Velmi zajímavá informace zazněla při videorozhovoru s Johnem Muellerem z Googlu. Titulek stránky není kritickým faktorem pro hodnocení stránky.
Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.
John Mueller prohlásil, že to není o vyplňování klíčových slov do titulku a čekání, že to bude fungovat. Dokonce dodal, že se Google snaží rozlišovat titulky, které jsou zahlcené klíčovými slovy, protože to ve výsledcích vyhledávání nevytváří správný uživatelský zážitek.
Místo titulku by se tvůrci webů měli zaměřit na obsah stránky, který je zásadním faktorem hodnocení Google.
Ze slov Muellera vyplývají hlavně 3 věci:
Přiznám se, že vliv titulku na pozice v Googlu testuji i já. Již několikrát se mi potvrdilo, že se velmi vysoko ve vyhledávání zobrazily i stránky, které s titulkem vůbec nijak nepracovaly – nejčastěji to byl zkopírovaný velmi dlouhý nadpis apod.
Pozornost bychom měli věnovat hlavně tomu, aby uživatele zrovna náš výsledek zaujal, aby na něj chtěli kliknout a aby jim dodal to, co slíbil. Opět je to o tom, že se SEO už není tak exaktní jako dříve – nestačí někam nasekat klíčová slova a těšit se na první pozice. Důležitá je práce se samotným uživatelem.
Zdroj: seroundtable.com/, Twitter
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny