Inzerce

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

Jak nedělat e-mailing a jak naopak zvýšit jeho účinnost? O tom jsem si povídal s Jakubem Čižmařem.

Inzerce

V prostorech ostravského Podnikatelského inkubátoru VŠB jsme se ale nebavili o e-mailingu, který si mohou dovolit jen velké firmy. Zkoušeli jsme najít způsob, jak může s newslettery pracovat i malý e-shopař či freelancer. Dozvíte se toho spoustu:

  • K čemu je e-mailing a v čem se liší od ostatních marketingových nástrojů?
  • Jak vyhodnocovat e-mailing jako nástroj pro budování důvěry?
  • Jak se důvěra po e-mailu buduje v praxi?
  • Je e-mailing pro malé podnikatele?
  • A jak ho dělat, když mám široký sortiment?
  • S jakými produkty e-mailing odstartovat?
  • Co si předem zanalyzovat a jak zaznamenat e-mailingovou strategii?
  • Na jak dlouho dopředu e-maily plánovat?
  • Jak často v e-mailingu prodávat a kdy e-maily odesílat?
  • Co dělat v případě, že mám e-maily z objednávek, ale nikdy jsem jim neposlal žádný newsletter?
  • Jak si vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
  • Jak začít se segmentací kontaktů – podle čeho si je rozdělit?
  • Po jak dlouhé době se dostaví první výsledky?

Blogy a další zdroje o e-mailingu:

Další (zahraniční) zdroje:

MP3 podcast je ke stažení zde. Najdete ho i na iTunes.

Související video:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů