Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak měřit a vyhodnocovat affiliate marketing e-shopu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 97 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Měření a následné vyhodnocování affiliate marketingu je téma, které mizí a objevuje se stále dokola. Mnoho e-shopů bohužel svoje aktivity v affiliate neumí spolehlivě měřit, a tak jsme se s Ondřejem Hájkem z affiliate sítě eHub.cz rozhodli natočit toto video a na analytiku affiliate se v něm zaměřit.

Affiliate marketing pro e-shopy bude hlavním tématem mých rozhovorů, které pro vás s Ondřejem Hájkem natočím. Ondra je jedním z největších odborníků na affiliate marketing v Čechách a má s ním letité praktické zkušenosti. Proto věřím, že pro vás připravíme kvalitní obsah, který se může stát zdrojem inspirace pro vaše akvitity v affiliate a třeba i podkladem pro vaše marketéry.

V tomto rozhovoru si povídáme o tom, jak affiliate marketing měřit, jak ho vyhodnocovat a co v rámci analytiky affiliate nepodcenit. Rozhovor najdete i v našem podcastu o marketingu.

Affiliate marketing v Čechách:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

marek-hnatek-web

Sbíráte zpětné odkazy? Udělejte si linkbuildingový průzkum trhu

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Inzerce