Inzerce

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

Outsourcing je mezi firmami stále oblíbenější metodou, jak v různých činnostech dosahovat profesionálních výsledků, aniž by je musely dělat samy. Co všechno se dá outsourcovat a jak dodavatele vybírat, poradí Michaela Matějková ze Skinners.

Skinners je populární firma prodávající unikátní produkt – ponožkoboty. Velkou část svých aktivit řeší skrze externí partnery, a to zejména v případě, kdy sama není schopna dosáhnout uspokojivých výsledků a chybí jí know-how.

Michaely jsem se proto ptal, které činnosti se vyplatí dělat interně a které je lepší předat někomu zvenčí. Rozebrali jsme také, jak partnery na outsourcing vybírat a jakým chybám při spolupráci s nimi předejít.

Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy pro váš úspěšný byznys:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

tomas-miller-web

Očima majitele firmy: Jak řešit účetnictví a finanční řízení? | Tomáš Müller (SvětSoučástek.cz)

Právě vyšlo

radim-rozenek-web

Omnichannel strategie v Tescomě | Radim Roženek

tomas-ruzicka-web

Expanze e-shopu do zahraničí prakticky | Tomáš Růžička (Expandeco)

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů