Inzerce

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Koupit předplatné

Video je pro předplatitele Video je pouze pro naše předplatitele

Nejlepší rozhovory si mohou přehrát jen naši předplatitelé. Přidejte se mezi ně a získejte možnost naslouchat nejzkušenějším podnikatelům Česka a Slovenska.

Více informací Získat přístup

nebo se přihlaste

ladislav-vesely-web

V dnešním rozhovoru se přesuneme do budoucnosti. Slevomat totiž na příští rok plánuje rozjet nový produkt, o kterém se zatím veřejně moc neví. CEO Slevomatu Ladislav Veselý mi ho popsal jako „něco jako Kiwi.com, kde si koupíte ubytování, letenky i zážitek na místě“.

Firma na tom už pracuje, připravuje technologii a všechny procesy za ní. Pomáhá jí v tom i to, že je součástí nadnárodní zahraniční matky, která ji koupila v roce 2017. Nový produkt by měl být na trh uveden v roce 2022.

V tomto rozhovoru jsme si povídali o tom, jak na tuto novinku ve Slevomatu přišli, jak si předem počítali, zda se jim vyplatí, a jak vůbec nachází nové příležitosti na trhu.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

rudolf-maly-web

Projektové řízení: Jak ho implementovat do firmy? | Rudolf Malý

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký