Jak nedělat e-mailing a jak naopak zvýšit jeho účinnost? O tom jsem si povídal s Jakubem Čižmařem.
V prostorech ostravského Podnikatelského inkubátoru VŠB jsme se ale nebavili o e-mailingu, který si mohou dovolit jen velké firmy. Zkoušeli jsme najít způsob, jak může s newslettery pracovat i malý e-shopař či freelancer. Dozvíte se toho spoustu:
- K čemu je e-mailing a v čem se liší od ostatních marketingových nástrojů?
- Jak vyhodnocovat e-mailing jako nástroj pro budování důvěry?
- Jak se důvěra po e-mailu buduje v praxi?
- Je e-mailing pro malé podnikatele?
- A jak ho dělat, když mám široký sortiment?
- S jakými produkty e-mailing odstartovat?
- Co si předem zanalyzovat a jak zaznamenat e-mailingovou strategii?
- Na jak dlouho dopředu e-maily plánovat?
- Jak často v e-mailingu prodávat a kdy e-maily odesílat?
- Co dělat v případě, že mám e-maily z objednávek, ale nikdy jsem jim neposlal žádný newsletter?
- Jak si vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
- Jak začít se segmentací kontaktů – podle čeho si je rozdělit?
- Po jak dlouhé době se dostaví první výsledky?
Blogy a další zdroje o e-mailingu:
Další (zahraniční) zdroje:
Související video:
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)