Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak měřit a vyhodnocovat affiliate marketing e-shopu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Měření a následné vyhodnocování affiliate marketingu je téma, které mizí a objevuje se stále dokola. Mnoho e-shopů bohužel svoje aktivity v affiliate neumí spolehlivě měřit, a tak jsme se s Ondřejem Hájkem z affiliate sítě eHub.cz rozhodli natočit toto video a na analytiku affiliate se v něm zaměřit.

Inzerce

Affiliate marketing pro e-shopy bude hlavním tématem mých rozhovorů, které pro vás s Ondřejem Hájkem natočím. Ondra je jedním z největších odborníků na affiliate marketing v Čechách a má s ním letité praktické zkušenosti. Proto věřím, že pro vás připravíme kvalitní obsah, který se může stát zdrojem inspirace pro vaše akvitity v affiliate a třeba i podkladem pro vaše marketéry.

V tomto rozhovoru si povídáme o tom, jak affiliate marketing měřit, jak ho vyhodnocovat a co v rámci analytiky affiliate nepodcenit. Rozhovor najdete i v našem podcastu o marketingu.

Affiliate marketing v Čechách:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

daniel-docekal-2-web

Daniel Dočekal: Jak vytvořit úspěšný blog?

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

marek-hnatek-web

Sbíráte zpětné odkazy? Udělejte si linkbuildingový průzkum trhu

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce