Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Google: Titulek stránky není tak důležitý, jak si mnozí myslí

Meta tag title
Zdroj fotky: Fotolia.com | Autor: rvlsoft

Velmi zajímavá informace zazněla při videorozhovoru s Johnem Muellerem z Googlu. Titulek stránky není kritickým faktorem pro hodnocení stránky.

Inzerce

Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.

John Mueller prohlásil, že to není o vyplňování klíčových slov do titulku a čekání, že to bude fungovat. Dokonce dodal, že se Google snaží rozlišovat titulky, které jsou zahlcené klíčovými slovy, protože to ve výsledcích vyhledávání nevytváří správný uživatelský zážitek.

Místo titulku by se tvůrci webů měli zaměřit na obsah stránky, který je zásadním faktorem hodnocení Google.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Ze slov Muellera vyplývají hlavně 3 věci:

  • přehršel klíčových slov v titulku vás nezachrání
  • Google si uvědomuje, že přehlcený titulek může uživatelům znepříjemnit procházení výsledků vyhledávání
  • dává vám to prostor pro to, se v titulku odlišit, uživatele zaujmout a motivovat právě ke kliknutí na váš odkaz a neomezovat se jen na klíčová slova

Přiznám se, že vliv titulku na pozice v Googlu testuji i já. Již několikrát se mi potvrdilo, že se velmi vysoko ve vyhledávání zobrazily i stránky, které s titulkem vůbec nijak nepracovaly – nejčastěji to byl zkopírovaný velmi dlouhý nadpis apod.

Pozornost bychom měli věnovat hlavně tomu, aby uživatele zrovna náš výsledek zaujal, aby na něj chtěli kliknout a aby jim dodal to, co slíbil. Opět je to o tom, že se SEO už není tak exaktní jako dříve – nestačí někam nasekat klíčová slova a těšit se na první pozice. Důležitá je práce se samotným uživatelem.

Zdroj: seroundtable.com/, Twitter

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

muz-kafe-pocitac-web

Kdo v Česku provozuje e-shopy?

podnikatel-box-web

Jde to i bez Heureky? Možná jde. Alza.cz je první, kdo se přidá?

Konkurence Optimizely

Jak špehovat AB testování konkurence v Optimizely?

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Inzerce