Inzerce

Inzerce

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jitka Němečková není ledajakou tiskovou mluvčí. Povedlo se jí zvítězit v soutěži Mluvčí roku 2018 a porazit tak spoustu kolegů a kolegyň ze svého oboru. Jak sama v rozhovoru přiznává, výhra jí udělala radost. Její práce ale rozhodně není jednoduchá.

Inzerce

Běžný laik se s tiskovými mluvčími setká především prostřednictvím politiky. Jenomže vlastního mluvčího má skoro každá výraznější firma, která často komunikuje s médii a je dotazována na řadu různých otázek.

S Jitkou jsme si v rozhovoru povídali o tom, jak práce tiskové mluvčí vypadá, jak se sama připravuje na výstupy v médiích a jak efektivně s novináři spolupracovat. Probrali jsme i to, jak psát dobré tiskové zprávy a v čem se inspirovat od mluvčího prezidenta Jiřího Ovčáčka.

Náš rozhovor si můžete přehrát i v podcastu o marketingu. Nově jej najdete nejen na iTunes a Google Podcasts, ale i na Spotify.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vypadá práce tiskové mluvčí?
  • Jak konkrétně pracuje Jitka Němečková?
  • Jak efektivně komunikovat s médii?
  • Jak se připravit na výstupy v médiích?
  • Jak psát kvalitní tiskové zprávy a zaujmout novináře?
  • V čem dělá řada firem při styku s médii chybu?
  • V čem se inspirovat od Jiřího Ovčáčka?

Další rozhovory o médiích:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

marek-ander-web

Obchodní procesy ve firmě a prodej aplikace | Marek Ander (Jobka.cz)

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier