Inzerce

Inzerce

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

Jitka Němečková není ledajakou tiskovou mluvčí. Povedlo se jí zvítězit v soutěži Mluvčí roku 2018 a porazit tak spoustu kolegů a kolegyň ze svého oboru. Jak sama v rozhovoru přiznává, výhra jí udělala radost. Její práce ale rozhodně není jednoduchá.

Běžný laik se s tiskovými mluvčími setká především prostřednictvím politiky. Jenomže vlastního mluvčího má skoro každá výraznější firma, která často komunikuje s médii a je dotazována na řadu různých otázek.

S Jitkou jsme si v rozhovoru povídali o tom, jak práce tiskové mluvčí vypadá, jak se sama připravuje na výstupy v médiích a jak efektivně s novináři spolupracovat. Probrali jsme i to, jak psát dobré tiskové zprávy a v čem se inspirovat od mluvčího prezidenta Jiřího Ovčáčka.

Náš rozhovor si můžete přehrát i v podcastu o marketingu. Nově jej najdete nejen na iTunes a Google Podcasts, ale i na Spotify.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vypadá práce tiskové mluvčí?
  • Jak konkrétně pracuje Jitka Němečková?
  • Jak efektivně komunikovat s médii?
  • Jak se připravit na výstupy v médiích?
  • Jak psát kvalitní tiskové zprávy a zaujmout novináře?
  • V čem dělá řada firem při styku s médii chybu?
  • V čem se inspirovat od Jiřího Ovčáčka?

Další rozhovory o médiích:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

ales-nesetril-web

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

pavel-prouza-web

Pavel Prouza (FlixBus): Budování týmu, leadership, sdílení vize napříč firmou

martin-planka-web

Martin Planka (SOLARplan.cz): Řízení projektů a procesů v malé firmě, vhodné nástroje, zaučení zaměstnanců

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

adam-svejda-web

Adam Švejda (SPYobchod.cz): Jak se prodává špionážní technika?

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

alza-uspesna-web

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

Inzerce