Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Článků a videí s populárním školitelem osobního rozvoje a mentorem Ivo Tomanem najdete na internetu hodně. My si v tomto rozhovoru nebudeme povídat o osobním rozvoji, ale o byznysu.

Inzerce

Ivo má za sebou 30 let podnikání, v průběhu kterých vytvořil přes 100 projektů, z nichž některé prodělaly miliony korun, jiné miliony vydělaly. Co mezi nimi vytvořilo ten rozdíl a jak Ivo jako školitel na off-line akcích zvládl překonat pandemii a lockdowny, se dozvíte v tomto rozhovoru.

Poslechnout si ho můžete i ve formě audia v našem podcastu.

Další rozhovory s podnikateli:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
martin-svetlik-web

13 let na volné noze. Jak podnikání rozvíjí Apple konzultant Martin Světlík?

Premium
otto-bohus-web

Otto Bohuš: Růst v podnikání na volné noze

Premium
pavel-ungr-web

Růst v podnikání na volné noze | Pavel Ungr

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Josef

Před 2 roky

Takže vy prostě nebudete dávat přepis slova do textu z videa jo? Už jsem to komentoval na Twitteru před několika týdny. Věichni nemají hodinu na sledování videa! Jděte už konečne s dobou! Jestli vám to pomůže, tak jsem dnes dílek na svém FB aplikaci na AppStore zdarma, která to za vás udělá. No ale konec rozčilování, jdu si poslechnout aspoň kousek. A to nemluvímo to, že byto video mohlo být v kapitolách. To Vimeo umí nebo ne?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce