Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

60 % návštěvnosti ze sociálních sítích + další statistiky roku 2015

Inzerce

Inzerce

Dneska jsem narazil na zajímavý článek s několika překvapivými statistikami marketingu na sociálních sítích za rok 2015. Je sice už konec ledna, přesto se vyplatí na některé statistiky podívat.

Inzerce

Článek 13 Social Media Marketing Stats of 2015 To Help You Strategize In 2016 napsal Daniel Clark, bloger a zaměstnanec social media marketing agentury Clickmatix.

Mezi statistikami uvádí třeba to, že 54 % B2B marketérů získalo leady ze sociálních sítí. Nejzásadnější je pro ně LinkedIn, podle Daniela je jedinou platformou, kterou v B2B považují za účinnou. Američtí B2B marketéři by podle něj měli v roce 2017 utratit až 100 miliard dolarů za reklamy na sociálních sítích.

Pokud je značka sledována na Twitteru, až u 72 % followerů je pravděpodobné, že si od ní v budoucnu něco koupí. Až o 150 % prokliků a „favorites“ získávají tweety, které obsahují nějaký obrázek. Jak získat co nejvíce retweetů, se můžete dočíst v tomto článku.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Zaujala mne i statistika, že 60 % veškeré návštěvnosti firemních stránek ze sociálních sítí generují Facebook, Twitter a LinkedIn a že až 93 % zákazníkových rozhodnutí nakoupit sociální sítě nějak ovlivnily.

Článek mluví i o Youtube. Ten v USA oslovuje více lidí ve věku 18-24 let než jakákoliv jiná kabelová síť. Zmiňuje i Instagram, který má o 72 % více značek než v roce 2014 (tady se dočtete, jak na něm uspět).

Všechny statistiky a Danielův komentář najdete v originálním článku, ze kterého jsem čerpal.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
patrik-burian-web

Předání firmy managementu je náročný proces na několik let | Patrik Burian (SvětKaravanů.cz)

marian-kamenistak-web

Mentoring IT manažerů: Jak probíhá v praxi a komu se vyplatí? | Marián Kamenišťák

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martin-fuks-web

V představenstvu Seznamu byl pár dní, pak se pozvracel na schodech a změnil svůj život | Martin Fuks

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Inzerce