Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jitka Němečková není ledajakou tiskovou mluvčí. Povedlo se jí zvítězit v soutěži Mluvčí roku 2018 a porazit tak spoustu kolegů a kolegyň ze svého oboru. Jak sama v rozhovoru přiznává, výhra jí udělala radost. Její práce ale rozhodně není jednoduchá.

Běžný laik se s tiskovými mluvčími setká především prostřednictvím politiky. Jenomže vlastního mluvčího má skoro každá výraznější firma, která často komunikuje s médii a je dotazována na řadu různých otázek.

S Jitkou jsme si v rozhovoru povídali o tom, jak práce tiskové mluvčí vypadá, jak se sama připravuje na výstupy v médiích a jak efektivně s novináři spolupracovat. Probrali jsme i to, jak psát dobré tiskové zprávy a v čem se inspirovat od mluvčího prezidenta Jiřího Ovčáčka.

Náš rozhovor si můžete přehrát i v podcastu o marketingu. Nově jej najdete nejen na iTunes a Google Podcasts, ale i na Spotify.

Inzerce

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vypadá práce tiskové mluvčí?
  • Jak konkrétně pracuje Jitka Němečková?
  • Jak efektivně komunikovat s médii?
  • Jak se připravit na výstupy v médiích?
  • Jak psát kvalitní tiskové zprávy a zaujmout novináře?
  • V čem dělá řada firem při styku s médii chybu?
  • V čem se inspirovat od Jiřího Ovčáčka?

Další rozhovory o médiích:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová