Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Ondřej Prokop (Fresh): 10 let budování internetové agentury, vývoj vlastního CMS, soft-skills podnikatele

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil a co díky němu získal?

Inzerce

Agenturní byznys není jednoduchý. Jak Ondřej v rozhovoru přiznává, jednou z jeho velkých nevýhod je to, že jen sotva se vám agenturu povede prodat za nějaké větší peníze. Fresh chtělo koupit několik firem, ale jejich nabídky byly příliš nízké.

S Ondřejem jsme si povídali o dalších úskalích agenturního byznysu, volbě služeb, které firma klientům nabízí, hiringu nových lidí i o tom, proč málem předběhli Slevomat a jak vydělali na tom, že se jim ho nakonec předběhnout nepovedlo.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč je agenturní byznys tak náročný a jaká skrývá největší úskalí?
  • Proč chtěl Ondřej z firmy několikrát utéct, ale nakonec to neudělal?
  • Co se za těch 10 let naučil a jak mu pomáhá mentoring?
  • Proč přestali vyvíjet vlastní CMS a jak vydělali na slevomatech?
  • Jak agentura Fresh získává nové klienty a co jí funguje v marketingu?
  • Jak podnikat v agenturním byznysu?
  • Jak přemýšlí nad svými službami a jak je prodává klientům?

Jak se budují agentury? Poslechněte si rozhovor se zakladateli:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

gabriela-mrkvicova-web

Obklopte se zkušenými podnikateli. Takhle funguje networking | Gabriela Mrkvicová

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce