Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Největší nešvary firemních profilů na Facebooku aneb Na co si dát pozor a čím neurazit svoje fanoušky?

O tom, že je Facebook jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů, není třeba vést diskuze. Asi každého začínajícího podnikatele dříve či později napadne založit si profilovou stránku svého projektu na Facebooku. Jelikož si každý nemůže dovolit hned na začátku ponechat správu profesionálům,…

Před 8 roky

Jak vymyslet klíčová slova? Jsou na to nějaké nástroje?

Internet je plný webových stránek, a tak není jednoduché prosadit právě tu svou. Abyste uspěli, je třeba udělat kvalitní SEO. Na úplném začátku, ještě před spuštěním webové stránky, byste si měli udělat seznam klíčových slov, na která se budete zaměřovat….

Před 8 roky

Inzerce

Jak používat k propagaci webových projektů Twitter?

Twitter je rozsáhlá sociální síť fungující na principu mikroblogu, kde se denně připojí miliony uživatelů a sdílejí své informace nebo čtou informace jiných. Twitter má jednoduchou strukturu s možností psaní krátkých zpráv v délce pouze 140 znaků. Je to však…

Před 8 roky

Nástroje pro měření návštěvnosti aneb Jak zjistit, kolik lidí chodí na naše stránky?

Existuje mnoho různých nástrojů pro měření a analýzu návštěvnosti vašich stránek. Je velmi důležité si získané údaje sledovat, protože tak získáte množství důležitých informací, které vám mohou zvýšit i zisk stránky. Na začátek se podíváme na příklad, jak nám statistiky…

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jak správně propagovat svůj projekt? Jaká reklama je nejlepší?

Začínáte svůj projekt, jste si jistí, že jste v oboru nejlepší a nejlevnější, a přesto se vám příliš nedaří? Nevíte, co s tím? Propagace vašeho projektu, webových stránek či firmy je stejně důležitá jako kvalita vaší práce. Můžete být nejlepší na…

Před 8 roky

Jak se vyhnout penalizaci od Google?

Optimalizace pro vyhledávače je jednou ze základních věcí, které byste měli udělat pro svoje webové stránky. SEO je totiž základní věc, která vám dokáže přinést na vaše stránky množství návštěvníků. Optimalizace však není tak jednoduchá, a proto je třeba ji…

Před 8 roky

Google optimalizace aneb Jak svoje stránky připravit na robota největšího vyhledávače světa (2. díl)

V minulém článku jste se dozvěděli, jak máte optimalizovat doménu a ve zdrojovém kódu názvy a popisy. V tomto článku se dozvíte, na co vám bude sloužit XML sitemap a jak by měla vypadat URL na vašich stránkách. Tyto kroky…

Před 8 roky

Které sociální sítě používat k propagaci?

V posledních letech jsou sociální sítě stále populárnější, což také můžete využít ve svůj prospěch. Na sociálních sítích jsou registrovány miliony uživatelů a fakt je, že se tak můžete spojit prakticky s celým světem. Na světě existuje množství sociálních sítí,…

Před 8 roky

Využijte konferenci k propagaci firmy! Povíme vám, jak ji uspořádat…

Pořádání konference pomáhá propagovat nejen vaši společnost, ale také vás prezentuje jako autoritu daného oboru. Pokud máte pocit, že v oblasti vašeho podnikání nějaká veřejná akce chybí, rozhodně se nebojte pustit do jejího uspořádání. Ano, bude vás to stát spoustu…

Před 8 roky

SocialDesign.cz vytváří grafiku, která klientům pomůže na sociálních sítích

Už v předchozích článcích jsme vám doporučili nové webové projekty, které by vás mohly zajímat. Ve článku o GuestBlogging.cz jsme představili systém, na kterém lze vydělávat. Jinde jsme se zase zmínili o klubu pro úspěšné mladé podnikatele či o srazech…

Před 8 roky

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

Získávat zpětné odkazy na vaše webové stránky vám mohou pomoci i agregátory RSS (Really Simple Syndication). Není to z hlediska SEO ideální způsob lingbuildingu, ale v malém množství to neuškodí a vám to může pomoci také zvyšovat návštěvnost stránky. Online…

Před 8 roky

Blogování a minisites aneb Další způsob, jak budovat zpětné odkazy

Jak už víte, linkbuilding je budování zpětných odkazů. Je to činnost, kterou je třeba stále aktualizovat, a to můžete dělat více způsoby. Tím zabezpečíte vaší stránce lepší postavení ve vyhledávačích, vyšší návštěvnost a také vyšší ranky. Jednou z možností propagace…

Před 8 roky

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz