Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Fulfillment pro e-shopy: Jak funguje?

Fulfillment pro e-shopy je stále rozšířenějším způsobem, jak si usnadnit logistiku e-shopu. Spočívá v kompletním outsourcingu procesu logistiky – od převzetí zboží od dodavatele, po jeho skladování a následnou expedici zákazníkům.

E-shopy po této službě sahají z mnoha důvodů. Nejčastěji tehdy, kdy nechtějí řešit logistiku samy a chtějí se vyhnout pronájmu vlastních skladů, zaměstnávání skladníků a řešení expedice.

Dále je to zajímavé pro e-shopy, které potřebují rozšířit své skladové kapacity, ale jejich prostory jim už nestačí a nechtějí nebo nemohou přejít do nového většího skladu.

Inzerce

Fulfillment je zajímavý i pro malé e-shopy, které nemají dostatek peněz, lidí a zkušeností na poskytnutí kvalitní a rychlé logistiky zákazníkům. Může jít také o firmy, pro které není tvorba e-shopu klíčovým byznysem, a proto tuto jeho část outsourcují.

Poslechněte si, jak nad fulfillmentem pro e-shopy přemýšlet a co v něm nepodcenit:

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

konstantin-margaretis-web

Zahraniční firmy outsourcují logistiku víc než ty české | Konstantin Margaretis (Skladon)

michaela-matejkova-web

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

konstantin-margaretis-web

Jak začít s outsourcingem logistiky e-shopu?

konstantin-margaretis-2-web

Konstantin Margaretis (Skladon): Proč e-shopy outsourcují logistiku?

konstantin-margaretis-1-web

Proč se vyplatí outsourcovat logistiku firmy?

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Inzerce