Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Google: Titulek stránky není tak důležitý, jak si mnozí myslí

Inzerce

Inzerce

Meta tag title
Zdroj fotky: Fotolia.com | Autor: rvlsoft

Velmi zajímavá informace zazněla při videorozhovoru s Johnem Muellerem z Googlu. Titulek stránky není kritickým faktorem pro hodnocení stránky.

Inzerce

Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.

John Mueller prohlásil, že to není o vyplňování klíčových slov do titulku a čekání, že to bude fungovat. Dokonce dodal, že se Google snaží rozlišovat titulky, které jsou zahlcené klíčovými slovy, protože to ve výsledcích vyhledávání nevytváří správný uživatelský zážitek.

Místo titulku by se tvůrci webů měli zaměřit na obsah stránky, který je zásadním faktorem hodnocení Google.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Ze slov Muellera vyplývají hlavně 3 věci:

  • přehršel klíčových slov v titulku vás nezachrání
  • Google si uvědomuje, že přehlcený titulek může uživatelům znepříjemnit procházení výsledků vyhledávání
  • dává vám to prostor pro to, se v titulku odlišit, uživatele zaujmout a motivovat právě ke kliknutí na váš odkaz a neomezovat se jen na klíčová slova

Přiznám se, že vliv titulku na pozice v Googlu testuji i já. Již několikrát se mi potvrdilo, že se velmi vysoko ve vyhledávání zobrazily i stránky, které s titulkem vůbec nijak nepracovaly – nejčastěji to byl zkopírovaný velmi dlouhý nadpis apod.

Pozornost bychom měli věnovat hlavně tomu, aby uživatele zrovna náš výsledek zaujal, aby na něj chtěli kliknout a aby jim dodal to, co slíbil. Opět je to o tom, že se SEO už není tak exaktní jako dříve – nestačí někam nasekat klíčová slova a těšit se na první pozice. Důležitá je práce se samotným uživatelem.

Zdroj: seroundtable.com/, Twitter

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

Premium
dalibor-cicman-web

Za 10 let 3,5 miliardy. Jak vyrostl GymBeam? | Dalibor Cicman

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Jak budovat management ve firmě?

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Inzerce