Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Pro předplatitele: E-shopaři

Koho chcete poslouchat?
Majitelé firem | Manažeři | E-shopaři| Freelanceři | Startupy | Agentury

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Ziskovost e-shopu lze zvýšit mnoha způsoby. Poslechněte si případovou studii e-shopu GentlemanStore.cz a zjistěte, jak zvyšovat marže, snižovat náklady atd.

Před 1 dnem

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Martin Schovanec prodával počítačové hry. Svou firmu Xzone ale musel zaměřit úplně novým směrem, protože se trh výrazně změnil. Zjistěte, jak to udělal.

Před 1 týdnem

Inzerce

Premium
patrik-huzva-web

Jak růst i v době krize? Tohle funguje TS Bohemii | Patrik Hužva

Patrik Hužva má skoro čtvrt století zkušeností v managementu. Řídí TS Bohemii, která podniká na silně konkurenčním trhu a dosahuje tržeb přes 2 miliardy.

Před 3 týdny

Premium
lukas-matejcek-web

Chce procestovat Afriku. Jak u toho bude řídit svou firmu? | Lukáš Matějček (Bagind)

Chce procestovat Afriku, ale předem na to musí připravit svou firmu. Ta má roční tržby ve středních desítkách milionů. Jaké změny už ve firmě udělal?

Před 4 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

eRockets investora třeba do Ovečkárny, značky Vuch, Astratexu, Grizly.cz a dalších. Jak od nich můžete získat peníze i vy?

Před 1 měsíc

Premium
michal-jurca-web

Zaspat se nevyplácí. Díky čemu roste lékárna BENU? | Michal Jurča

BENU meziročně roste o 20 až 25 %, má kolem 340 kamenných poboček, 1500 zaměstnanců a roční tržby přes 10 miliard korun. Díky čemu dál roste?

Před 1 měsíc

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Ziskovost je v e-commerce téma, které mnoho firem podceňuje. V tomhle rozhovoru zjistíte, jak nad ní přemýšlet a jak ji zvyšovat.

Před 2 měsíce

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Jak nastavit systém odměňování zaměstnanců ve firmě? Na příkladu vlastní firmy Megapixel to detailně popsal její zakladatel Tomáš Matějček.

Před 2 měsíce

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

VIDEO: Martin Rozhoň a Martin Bernátek. Oba založili firmy, oba je prodali, ale oba úplně jinak. V čem postupovali jinak a v čem se naopak shodují?

Před 2 měsíce

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Petr Čerňanský detailně popsal, co všechno automatizuje v rámci zákaznické podpory e-shopu Rybízák a díky čemu ve firmě ušetřil nemalé peníze.

Před 3 měsíce

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.

Před 3 měsíce

Premium
martin-kus-web

Z nuly vybudovali značku Vuch. Díky čemu vyrostli? | Martin Kůs

Za 7 let vybudovali stamilionový byznys, a to s vlastními kabelkami a peněženkami značky Vuch. Jaká rozhodnutí jim pomohla nejvíce vyrůst? Odpoví Martin Kůs.

Před 3 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce