Rozhovor najdete i v našem podcastu.

Další rozhovory, které doporučuji:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

Warren Buffett: V čem se inspirovat od investorské ikony? | Marek Odehnal