Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jan Král: Budování nákupní galerie Lunzo.cz, dropshipping, roční obrat 100 milionů za 2 roky

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Lunzo.cz je nákupní galerie, na které si můžete koupit vše od oblečení, bot, šperků, až po elektroniku, šperky či věci na vaši zahradu a mnoho dalšího. Tisíce produktů navíc nabízí s poštovným zdarma. Jak celá firma funguje?

Hostem mého rozhovoru byl Jan Král, jeden ze dvou zakladatelů firmy. Lunzo.cz funguje na principu dropshippingu – zákazník si objedná na e-shopu, který zboží následně objedná u svého dodavatele. Samotné Lunzo.cz žádné zboží nevlastní, nemá žádné sklady a prodej pouze zprostředkovává.

Dropshipping může být i jedním ze způsobů, jak si mohou tradiční e-shopy rozšířit svůj byznys model. Řada firem k němu postupem času přistoupila a dnes tak svým zákazníkům nabízí více produktů. Jak s dodavateli jednat a jak k dropshippingu přistoupit? I o tom jsem si povídal s Janem Králem.

Probrali jsme také negativní recenze zákazníků, které jsem o firmě našel na internetu. Lunzo.cz funguje 2 roky, letos plánuje obrat 100 milionů korun. Celý rozhovor si můžete pustit v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Lunzo.cz funguje a díky čemu dokáže nabídnout tolik produktů?
  • Jak funguje dropshipping a jak k němu přistoupit?
  • Proč se Lunzo.cz nestalo tradičním e-shopem s vlastním skladem?
  • Jaké produkty se mu prodávají nejvíce?
  • Co mu nejvíce funguje v marketingu a co plánuje do budoucna?
  • Jak vybírat a jednat s dodavateli?

Další rozhovory o tvorbě e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

Komentáře

Mirek Novák

Před 4 roky

Rozhovor nic moc..typický přeprodej z Aliexpressu, který dělá stovky e-shopů.

Odpovědět »

Petr

Před 4 roky

Proč to zbytečne komplikovat …myslim, že spouta eshopu ty čísla tiše závidí.

Odpovědět »

Wladass Sledovat @Wladass

Před 4 roky

Proč tomu týpkovi nevěřím ani slovo? Ani účetní uzávěrku nemají na justici.

Odpovědět »

taky neverim

Před 4 roky

velka cast navstevnosti z ermail

Odpovědět »

Jan Houba

Před 4 roky

Je velmi úsměvné slyšet od 21 letého kluka, jak důležité pro úspěch byly zkušenosti v marketingu, které nasbíral ještě před založením Lunzo.cz, čili v 19 letech.

Na Facebooku mají v tuto chvíli aktivních pouze 18 reklam a jejich příspěvky ve feedu skoro nikdo nelajkuje ani nekomentuje z celkem 70tis fanoušků, opravdu skvělý marketing, palec nahoru. Asi nejsem sám, kdo mu nevěří ani slovo, působí falešně.

Odpovědět »

Jirka

Před 4 roky

Jiří, toto byl asi nejhorší host, jaký kdy na MP (a možná na celém internetu) kdy byl.
Hraje si na kvalitní dodavatele z Asie, takže Aliexpress. U otázek na recenze nebo na právní stránku jsem čekal, že se snad rozbrečí. A na tom skvěle zvládnutém marketingu na Facebooku se taky uvařil sám, pro jistotu hned dvakrát :-D

Odpovědět »

Jirka

Před 4 roky

Stačí se podívat na styl komunikace k zákazníkům. To je asi to jeho „samozrejme jsme napomocni pri reklamacich“

https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/33208/neuznana-reklamace?filter%5Bstatus%5D=2

Odpovědět »

David

Před 4 roky

Jirka to zvládl fakt profesionálně, bylo vidět, že moc dobře ví, o co se jedná. Rok 2021 klepe na dveře a těmto a podobným podvodníčkům odzvoní. :)

Odpovědět »

martin

Před 4 roky

a proč prosím ta?

Odpovědět »

Pavel

Před 4 roky

Souhlasím s Davidem, od 01.01.2021 padne hranice 22 Euro, osvobozené zásilky nepatrné hodnoty od Daně. Pokud bude dál v tomto DROP prodeji pokračovat, nechá si zaplatit od zákazníka, kterému přijde ještě po měsíci písemný pozdrav z vyměňovací pošty na Praze 5 aby doložil zákazník nákupní cenu ze které mu bude vyměřena daň + poplatek ČP za zastupování v celním řízení, tak to je pro zákazníka kudla do zad…

Odpovědět »

David

Před 4 roky

100 mio obrat a neplatci DPH, zajimave…

Odpovědět »

Petr

Před 4 roky

je to divné dle vies jsou plátci DPH
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Ale na eshopu v cenách o DPH ani zmínka. Ceny v košíku a po provedení objednávky jsou bez DPH.

Odpovědět »

Petr

Před 4 roky

je to divné dle vies jsou plátci DPH
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Ale na eshopu v cenách o DPH ani zmínka. Ceny v košíku a po provedení objednávky jsou bez DPH.

Odpovědět »

Hateřík

Před 4 roky

Plátci dph jsou, dokonce jsou v kolonce „6-9 zaměstnanců“. Nicméně stejně mi to přijde celé nějaké, no, řekněme „šedé“ ;-).

Odpovědět »

Tomáš

Před 4 roky

Zřejmě něco na způsob https://modetalente.com/ … web, který se tváří jako německý, ale veškeré zboží je aušusová Čína.

Objednáte, zboží je měsíc na cestě z Číny a nakonec vám dorazí kus příšerného hadru. O vrácení se nemá smysl ani bavit, to je šílenost nevídaná (vlastní zkušenost).

Recenze vypovídají samy za sebe … https://www.trustpilot.com/review/modetalente.com

Odpovědět »

Lukas

Před 4 roky

Obchodni model mi je jasny, spis mi jde o to jak to maji s DPH. Podle obchodnich podminek si uctuji za zprostredkovani, ovsem na fakture kterou vystavi lunzo s.r.o. je cena bez DPH a to primo zbozi.

Odpovědět »

richard

Před 4 roky

šikovný chlapec, nebál se přijít a ukázat s čím pracuje .- to se cení. dropshipping moc podnikateli neni oblíbem proto sklízí kritiku. Přeji hodně úspěchu i po roce 2021:)

Odpovědět »

max

Před 4 roky

Tohle mluví za všechno. Vyrozumění o marném uplynutí lhůty pro řešení sporu, stanovisko oddělení ADR
České obchodní inspekce k řešenému případu: https://www.coi.cz/wp-content/uploads/2018/09/Vyrozumeni_o_ukonceni_stanovisko_oddeleni_ADR_ze_dne_23.8.2018.pdf

Odpovědět »

Dagro

Před 4 roky

Na to, že mladého podnikatele mám rád…. Tohle byl zabiják. Ten kluk byl proboha sám vyděšený z těch vlastních keců, co pouštěl do mikrofonu, že skoro ani mluvit nemohl. Od začátku jsem si říkal, že tohle je nějaké „krejzy“. Oh mein got

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Inzerce