V roce 2015 přišel na trh Skladon a firmám nabídl možnost na něj kompletně outsourcouvat jejich logistiku. Během těch 6 let Skladon výrazně vyrostl, má sklad o rozměrech 10 000 m2, mezi klienty má například Skinners a Delloite ho dokonce zařadil mezi nejrychleji rostoucí firmy v Evropě.
Jak se mu ale reálně daří učit trh outsourcovat tak důležitou část byznysu, jakou je logistika? A není to jen chvilkový trend, který nemá budoucnost? O tom jsem si povídal se CEO Skladonu Konstantinem Margaretisem.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.