Inspirace pro vaše podnikání a marketing

60 % návštěvnosti ze sociálních sítích + další statistiky roku 2015

Rychlé čtení

Dneska jsem narazil na zajímavý článek s několika překvapivými statistikami marketingu na sociálních sítích za rok 2015. Je sice už konec ledna, přesto se vyplatí na některé statistiky podívat.

Článek 13 Social Media Marketing Stats of 2015 To Help You Strategize In 2016 napsal Daniel Clark, bloger a zaměstnanec social media marketing agentury Clickmatix.

Mezi statistikami uvádí třeba to, že 54 % B2B marketérů získalo leady ze sociálních sítí. Nejzásadnější je pro ně LinkedIn, podle Daniela je jedinou platformou, kterou v B2B považují za účinnou. Američtí B2B marketéři by podle něj měli v roce 2017 utratit až 100 miliard dolarů za reklamy na sociálních sítích.

Pokud je značka sledována na Twitteru, až u 72 % followerů je pravděpodobné, že si od ní v budoucnu něco koupí. Až o 150 % prokliků a „favorites“ získávají tweety, které obsahují nějaký obrázek. Jak získat co nejvíce retweetů, se můžete dočíst v tomto článku.

Zaujala mne i statistika, že 60 % veškeré návštěvnosti firemních stránek ze sociálních sítí generují Facebook, Twitter a LinkedIn a že až 93 % zákazníkových rozhodnutí nakoupit sociální sítě nějak ovlivnily.

Článek mluví i o Youtube. Ten v USA oslovuje více lidí ve věku 18-24 let než jakákoliv jiná kabelová síť. Zmiňuje i Instagram, který má o 72 % více značek než v roce 2014 (tady se dočtete, jak na něm uspět).

Všechny statistiky a Danielův komentář najdete v originálním článku, ze kterého jsem čerpal.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu