Inzerce

Jak získat zdarma hromadu nových fanoušků na Facebooku?

Počet fanoušků už v poslední době není tou nejdůležitější metrikou, ale stránka zející prázdnotou přílišnou důvěru nevyvolá. Zapínáme facebook reklamu na získání fanoušků, vymýšlíme různé mechanismy a finty, snažíme se vytvářet co nejlepší obsah a doufáme, že uživatele zaujmeme natolik, že se stane naším fanouškem.

Inzerce

Ale co kdyby tady byl ještě jeden způsob a ZDARMA. Můžete pozvat lidi, aby se stali fanouškem vašich facebook stránek pouze na základě toho, že se jim líbí některý z vašich příspěvků.

Jak na to?

U příspěvku na vaší facebook stránce klikněte pod příspěvkem na číslo, které ukazuje počet lidí, kterým se příspěvek líbí.

likePo kliknutí se vám zobrazí vyskakovací okno, kde vidíte všechny uživatele, kteří vašemu příspěvku dali like.

pozvanka

Pokud uživatel není vašim fanouškem, máte u něj tlačítko Pozvat, díky kterému mu přijde notifikace (upozornění), aby se stal fanouškem vaší stránky.

notifikace

U některých lidí se nezobrazuje žádné tlačítko. Je to tím, že tito lidé mají svůj profil nastavený tak, aby jim žádosti o přátelství mohli poslat jen přátelé přátel. Díky tomuto nastavení jim nelze poslat žádost.

V některých případech se stává, že lidé, kteří už jsou vašimi fanoušky, mohou mít pořád status Pozvat. Je to způsobeno tím, že mají na svém profilu nastaveno skrytí stránek, které se  jim líbí.

První otázka, na kterou se lidé ptají, je jestli jim přijde pozvánka z osobního profilu, nebo jménem stránky, kterou spravujete. Pozvánka se pod vašim jménem zobrazí jen vašim přátelům. Ostatním se zobrazí pozvánka od facebook stránky, kterou spravujete.

pozvánka

Kdy ano a kdy ne?

První, nad čím je potřeba se zamyslet, je u jakého příspěvku využijete tuto možnost. Je-li příspěvek úspěšný a spojený s vaší značkou, produktem či službou, určitě to udělejte. Je zde velká pravděpodobnost, že lidé, kteří dali příspěvku To se mi líbí, se o vás budou zajímat.

Na druhou stranu, pokud je to příspěvek, který je totálně mimo váš obor a není s vámi nijak spojen, tuto možnost nevyužívejte. Možná získáte pár nových fanoušků, ale tito nerelevantní fanoušci vám kromě vyššího čísla pravděpodobně nic nepřinesou.

A hlavně: všeho s mírou. Denně je možné pozvat jen určitý počet fanoušků. Facebook pak tuto funkci na jeden den zablokuje.

denní limit

Vychytávka na konec

Představte si, že máte u příspěvků stovky To se mi líbí. Klikání z jednoho uživatele na druhého bude velmi zdlouhavé a nudné. Existuje však velmi jednoduchá možnost, jak pomocí pár kliknutí pozvete všechny uživatele najednou.

Návod

  • Klikněte na číslo s počtem fanoušků
  • V prohlížeči Chrome otevřete nástroj pro vývojáře Ctrl+Shift+J
  • Vložte tento kód dolů do příkazové řádky

function clickAllButtons() {
    var buttons = document.querySelectorAll( 'a._42ft._4jy0._4jy3._517h._51sy' );
    for( var i=1; i<buttons.length; i++ ) { 
        buttons[i].click(); 
    }
}
clickAllButtons();

  • Stiskněte ENTER

Pokud dalo více uživatelů To se mi líbí, je potřeba srolovat až na konec okna a postupně načíst všechny skryté uživatele. Koukněte na další tipy pro váš marketing.

Podívejte se na další videa s Honzou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Honza Bartoš

Honza pracuje jako specialista na Facebook marketing na volné noze. Klientům pomáhá na Facebooku s tvorbou strategie, správou reklamních kampaní a školí jednotlivce i firmy, jak naplno využít Facebook pro své podnikání.

Nenechte si ujít

hana-kobzova-web

PPC reklama pro nezasvěcené: Úvod

marek-hnatek-web

Sbíráte zpětné odkazy? Udělejte si linkbuildingový průzkum trhu

Bezpečnost na internetu

Jak ochránit svoje účty na službách jako Evernote, Facebook či Google?

Právě vyšlo

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Martin Miškerík

Před 5 roky

Vôbec to nefunguje. Respektíve funguje, ale žiadosť bola odoslaná všetkým rovnako v mojom sukrnom mene (nicku).

Odpovědět »

Honza Bartoš

Před 5 roky

Ahoj Martine,
testoval jsem to (celkem se 4 profily na 3 stránkách) na klasických stránkách tak i pod Business Managerem. Pokud člověka nemáš v přátelích přijde to jako pozvánka od stránky.

Odpovědět »

Radek Vaclavik

Před 4 roky

Super tip ??

Odpovědět »

Tomáš Zahálka

Před 4 roky

Funguje skvěle – Dobrý tip :)

Odpovědět »

Aleš Lulák

Před 4 roky

Pokud by se někomu nechtělo otevírat tisíce nenačtených reakcí, trochu jsem kód obohatil. Samozřejmě bude chviličku trvat, než se to všechno načte a provede. Takže po spuštění je dobré jenom čekat – až se vše dokončí, mělo by vyskočit okno „HOTOVO“.

function clickAllButtons(){
if (document.querySelector(‚._4-i2._50f4 a.pam.uiBoxLightblue.uiMorePagerPrimary‘)) {
document.querySelector(‚._4-i2._50f4 a.pam.uiBoxLightblue.uiMorePagerPrimary‘).click();
setTimeout(function() {
clickAllButtons();
}, 0);
} else {
var buttons = document.querySelectorAll( ‚a._42ft._4jy0._4jy3._517h._51sy‘ );
for( var i=1; i<buttons.length; i++ ) {
buttons[i].click();
}
alert('HOTOVO');
}
}clickAllButtons();

Pro zjednodušení použitelnosti lze také vytvořit nová záložka v prohlížeči, kde URL bude následující (bez uvozovek): "javascript:function clickAllButtons(){if(document.querySelector('._4-i2._50f4 a.pam.uiBoxLightblue.uiMorePagerPrimary')){document.querySelector('._4-i2._50f4 a.pam.uiBoxLightblue.uiMorePagerPrimary').click();setTimeout(function(){clickAllButtons()},0)}else{var buttons=document.querySelectorAll('a._42ft._4jy0._4jy3._517h._51sy');for(var i=1;i<buttons.length;i++){buttons[i].click()}alert('HOTOVO')}}clickAllButtons();". Název si zvolte jak je libo, třeba "Fb tlačítko". Poté lze už jen otevřít reakce a jednou kliknout.

Odpovědět »

Iveta

Před 4 roky

Mně se to nedaří, udělám-li to podle uvedeného postupu , otevře se mi okénko, kde jsou dotyční lidé uvedeni jako buď přátelé, nebo přidat do přátel…..s pozváním na jakoukoliv stránku to nemá nic společného

Odpovědět »

Míša Doubravová

Před 4 roky

Dobrý den,
potřebovala bych pozvat fanoušky jedné stránky (kde jsem jedním ze správců) k označení jiné stránky (kde jsem editor). Poradíte mi někdo, prosím, zda to jde a případně postup? Děkuji.

Odpovědět »

nejhorsicz

Před 4 roky

Super!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku