Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Studentský průzkum: Čeští marketéři a podnikatelé nejsou úplně přesvědčeni o efektivitě Facebook marketingu

[ ČTENÁŘSKÝ ČLÁNEK ] „Jak čeští marketéři a podnikatelé vnímají sociální média ve svém obchodě?“ nebo „Nakolik jsou čeští marketéři a podnikatelé spokojení se svými marketingovými aktivitami v sociálních médiích?“ – tak zněly otázky, na které chtěla studentka marketingového oddělení…

Před 7 roky

Jak poznat svou cílovou skupinu?

Jasné definování vaší cílové skupiny je klíčovým faktorem pro řadu oblastí podnikání. Ať už se jedná o způsob propagace vašeho zboží nebo služeb, komunikaci se zákazníky nebo samotné nabízení vašich produktů, bez jasné představy o tom, komu tyto produkty nabízíte…

Před 7 roky

Inzerce

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 2. část

Mike Ramsey se dělí o své zkušenosti se zakládáním a provozem agentury Nifty Marketing zaměřené na internetový marketing. Zde je druhá desítka jeho užitečných tipů. První naleznete zde. 11. Odměňujte svůj tým Jste dobří v oceňování lidí, kteří pro vás pracují?…

Před 7 roky

Od nuly k milionu: Dvacet lekcí pro vybudování agentury pro internetový marketing – 1. část

Mladý muž Mike Ramsey v roce 2009 založil agenturu pro internetový marketing Nifty Marketing. Čtyři roky budování úspěšné agentury nyní pro stránku Moz.com shrnul do dvaceti životních lekcí, které mu podnikání uštědřilo. Mike začal svou kariéru podobně jako mnoho jiných mladých podnikatelů:…

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jak vytvořit úspěšný produkt? Neseďte nad čistým papírem, začněte u lidské potřeby

Když se snažíte přijít na nový skvělý nápad či produkt, je velmi svůdné si zkrátka sednout nad papír s perem v ruce a sepsat své nápady… Nedělejte to. Místo toho začněte s průzkumem terénu: hledejte místa, kde můžete pomoci vyřešit nějaký problém nebo…

Před 7 roky

Jak nepohořet na sociálních sítích?

Vždy jde o příběhy, které si jsou podobné jako vejce vejci a také stejně varovné: příběhy o tom, jak značka na Facebooku, Twitteru či jiné sociální síti zveřejnila nevhodný, rádoby vtipný status… A dočkala se zdrcující kritiky ze strany svých…

Před 7 roky

31 tipů, jak nejlépe využít Twitter pro vaše podnikání – 2. část

Přinášíme druhou část seznamu tipů, kterak maximálně využít Twitter pro rozvoj svého podnikání. Nuže, pojďme bez dlouhých řečí na to: 17. Sestavte si seznamy Seznamy na Twitteru vám umožní sledovat relevantní konverzace, identifikovat různé vněšjí vlivy a odfiltrovat nežádoucí šum,…

Před 7 roky

31 tipů, jak nejlépe využít Twitter pro vaše podnikání – 1. část

Marketingový přínos sociálních sítí pro podnikání a byznys je již několik let nesporným faktem a objektem čím dál většího zájmu. Nejedná se přitom pouze o sítě, primárně zaměřené na pracovní prostředí, jako je třeba LinkedIn, ale i o sítě, které…

Před 7 roky

Broken linkbuildingu v praxi aneb Jak vám to pomůže při získávání zpětných odkazů?

Zpětné odkazy jsou stále důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače a získat zmínky z kvalitních webů není jednoduchá práce. Jedna ze starších metod, která ale díky úpravám algoritmů dnes znovu slaví úspěchy, je takzvaný broken linkbuilding. V tomto článku vám na jednom konkrétním…

Před 7 roky

Vaše online reputace: Nejste na internetu hrubí?

Management online reputace je čím dál potřebnější dovedností každého podnikatele či freelancera. Vaše online reputace má totiž zásadní vliv na to, jak vás vnímají vaši potenciální klienti. Co dělat, abyste si vybudovali dobrou online reputaci, píšeme v tomto článku. Děláte vše,…

Před 7 roky

Náš zákazník, náš pán: Jak jste na tom s přístupem ke klientovi?

Vhodný přístup ke klientovi je dalším ze zásadních bodů podnikání. Dobrý zákazník není ten, který nakoupí, ale ten, který se vrátí – a právě váš přístup k němu do velké míry ovlivní jeho chuť mít s vámi ještě někdy co do činění….

Před 7 roky

MladýPodnikatel.cz vás zve na Bigthinking Business Inspiration 2013 (rozhovor)

Náš portál dostal možnost účastnit se poměrně unikátní a přinejmenším zajímavé businessové a startupové akce Bigthinking Business Inspiration Ostrava jako mediální partner, a to jsme si samozřejmě nemohli nechat ujít. Akce je zajímavá nejen osobnostmi, které zde vystoupí, ale také…

Před 7 roky

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení