Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Newsletter #2: Pojďme se prodat

Je tady historicky druhý newsletter pro předplatitele MladýPodnikatel.cz. Přečíst si ho můžete i vy.

Pokud chcete poslouchat naše nejlepší rozhovory o byznysu, neváhejte se mezi předplatitele přidat.


Přeji Vám krásné pondělí ráno!

Co si budeme říkat… Byznys je o prodeji. Prodat se chceme všichni. A já vám v tomto historicky druhém newsletteru pro předplatitele ukážu to nejlepší o prodeji – ať už prodeji našich služeb, nebo rovnou celých firem. Pojďme na to.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

To nejlepší o marketingu

V Česku nenajdete moc skutečně kvalitního obsahu o marketingu. Právě proto se pro vás snažím točit taková témata, ve kterých dokážeme být s hosty maximálně praktičtí a konkrétní. Žádné kampaně o ničem, žádná teorie a žádné poučky. Místo toho tvrdá praxe a výsledky, za které se hosté mohou postavit.

Tak třeba kluk z obálky Forbesu Václav Staněk, který pro vás připravil detailní popis toho, jak se Vasky díky marketingu staly velmi populární a prosperující společností. Dozvíte se, jaké netradiční (a možná i „staré“) marketingové kanály používají a co jim v prodeji bot funguje nejvíc.

Bouřlivé ohlasy si získal rozhovor o webové analytice. Nebo spíš o tom, proč vám nestačí. Čísla ve vašich tabulkách totiž poví mnoho, ale zákazníky v nich do hloubky nepoznáte. Proč jsme my z onlajnu tak fascinovaní webovou analytikou a jak skutečně zjistit, co naši zákazníci chtějí, popisoval Honza Páv s Matesem Jindrou.

Nebuďme ale jen v Česku. Takové STRV sbírá klienty po celém světě. Má mezi nimi třeba i Microsoft. Není to ale zadarmo – jeho služby mu pomáhá prodat promyšlená marketingová strategie, která sahá od komunikace s klienty, kampaní na konkrétní firmy až po prezentaci CEO. Své zkušenosti vám předal Lubo Smid.

A pokud vás zajímá, jak se prodat na volné noze, mám pro vás asi nejvíc vydělávajícího učitele angličtiny v Česku. Broňa Sobotka detailně rozebral, co mu funguje v osobním marketingu, jak získal přes 10 miliónů zhlédnutí na YouTube a jak na tom vytvořil spoustu profitabilních produktů.

Nakopněte svůj byznys

Před pár dny mi jedna podnikatelka řekla, že kdyby viděla rozhovor s Vítkem Horkým z Brand Embassy dřív, prodala by svoji firmu za mnohem dráž. Vy takovou chybu udělat nemusíte a můžete čerpat ze zkušeností mých hostů už nyní. Vítek vám třeba popíše, jak probíhají vyjednávání o ceně, jak přitáhnout co nejlepší kupce a jak to celé dotáhnout do úspěšného konce.

Takový Astratex je zase příkladem velmi zajímavé expanze české firmy do zahraničí. Působí už ve 12 zemích a postupně dobývá celou Evropu. Šéf firmy Miroslav Tesař popisoval, co se při tom zatím naučil a jak se můžete v zahraničí prodat i vy.

Nezapomeňte ale na to, že růst je velká zodpovědnost. A taky pořádná práce. Většina firem ho nezvládne a dřív nebo později narazí na velké problémy. Zkušenosti z firem jako Johnson & Johnson, Tesco, Ahold a McDonald’s s vámi nasdílela Ivana Šedivá. Zjistěte, jak růstu nastavit pevné základy.

Co vás čeká dál?

Ondřej Bartoš, David Špinar, Tomáš Šebek, Martin Rozhoň, Margareta Křížová a mnoho dalších. Už nyní pro vás chystám spoustu dalších rozhovorů o řízení, škálování a strategii firem. A taky o řadě dalších témat, která mi neváhejte navrhovat na predplatne@mladypodnikatel.cz. Moc rád něco zpracuji speciálně pro vás.

Díky, že sledujete a inspirujete se se mnou.

Váš

Jirka Rostecký

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Právě vyšlo

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Inzerce