11 let pracoval v tovární logistice. Dnes je šéfem logistiky e-commerce společnosti – Skladonu, na který e-shopy outsourcují svou logistiku. Max Kovář mi vyprávěl, v čem se výrobní logistika liší od té v e-commerce a co se od sebe mohou naučit.
Logistika je klíčovou součástí byznysu každého e-shopu. Často ale e-commerce firmy vymýšlí znovu kolo. V mnoha jiných oborech už dávno logistické procesy fungují na maximum a e-shopy se tak od nich mohou učit. A právě proto jsme pro vás připravili tento rozhovor, který si můžete poslechnout i jako podcast.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.