Inzerce

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Jak nedělat e-mailing a jak naopak zvýšit jeho účinnost? O tom jsem si povídal s Jakubem Čižmařem.

Inzerce

V prostorech ostravského Podnikatelského inkubátoru VŠB jsme se ale nebavili o e-mailingu, který si mohou dovolit jen velké firmy. Zkoušeli jsme najít způsob, jak může s newslettery pracovat i malý e-shopař či freelancer. Dozvíte se toho spoustu:

  • K čemu je e-mailing a v čem se liší od ostatních marketingových nástrojů?
  • Jak vyhodnocovat e-mailing jako nástroj pro budování důvěry?
  • Jak se důvěra po e-mailu buduje v praxi?
  • Je e-mailing pro malé podnikatele?
  • A jak ho dělat, když mám široký sortiment?
  • S jakými produkty e-mailing odstartovat?
  • Co si předem zanalyzovat a jak zaznamenat e-mailingovou strategii?
  • Na jak dlouho dopředu e-maily plánovat?
  • Jak často v e-mailingu prodávat a kdy e-maily odesílat?
  • Co dělat v případě, že mám e-maily z objednávek, ale nikdy jsem jim neposlal žádný newsletter?
  • Jak si vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
  • Jak začít se segmentací kontaktů – podle čeho si je rozdělit?
  • Po jak dlouhé době se dostaví první výsledky?

Blogy a další zdroje o e-mailingu:

Další (zahraniční) zdroje:

MP3 podcast je ke stažení zde. Najdete ho i na iTunes.

Související video:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek