Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Poslechněte si celý rozhovor Poslechněte si i zbytek rozhovoru

A k němu vám přidáme spoustu dalších exkluzivních rozhovorů s TOP podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi byznysu. Získáte kvalitní obsah, cenné know-how pro váš byznys a náskok před konkurencí.

Více informací Získat přístup

nebo se přihlaste

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V dnešním rozhovoru se přesuneme do budoucnosti. Slevomat totiž na příští rok plánuje rozjet nový produkt, o kterém se zatím veřejně moc neví. CEO Slevomatu Ladislav Veselý mi ho popsal jako „něco jako Kiwi.com, kde si koupíte ubytování, letenky i zážitek na místě“.

Firma na tom už pracuje, připravuje technologii a všechny procesy za ní. Pomáhá jí v tom i to, že je součástí nadnárodní zahraniční matky, která ji koupila v roce 2017. Nový produkt by měl být na trh uveden v roce 2022.

V tomto rozhovoru jsme si povídali o tom, jak na tuto novinku ve Slevomatu přišli, jak si předem počítali, zda se jim vyplatí, a jak vůbec nachází nové příležitosti na trhu.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
eduard-mika-web

Jak růst a budovat hodnotnou firmu? | Eduard Míka (Reflex Capital)

jaroslav-pokorny-web

Jak zdesetinásobit firmu? A co všechno musíte změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

babinec-huba-web

SaaS jako budoucnost firem? Příklady Shoptetu a Skladonu | Samuel Huba a Patrik Babinec

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa