Inzerce

Jak měřit a vyhodnocovat affiliate marketing e-shopu?

Měření a následné vyhodnocování affiliate marketingu je téma, které mizí a objevuje se stále dokola. Mnoho e-shopů bohužel svoje aktivity v affiliate neumí spolehlivě měřit, a tak jsme se s Ondřejem Hájkem z affiliate sítě eHub.cz rozhodli natočit toto video a na analytiku affiliate se v něm zaměřit.

Inzerce

Affiliate marketing pro e-shopy bude hlavním tématem mých rozhovorů, které pro vás s Ondřejem Hájkem natočím. Ondra je jedním z největších odborníků na affiliate marketing v Čechách a má s ním letité praktické zkušenosti. Proto věřím, že pro vás připravíme kvalitní obsah, který se může stát zdrojem inspirace pro vaše akvitity v affiliate a třeba i podkladem pro vaše marketéry.

V tomto rozhovoru si povídáme o tom, jak affiliate marketing měřit, jak ho vyhodnocovat a co v rámci analytiky affiliate nepodcenit. Rozhovor najdete i v našem podcastu o marketingu.

Affiliate marketing v Čechách:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

marek-hnatek-web

Sbíráte zpětné odkazy? Udělejte si linkbuildingový průzkum trhu

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě