Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil a co díky němu získal?
Agenturní byznys není jednoduchý. Jak Ondřej v rozhovoru přiznává, jednou z jeho velkých nevýhod je to, že jen sotva se vám agenturu povede prodat za nějaké větší peníze. Fresh chtělo koupit několik firem, ale jejich nabídky byly příliš nízké.
S Ondřejem jsme si povídali o dalších úskalích agenturního byznysu, volbě služeb, které firma klientům nabízí, hiringu nových lidí i o tom, proč málem předběhli Slevomat a jak vydělali na tom, že se jim ho nakonec předběhnout nepovedlo.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.