Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak začít podnikat na internetu

Začít podnikat na internetu můžete velmi rychle. V tomto článku vám ukážeme příběhy konkrétních podnikatelů a napovíme, jak začít podnikat na internetu ještě dnes. Zjistěte, jak se tvoří úspěšné webové stránky, internetové obchody nebo třeba blogy, a vyzkoušejte to také.

Podnikání na internetu je v posledních letech velmi populární. Mnoha lidem se díky němu povedlo i výrazně zbohatnout. Přesto je to podnikání jako jakékoliv jiné, tudíž vyžaduje spoustu čas, energie a finančních investic. Začít se dá ale od nuly. Podobně, jako začínalo mnoho podnikatelů, které dnes znáte z knih, filmů a médií.

Tvorba webových stránek

Jednou z nejlepších možností, jak začít podnikat na internetu, je vytvoření vlastních webových stránek. Určitě i vy používáte řadu úspěšných webů, které většinou založili jednotlivci jako vy. Poslechněte si příběhy některých z nich:

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

tomas-vyskocil-web

Tomáš Vyskočil (Edna.cz): Jak vytvořit web pro masy?

vojtech-tucek-web

VIDEO: Vojtěch Tuček: V čem tkví (ne)úspěch webu VideaČesky.cz?

Založit si vlastní web není složité. Můžete k tomu využít třeba WordPress, na kterém běží velká část úspěšných webů nejen v Česku, ale i v zahraničí. Je navíc zdarma a dá se velmi snadno upravovat.

Před spuštěním vlastních webových stránek ale doporučujeme ověřit, zda na ně skutečně dokážete dlouhodobě vkládat kvalitní obsah, přivést na ně nové návštěvníky a budovat kolem nich komunitu. A jelikož to určitě nechcete dělat zadarmo, tak že na nich dokážete i vydělat peníze.

Tvorba e-shopů

Internetové obchody jsou v Česku neskutečně populární. Fungují jich zde desítky tisíc a neustále přibývají další. I dnes se naskytují příležitosti pro vytvoření nového e-shopu. Potřebujete k tomu ideálně unikátní sortiment, znalosti marketingu, funkční webové stránky a ochotu naučit se spoustu dalších věcí třeba kolem logistiky e-shopu, finančního řízení firmy nebo zákaznické podpory.

Poslechněte si zakladatele úspěšných e-shopů a zjistěte, díky čemu rozjeli své firmy:

sipky-web

Informační architektura webu: Co to je a jak ji vytvořit?

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce

Blogování

Dnes už na internetu nevydělávají jen tvůrci velkých webů, ale také různí blogeři a influenceři ze sociálních sítí.

Vlastní blog si můžete založit také. Můžete k tomu použít již zmíněný WordPress, který je pro blogy přímo určený. Můžete psát články o oboru, kterému rozumíte a ve kterém můžete sdílet své zkušenosti s ostatními. Zpeněžit to můžete prodejem reklamy, tvorbou vlastních produktů či nějakým jiným způsobem.

Sociální sítě jsou novým tvůrcům otevřeny. I vy můžete začít budovat atraktivní profil na síti, která je vám blízká a na které dokážete být aktivní a originální. Přikládáme několik rozhovorů, které vás v tom inspirují:

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Další možnosti, jak začít podnikat na internetu

Možností, jak začít podnikat na internetu, je mnoho. Můžete se třeba život jako profesionál na volné noze a poskytovat ostatním služby v oblasti, které rozumíte. Můžete psát texty na zakázku, živit se grafikou, programováním nebo něčím jiným.

Poslechněte si několik dalších rozhovorů o podnikání na internetu:

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

Premium
hana-hutlova-web

Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.