Inzerce

Newsletter #1: Něco jsem Vám uvařil

Do schránek předplatitelů našeho webu letí historicky první newsletter. Přečíst si ho můžete i Vy. A pokud se chcete mezi předplatitele přidat a získat přístup k mým speciálním rozhovorům o byznysu, neváhejte to udělat tady.

Inzerce


Přeji Vám krásné pondělní ráno.

Toto je můj první newsletter pro Vás – předplatitele MladýPodnikatel.cz, a tak z něj mám radost i trému. Otevřete ho? Budete ho číst? Kliknete na něco? A co když hned odhlásíte odběr?

Je ve mně spousta pochyb, ale jednou věcí jsem si jistý. Chci pro Vás udělat maximum.

Nad MladýPodnikatel.cz přemýšlím jako nad restaurací. Vařím jídla – ta nejlepší, co dokážu. A dělám maximum, abyste se u mě cítili dobře, vítáni a spokojeni. Protože pak se snad vrátíte. A třeba o tom řeknete i přátelům.

První jídla stojí za to. Máme jich na jídelním lístku už několik a další se chystají.

Dovolte mi, abych Vám jako šéfkuchař doporučil ty největší speciality, na které jsem opravdu hrdý. Tady jsou…

O strategii v byznysu a hodnotě firmy

Jeden z mých cílů – pomoct Vám, aby Vaše firma rostla a nabývala na hodnotě. Chci, abyste ji jednou mohli prodat za pořádný balík. S investorem Jiřím Hlavenkou jsem tedy rozebíral, co tvoří hodnotu firem a jak vybudovat e-shop, o který bude zájem. A ten zájem budou mít zahraniční pardálové, kteří chtějí ovládnout svět. Rozhovor je plný know-how, jak nad firmou přemýšlet a jak to dělají třeba v Astratexu.

A když jsme u toho prodeje, vyplatí se na něj myslet dopředu. Třeba jako Vítek Horký, který tu svou firmu střelil za pořádnou pálku a dneska nám může vyprávět, jaká rozhodnutí udělal, aby zvýšil její hodnotu a přilákal kupce. Protože nejlépe prodáte, když budete dělat, že vůbec prodat nechcete.

O lidech a vašem týmu

Většina podnikatelů kolem mě řeší to samé – lidi. Potřebují jich více, a to ty co nejkvalitnější a nejzkušenější. Jenomže, jak to udělat? Jak přivést seniorní manažery a koupit si tak moudrost a schopnosti, které váš byznys posunou dál? Odpoví nám Eduard Míka, který přesně tohle řešil ve své firmě a později v Mallu. Došlo i na zaměstnanecké akcie a další možnosti motivace lidí, kterým stravenky nestačí.

O freelancingu a vlastní značce

V Česku je málo freelancerů, kterým se povedlo vybudovat skutečně zajímavý byznys. Specialista na Facebook reklamu David Lörincz ten svůj řídí z Bali. Považuje se za jedničku ve svém oboru a pracuje 4 hodiny 4 dny v týdnu. Už dávno navíc nevydělává jen prací pro klienty, ale i skrze své produkty a projekty. Skvělá inspirace pro každého, kdo chce na volné noze růst.

Dezert?

A je toho mnohem víc. Všechny rozhovory pro předplatitele najdete na tomto odkazu.

Šéf Slevomatu tam třeba vypráví, jak firma hledá nové příležitosti na trhu. Spoluzakladatel Productboardu, jednoho z nejhodnotnějších startupů v Česku, zase vzpomíná, jak přišli na produkt, který má dnes miliardovou hodnotu. Je tam také super rozhovor, díky kterému se naučíte psát mnohem lepší texty nebo zjistíte, jak vedle byznysu taky trochu žít.

A co Vás čeká dál?

Nikde to neříkejte, ale v kuchyni to voní fakt hezky. Třeba ve středu vyjde za mě naprosto famózní rozhovor s Petrem Kasou, po jehož natočení jsem se musel jít samou radostí projít, abych to vydýchal. Rozebíráme v něm nejdůležitější rozhodnutí, která pomohla Pilulce.cz vyrůst a díky čemu měla loni obrat kolem 1,8 miliardy korun.

A bude toho mnohem víc.

Díky, že mě sledujete, mohu Vám psát a čtete to evidentně do konce. Další jídla už se vaří a já věřím, že tady netvoříme nějaký fastfood, ale pořádnou restauraci, ze které by si sednul na zadek i André Michelin.

Mějte fajn týden a dejte vědět, jak Vám chutná.

S pozdravem
Jirka Rostecký
zakladatel MladýPodnikatel.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě