Německo patří mezi trhy, po kterých se může ohlížet nejeden český e-shop. Podle CEO VašeČočky.cz Jiřího Urbana je to ale trh plný specifik, která si ukážeme v tomto článku.
Před 6 roky
Podle Milana Pichlíka v nich e-shopy nevidí skutečný potenciál. Zároveň mohou být startem pro větší podnikání. Jak s nimi tedy pracovat?
Před 6 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Víte o tom, že stejné produktové fotografie, jaké máte na svém e-shopu, dost pravděpobně používá i většina vaší konkurence?
Před 6 roky
Jak se dělá Online Reputation Management a jaké nástroje k tomu využít? To vše si rozebereme v tomto podrobném článku.
Před 6 roky
Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?
Před 6 roky
Na která období by se měli majitelé obchodů a e-shopů zaměřit především? V tomto článku odpověděl specialista na e-mailing ze společnosti VIVmail.cz.
Před 6 roky
Marek Prokop provedl zajímavý průzkum. Ptal se v něm, jaké informace jakožto zákazníci e-shopu chtějí respondenti dostávat po objednání zboží.
Před 6 roky
Ne každý prodává zrovna kosmetiku, módu nebo elektroniku, což jsou obory, o kterých se dá psát donekonečna. Když ale prodáváte něco, co tak atraktivní není, jak by měl vypadat váš content marketing?
Před 6 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.