Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jak nedělat e-mailing a jak naopak zvýšit jeho účinnost? O tom jsem si povídal s Jakubem Čižmařem.

V prostorech ostravského Podnikatelského inkubátoru VŠB jsme se ale nebavili o e-mailingu, který si mohou dovolit jen velké firmy. Zkoušeli jsme najít způsob, jak může s newslettery pracovat i malý e-shopař či freelancer. Dozvíte se toho spoustu:

  • K čemu je e-mailing a v čem se liší od ostatních marketingových nástrojů?
  • Jak vyhodnocovat e-mailing jako nástroj pro budování důvěry?
  • Jak se důvěra po e-mailu buduje v praxi?
  • Je e-mailing pro malé podnikatele?
  • A jak ho dělat, když mám široký sortiment?
  • S jakými produkty e-mailing odstartovat?
  • Co si předem zanalyzovat a jak zaznamenat e-mailingovou strategii?
  • Na jak dlouho dopředu e-maily plánovat?
  • Jak často v e-mailingu prodávat a kdy e-maily odesílat?
  • Co dělat v případě, že mám e-maily z objednávek, ale nikdy jsem jim neposlal žádný newsletter?
  • Jak si vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
  • Jak začít se segmentací kontaktů – podle čeho si je rozdělit?
  • Po jak dlouhé době se dostaví první výsledky?

Blogy a další zdroje o e-mailingu:

Další (zahraniční) zdroje:

MP3 podcast je ke stažení zde. Najdete ho i na iTunes.

Související video:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný