Inzerce

60 % návštěvnosti ze sociálních sítích + další statistiky roku 2015

Dneska jsem narazil na zajímavý článek s několika překvapivými statistikami marketingu na sociálních sítích za rok 2015. Je sice už konec ledna, přesto se vyplatí na některé statistiky podívat.

Inzerce

Článek 13 Social Media Marketing Stats of 2015 To Help You Strategize In 2016 napsal Daniel Clark, bloger a zaměstnanec social media marketing agentury Clickmatix.

Mezi statistikami uvádí třeba to, že 54 % B2B marketérů získalo leady ze sociálních sítí. Nejzásadnější je pro ně LinkedIn, podle Daniela je jedinou platformou, kterou v B2B považují za účinnou. Američtí B2B marketéři by podle něj měli v roce 2017 utratit až 100 miliard dolarů za reklamy na sociálních sítích.

Pokud je značka sledována na Twitteru, až u 72 % followerů je pravděpodobné, že si od ní v budoucnu něco koupí. Až o 150 % prokliků a „favorites“ získávají tweety, které obsahují nějaký obrázek. Jak získat co nejvíce retweetů, se můžete dočíst v tomto článku.

Zaujala mne i statistika, že 60 % veškeré návštěvnosti firemních stránek ze sociálních sítí generují Facebook, Twitter a LinkedIn a že až 93 % zákazníkových rozhodnutí nakoupit sociální sítě nějak ovlivnily.

Článek mluví i o Youtube. Ten v USA oslovuje více lidí ve věku 18-24 let než jakákoliv jiná kabelová síť. Zmiňuje i Instagram, který má o 72 % více značek než v roce 2014 (tady se dočtete, jak na něm uspět).

Všechny statistiky a Danielův komentář najdete v originálním článku, ze kterého jsem čerpal.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

muz-kafe-pocitac-web

Kdo v Česku provozuje e-shopy?

podnikatel-box-web

Jde to i bez Heureky? Možná jde. Alza.cz je první, kdo se přidá?

Konkurence Optimizely

Jak špehovat AB testování konkurence v Optimizely?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)