Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Newsletter #1: Něco jsem Vám uvařil

Do schránek předplatitelů našeho webu letí historicky první newsletter. Přečíst si ho můžete i Vy. A pokud se chcete mezi předplatitele přidat a získat přístup k mým speciálním rozhovorům o byznysu, neváhejte to udělat tady.


Přeji Vám krásné pondělní ráno.

Toto je můj první newsletter pro Vás – předplatitele MladýPodnikatel.cz, a tak z něj mám radost i trému. Otevřete ho? Budete ho číst? Kliknete na něco? A co když hned odhlásíte odběr?

Je ve mně spousta pochyb, ale jednou věcí jsem si jistý. Chci pro Vás udělat maximum.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nad MladýPodnikatel.cz přemýšlím jako nad restaurací. Vařím jídla – ta nejlepší, co dokážu. A dělám maximum, abyste se u mě cítili dobře, vítáni a spokojeni. Protože pak se snad vrátíte. A třeba o tom řeknete i přátelům.

První jídla stojí za to. Máme jich na jídelním lístku už několik a další se chystají.

Dovolte mi, abych Vám jako šéfkuchař doporučil ty největší speciality, na které jsem opravdu hrdý. Tady jsou…

O strategii v byznysu a hodnotě firmy

Jeden z mých cílů – pomoct Vám, aby Vaše firma rostla a nabývala na hodnotě. Chci, abyste ji jednou mohli prodat za pořádný balík. S investorem Jiřím Hlavenkou jsem tedy rozebíral, co tvoří hodnotu firem a jak vybudovat e-shop, o který bude zájem. A ten zájem budou mít zahraniční pardálové, kteří chtějí ovládnout svět. Rozhovor je plný know-how, jak nad firmou přemýšlet a jak to dělají třeba v Astratexu.

A když jsme u toho prodeje, vyplatí se na něj myslet dopředu. Třeba jako Vítek Horký, který tu svou firmu střelil za pořádnou pálku a dneska nám může vyprávět, jaká rozhodnutí udělal, aby zvýšil její hodnotu a přilákal kupce. Protože nejlépe prodáte, když budete dělat, že vůbec prodat nechcete.

O lidech a vašem týmu

Většina podnikatelů kolem mě řeší to samé – lidi. Potřebují jich více, a to ty co nejkvalitnější a nejzkušenější. Jenomže, jak to udělat? Jak přivést seniorní manažery a koupit si tak moudrost a schopnosti, které váš byznys posunou dál? Odpoví nám Eduard Míka, který přesně tohle řešil ve své firmě a později v Mallu. Došlo i na zaměstnanecké akcie a další možnosti motivace lidí, kterým stravenky nestačí.

O freelancingu a vlastní značce

V Česku je málo freelancerů, kterým se povedlo vybudovat skutečně zajímavý byznys. Specialista na Facebook reklamu David Lörincz ten svůj řídí z Bali. Považuje se za jedničku ve svém oboru a pracuje 4 hodiny 4 dny v týdnu. Už dávno navíc nevydělává jen prací pro klienty, ale i skrze své produkty a projekty. Skvělá inspirace pro každého, kdo chce na volné noze růst.

Dezert?

A je toho mnohem víc. Všechny rozhovory pro předplatitele najdete na tomto odkazu.

Šéf Slevomatu tam třeba vypráví, jak firma hledá nové příležitosti na trhu. Spoluzakladatel Productboardu, jednoho z nejhodnotnějších startupů v Česku, zase vzpomíná, jak přišli na produkt, který má dnes miliardovou hodnotu. Je tam také super rozhovor, díky kterému se naučíte psát mnohem lepší texty nebo zjistíte, jak vedle byznysu taky trochu žít.

A co Vás čeká dál?

Nikde to neříkejte, ale v kuchyni to voní fakt hezky. Třeba ve středu vyjde za mě naprosto famózní rozhovor s Petrem Kasou, po jehož natočení jsem se musel jít samou radostí projít, abych to vydýchal. Rozebíráme v něm nejdůležitější rozhodnutí, která pomohla Pilulce.cz vyrůst a díky čemu měla loni obrat kolem 1,8 miliardy korun.

A bude toho mnohem víc.

Díky, že mě sledujete, mohu Vám psát a čtete to evidentně do konce. Další jídla už se vaří a já věřím, že tady netvoříme nějaký fastfood, ale pořádnou restauraci, ze které by si sednul na zadek i André Michelin.

Mějte fajn týden a dejte vědět, jak Vám chutná.

S pozdravem
Jirka Rostecký
zakladatel MladýPodnikatel.cz

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Inzerce