Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Analýza konkurence: Jak se připravit na konkurenci?

Před vlastním zahájením podnikání nebo na jeho úplném počátku je vhodné si udělat důkladnou analýzu konkurence –  jen tak vstoupíte na trh dobře připraveni a s nadějí na vítězství v konkurenčním zápase. Lépe poznáte své silné i slabé stránky a budete také…

Před 7 roky

Vaše online reputace: Jste to, co sdílíte…

Jak se o vás vaši noví klienti dozvědí? A co o vás vůbec vědí? Než dojde na setkání tváří v tvář, váš klient či zákazník si o vás již dávno udělal obrázek podle toho, jaká je vaše aktivita na Internetu –…

Před 7 roky

Inzerce

10 otázek o SEO, na které vám prozradím odpověď

Už několik měsíců pravidelně kontroluji různá česká fóra o optimalizaci pro vyhledávače a pokud objevím dotaz, na který znám odpověď, a tazateli zatím nikdo neporadil s jeho problémem, zkusím mu pomoct. Po čase jsem zjistil, že se některé dotazy často…

Před 7 roky

Psychologie barev v marketingu a brandingu aneb Jak nás dokáží ovlivnit?

Možná znáte takové ty vágní a šarlatánské poučky, že „žlutá je nejveselejší barva spektra“ a „zelená znamená klid“. Ne – tak marketing skutečně nefunguje. Barvy, které nás obklopují, přesto mají jistý vliv na naše podvědomí a právě tyto vlivy lze…

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Sociální sítě, které byste neměli přehlédnout: LinkedIn, Instagram, Pinterest a Foursquare

V předchozích dílech tohoto seriálu o sociálních sítích jsme si představili Facebook, Google+ a Twitter. Nyní přicházejí na řadu ty menší, které však mohou být o to zajímavější právě pro určité segmenty online businessu. Podíváme se podrobně na LinkedIn, Instagram, Pinterest…

Před 8 roky

Nepoužívejte pro své podnikání jen Facebook, zkuste i Twitter nebo Google+

Sociální sítě je téma, které se dá rozebírat hodiny a pořád bude zajímavé. Přestože u nás výrazně dominuje Facebook.com, který jsme si představili v minulém díle, tak tu máme i středně velké a malé brášky a sestřičky. V tomto druhém díle seriálu…

Před 8 roky

Nekalá konkurence: Co to je a jak souvisí s nekalou soutěží?

Vcelku snadno se vám může stát, že při veškeré snaze, kterou vložíte do svého podnikání, zkrátka přijde někdo, kdo vám, lidově řečeno, podrazí nohy. Někdo, kdo se při prosazování svých zájmů neštítí takřka ničeho a pojmy jako morálka nebo etika…

Před 8 roky

Sociální sítě nejen pro on-line business aneb Facebook vládne světu jen na první pohled

Sociální sítě hýbou v posledních letech zásadně využitím volného času a způsobem komunikace v online světe. Každý na nich chce být a sdílet vše se svými fanoušky či „sledovateli“. Celosvětově dominuje facebook.com, což není žádnou novinkou. My se však v tomto seriálu podíváme…

Před 8 roky

Vyhodnocování PPC reklamy prakticky – dva příklady lepší než hromada teorie

„Ve zprávách ze světa marketingu se sem tam dočtete, že nějaká společnost po x letech změnila svou marketingovou agenturu, protože byla dlouhodobě nespokojená s její prací. Po x letech! Nepřináší-li reklamní kampaň už po měsíci kýžený efekt, je potřeba ji změnit,…

Před 8 roky

PPC z pohledu publishera: Vyplatí se PPC reklama na vašem webu?

Cílem většiny majitelů webových stránek, kteří budují web s kvalitním obsahem, je tento obsah zpeněžit. Způsobů, jak tak učinit, je nepřeberné množství – PR články, reklamní plochy, prodej zpětných odkazů, placená brána na prémiový obsah, video reklama, v ČR nově flattr atd….

Před 8 roky

Jak začít s PPC reklamou na Facebooku a začínat si s ní vůbec?

Facebook je úžasné médium. Když se na to tak dívám, mnohdy lidé tolik důvěrných informací nesvěří ani nejlepšímu příteli jako Facebooku. Facebook o nás ví všechno – kdy jsme se narodili, kde bydlíme, jaké máme vzdělání, kde pracujeme, co nás…

Před 8 roky

Proč zobrazovat uživatelům stejnou reklamu stále dokola aneb význam retargetingu v PPC?

„Pokud sledujete televizi, možná jste viděli jeden z těch víkendových pořadů, v nichž vás rybáři učí, jak se chytají ryby. Když v pořadu chytí rybu, pokaždé ji pustí. Cílem marketingu je chytit rybu a udržovat ji při životě, nikoli ji pustit. Pokud chcete…

Před 8 roky

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy