Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Na této stránce najdete všechny rozhovory, které Jirka natočil speciálně pro vás – naše předplatitele. Můžete si zde i snadno přenastavit účet, změnit heslo, případně upravit tarif předplatného. V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte psát Jirkovi na predplatne@mladypodnikatel.cz.

Nejnovější premium obsah

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Začalo to jako malý stánek v pražské Kotvě a postupem času se z toho stala jedna z nejvýraznějších značek na trhu s bio kosmetikou a drogerií.

Před 4 dny

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

Obrací se na mě podnikatelé na volné noze a majitelé menších firem, kteří hledají cestu, jak se v podnikání posouvat a rozvíjet dál. Jak to řešíme?

Před 5 dny

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Kuchařkovský byznys, který generuje nemalé tržby. Stovky tisíc návštěvníků na webu, desítky tisíc prodaných kuchařek a dva tvůrci.

Před 2 týdny

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

Jak úspěšně prodávat? Téma, které se hodně podceňuje a v porovnání s jinými se o něm i méně mluví. Jak to řešíme s mými klienty?

Před 2 týdny

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

Na konci loňského roku předal Ondřej Krátký vedení Liftaga Radkovi Svíčkovi a letos ho čeká výměna minoritního podílu ve firmě za majoritní podíl v nově vzniklém grid.online.

Před 2 týdny

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Rostoucí konkurence zvyšuje ceny reklamy. Své reklamy zdražuje i Meta a Google. Podle dat Shoptetu ale rostou i tržby e-shopů. Dva exkluzivní hosté najednou.

Před 3 týdny

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Často mi klienti dávají za vzory podnikatele, kteří od podnikání chtějí něco úplně jiného, mají jiné potřeby a jiná očekávání. Co s tím udělat?

Před 3 týdny

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

Dr. Max dosáhl v roce 2023 tržeb 27,4 miliardy korun. Roste mu nejen off-line, ale i jeho e-commerce byznys. Chystá i velké investice.

Před 3 týdny

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-jk2

Jirkovi klienti #2: Vizualizace vás nezachrání. Makejte!

Poslechněte si, jak konkrétně pracuji s vizualizací, jak výrazně ovlivnila mou kariéru, ale jak to všechno také převádím do praxe a proč si úspěch nestačí jen představovat.

Před 4 týdny

Premium
topline-2

TOP Line #2: Temu a další mění českou e-commerce, CZC končí, Pilulka úspěch Kasy asi nezopakuje | Jitka Dvořáková a Marek Odehnal

Exkluzivní pohled na nejsilnější zahraniční hráče, kteří vstupují do české e-commerce. Rozbor Marka Odehnala a velký rozhovor s Jitkou Dvořákovou.

Před 1 měsíc

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-jk1

Jirkovi klienti #1: Naučte se prodávat na volné noze

Co vám brání v úspěšném prodeji a proč si nevěříte natolik, abyste šli a bez problému nabídli své služby firmám, které na vás čekají?

Před 1 měsíc

Premium
dalibor-pulkert-web

Psychologie v podnikání: Jak nám hlava snižuje šance na úspěch? | Dalibor Pulkert

Dalibor Pulkert svým klientům pomáhá rozjíždět nové firmy. Sám několik projektů úspěšně rozjel. Napsal také knihu o tom, jak začít podnikat a rychle se dostat na trh.

Před 1 měsíc

Výběr Jirky Rosteckého:

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Společná diskuze dvou českých miliardářů. Jan Bednář (Shipmonk) a Oliver Dlouhý (Kiwi.com) o tom, v čem se liší jejich přístupy k řízení firem.

Před 1 rokem

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Petr Borkovec založil několik velmi úspěšných firem. V rozhovoru detailně popisuje, jak vymýšlí nové byznys modely a jak být v podnikání úspěšný.

Před 2 roky

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Pracovali na TOP pozicích v Microsoftu, PPF a O2. Poslechněte si, jaká byla práce pro Stevea Ballmera či Petra Kellnera. Exkluzivní rozhovor.

Před 2 roky

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Přijde Allegro, Amazon a další. E-commerce bude hlavně o marketplaces. Malé a střední e-shopy za pár let nemusí existovat. Zjistěte, jak budoucnost vidí Heureka.

Před 1 rokem

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 3 roky

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Patří mezi nejpopulárnější české investory a zainvestováno má v přibližně 10 firmách. Jaké otázky pokládá podnikatelům a podle čeho pozná, zda budete úspěšní?

Před 1 rokem

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.

Před 2 roky

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 3 roky

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 3 roky

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 12 měsíců

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Nejvyšší management dm drogerie má rozdělené prodejny, za které každý z manažerů zodpovídá. Díky tomu je v častém kontaktu se zákazníkem. Zjistěte více o dm drogerii.

Před 2 roky

Premium
filip-kahoun-web

Mikromanagement a perfekcionismus při řízení firmy | Filip Kahoun

Většina majitelů brzdí růst svých firem špatným přístupem k jejich řízení a k zaměstnancům. Zbavte se špatných návyků a umožněte vaší firmě růst a prosperovat.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.