Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Newsletter #2: Pojďme se prodat

Jiří Rostecký
Před 3 roky

Je tady historicky druhý newsletter pro předplatitele MladýPodnikatel.cz. Přečíst si ho můžete i vy.

Pokud chcete poslouchat naše nejlepší rozhovory o byznysu, neváhejte se mezi předplatitele přidat.


Přeji Vám krásné pondělí ráno!

Co si budeme říkat… Byznys je o prodeji. Prodat se chceme všichni. A já vám v tomto historicky druhém newsletteru pro předplatitele ukážu to nejlepší o prodeji – ať už prodeji našich služeb, nebo rovnou celých firem. Pojďme na to.

Inzerce

To nejlepší o marketingu

V Česku nenajdete moc skutečně kvalitního obsahu o marketingu. Právě proto se pro vás snažím točit taková témata, ve kterých dokážeme být s hosty maximálně praktičtí a konkrétní. Žádné kampaně o ničem, žádná teorie a žádné poučky. Místo toho tvrdá praxe a výsledky, za které se hosté mohou postavit.

Tak třeba kluk z obálky Forbesu Václav Staněk, který pro vás připravil detailní popis toho, jak se Vasky díky marketingu staly velmi populární a prosperující společností. Dozvíte se, jaké netradiční (a možná i „staré“) marketingové kanály používají a co jim v prodeji bot funguje nejvíc.

Bouřlivé ohlasy si získal rozhovor o webové analytice. Nebo spíš o tom, proč vám nestačí. Čísla ve vašich tabulkách totiž poví mnoho, ale zákazníky v nich do hloubky nepoznáte. Proč jsme my z onlajnu tak fascinovaní webovou analytikou a jak skutečně zjistit, co naši zákazníci chtějí, popisoval Honza Páv s Matesem Jindrou.

Nebuďme ale jen v Česku. Takové STRV sbírá klienty po celém světě. Má mezi nimi třeba i Microsoft. Není to ale zadarmo – jeho služby mu pomáhá prodat promyšlená marketingová strategie, která sahá od komunikace s klienty, kampaní na konkrétní firmy až po prezentaci CEO. Své zkušenosti vám předal Lubo Smid.

A pokud vás zajímá, jak se prodat na volné noze, mám pro vás asi nejvíc vydělávajícího učitele angličtiny v Česku. Broňa Sobotka detailně rozebral, co mu funguje v osobním marketingu, jak získal přes 10 miliónů zhlédnutí na YouTube a jak na tom vytvořil spoustu profitabilních produktů.

Nakopněte svůj byznys

Před pár dny mi jedna podnikatelka řekla, že kdyby viděla rozhovor s Vítkem Horkým z Brand Embassy dřív, prodala by svoji firmu za mnohem dráž. Vy takovou chybu udělat nemusíte a můžete čerpat ze zkušeností mých hostů už nyní. Vítek vám třeba popíše, jak probíhají vyjednávání o ceně, jak přitáhnout co nejlepší kupce a jak to celé dotáhnout do úspěšného konce.

Takový Astratex je zase příkladem velmi zajímavé expanze české firmy do zahraničí. Působí už ve 12 zemích a postupně dobývá celou Evropu. Šéf firmy Miroslav Tesař popisoval, co se při tom zatím naučil a jak se můžete v zahraničí prodat i vy.

Nezapomeňte ale na to, že růst je velká zodpovědnost. A taky pořádná práce. Většina firem ho nezvládne a dřív nebo později narazí na velké problémy. Zkušenosti z firem jako Johnson & Johnson, Tesco, Ahold a McDonald’s s vámi nasdílela Ivana Šedivá. Zjistěte, jak růstu nastavit pevné základy.

Co vás čeká dál?

Ondřej Bartoš, David Špinar, Tomáš Šebek, Martin Rozhoň, Margareta Křížová a mnoho dalších. Už nyní pro vás chystám spoustu dalších rozhovorů o řízení, škálování a strategii firem. A taky o řadě dalších témat, která mi neváhejte navrhovat na predplatne@mladypodnikatel.cz. Moc rád něco zpracuji speciálně pro vás.

Díky, že sledujete a inspirujete se se mnou.

Váš

Jirka Rostecký

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

Premium
tomas-mikolov-web

Tomáš Mikolov: Jak AI změní byznys a řízení firem?

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-grudl-web

David Grudl: Umělá inteligence je v plenkách a firmy mají nereálné představy

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

petr-macek-web

Řízení firem: Jak se mění a co byste měli vědět? | Petr Macek (Caflou)