Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Tvorba webových stránek pro začátečníky

Tvorba webových stránek není tak složitá, jak se může zdát. V tomto článku zjistíte, jak si můžete vlastní webové stránky vytvořit i jako naprostý začátečník. Ukážeme vám nástroje, které vám k tomu pomohou, a doplníme je i radami zkušených profesionálů.

Webové stránky pro začátečníky nemusí být nikterak složité. Možná i vám ze začátku stačí jednoduchý web, který pokryje vaše prvotní potřeby. Ať už zkoušíte podnikání na internetu, chcete si vytvořit firemní web, vlastní blog nebo něco jiného, můžete to zvládnout sami. Pojďme si ukázat, jak na to.

Webové stránky pro začátečníky

Weby se programují. To je poměrně složitá činnost, kterou se musíte umět naučit. Naštěstí ale existuje řada nástrojů, které vám pomohou webové stránky vytvořit i bez znalosti programování.

Jednou z nejoblíbenějších možností je WordPress. To je systém, který si stáhnete, nainstalujete a můžete na něm spustit vaše první webové stránky. Tvorba webu následně spočívá v instalaci dostupných šablon (vzhledu webu) a pluginů (funkcí webu). Je to poměrně jednoduché a zvládne to i naprostý začátečník.

WordPress si můžete zadarmo stáhnout na této stránce. Návod na jeho instalaci najdete zase zde.

Na internetu najdete i řadu dalších nástrojů na tvorbu webů, ale WordPress vám z vlastní zkušenosti doporučujeme nejvíce. Hodí se zejména na jednoduché firemní a osobní weby, blogy a magazíny. Pokud hledáte, jak vytvořit e-shop, doporučujeme jít jinou cestou.

Tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu je složitější než tvorba jednoduchých firemních či osobních stránek. E-shop musí zvládat spoustu funkcí a musí vám být schopen efektivně pomáhat s podnikáním.

Na internetu opět najdete celou řadu řešení, díky kterým e-shop spustíte velmi rychle a snadno.

Nejpopulárnějším je v Česku Shoptet, což je tzv. krabicové řešení, které spustíte po několika kliknutích. Fungují na něm desítky tisíc e-shopů a umožňuje poměrně snadné ovládání.

Pokud začínáte podnikat na internetu a chcete spustit jednoduchý e-shop, doporučujeme vám využít některé z dostupných krabicových řešení. Vyjdou vás na méně peněz a nemusíte tvořit e-shop na míru.

Inzerce

Tipy pro naprosté začátečníky

Na závěr pro vás máme několik doporučení, kterými by se měl řídit každý začátečník:

  1. Vaše první webové stránky vytvořte za co nejméně peněz. Ověřte smysl vašeho podnikatelského nápadu, vytvořte si byznys plán a zda skutečně získáte zájem zákazníků. Mnoho lidí investovalo obrovské peníze do tvorby webu, aby nakonec zjistili, že se jejich nápad nesetkal s úspěchem.
  2. Neřešte tolik vzhled. Začátečníci se často zaměřují na příliš velké detaily, než aby řešili skutečně důležité věci. Vzhled webu je důležitý, ale stejně tak je důležitá vaše schopnost na web přivést návštěvníky a přeměnit je v zákazníky.
  3. Využijte rady ověřených specialistů. Zejména, pokud chcete do webu investovat peníze. Zkušený profesionál by vás měl navést, do čeho investovat nejvíce a proč. A měl by vám pomoci peníze neprodělat.

Tvorba webů

Poslechněte si naše další rozhovory o tvorbě webu:

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Jiří Rostecký

On-line podnikání: Jak na něj?

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Premium
dominik-gazdos-web

Jak roste on-line antikvariát Knihobot? | Dominik Gazdoš

Premium
milan-stepan-web

Řízení a plánování IT ve firmě | Milan Štěpán (CZC.cz)

marek-danko-web

Produktové obrázky: Jaké v nich dělají e-shopy chyby? | Marek Daňko (Feed Image Editor)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Inzerce