Inzerce

Jan Král: Budování nákupní galerie Lunzo.cz, dropshipping, roční obrat 100 milionů za 2 roky

Lunzo.cz je nákupní galerie, na které si můžete koupit vše od oblečení, bot, šperků, až po elektroniku, šperky či věci na vaši zahradu a mnoho dalšího. Tisíce produktů navíc nabízí s poštovným zdarma. Jak celá firma funguje?

Hostem mého rozhovoru byl Jan Král, jeden ze dvou zakladatelů firmy. Lunzo.cz funguje na principu dropshippingu – zákazník si objedná na e-shopu, který zboží následně objedná u svého dodavatele. Samotné Lunzo.cz žádné zboží nevlastní, nemá žádné sklady a prodej pouze zprostředkovává.

Dropshipping může být i jedním ze způsobů, jak si mohou tradiční e-shopy rozšířit svůj byznys model. Řada firem k němu postupem času přistoupila a dnes tak svým zákazníkům nabízí více produktů. Jak s dodavateli jednat a jak k dropshippingu přistoupit? I o tom jsem si povídal s Janem Králem.

Probrali jsme také negativní recenze zákazníků, které jsem o firmě našel na internetu. Lunzo.cz funguje 2 roky, letos plánuje obrat 100 milionů korun. Celý rozhovor si můžete pustit v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Lunzo.cz funguje a díky čemu dokáže nabídnout tolik produktů?
  • Jak funguje dropshipping a jak k němu přistoupit?
  • Proč se Lunzo.cz nestalo tradičním e-shopem s vlastním skladem?
  • Jaké produkty se mu prodávají nejvíce?
  • Co mu nejvíce funguje v marketingu a co plánuje do budoucna?
  • Jak vybírat a jednat s dodavateli?

Další rozhovory o tvorbě e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Právě vyšlo

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Komentáře

Mirek Novák

Před 1 rokem

Rozhovor nic moc..typický přeprodej z Aliexpressu, který dělá stovky e-shopů.

Odpovědět »

Petr

Před 1 rokem

Proč to zbytečne komplikovat …myslim, že spouta eshopu ty čísla tiše závidí.

Odpovědět »

Wladass Sledovat @Wladass

Před 1 rokem

Proč tomu týpkovi nevěřím ani slovo? Ani účetní uzávěrku nemají na justici.

Odpovědět »

taky neverim

Před 1 rokem

velka cast navstevnosti z ermail

Odpovědět »

Jan Houba

Před 1 rokem

Je velmi úsměvné slyšet od 21 letého kluka, jak důležité pro úspěch byly zkušenosti v marketingu, které nasbíral ještě před založením Lunzo.cz, čili v 19 letech.

Na Facebooku mají v tuto chvíli aktivních pouze 18 reklam a jejich příspěvky ve feedu skoro nikdo nelajkuje ani nekomentuje z celkem 70tis fanoušků, opravdu skvělý marketing, palec nahoru. Asi nejsem sám, kdo mu nevěří ani slovo, působí falešně.

Odpovědět »

Jirka

Před 1 rokem

Jiří, toto byl asi nejhorší host, jaký kdy na MP (a možná na celém internetu) kdy byl.
Hraje si na kvalitní dodavatele z Asie, takže Aliexpress. U otázek na recenze nebo na právní stránku jsem čekal, že se snad rozbrečí. A na tom skvěle zvládnutém marketingu na Facebooku se taky uvařil sám, pro jistotu hned dvakrát :-D

Odpovědět »

Jirka

Před 1 rokem

Stačí se podívat na styl komunikace k zákazníkům. To je asi to jeho „samozrejme jsme napomocni pri reklamacich“

https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/33208/neuznana-reklamace?filter%5Bstatus%5D=2

Odpovědět »

David

Před 1 rokem

Jirka to zvládl fakt profesionálně, bylo vidět, že moc dobře ví, o co se jedná. Rok 2021 klepe na dveře a těmto a podobným podvodníčkům odzvoní. :)

Odpovědět »

martin

Před 1 rokem

a proč prosím ta?

Odpovědět »

Pavel

Před 1 rokem

Souhlasím s Davidem, od 01.01.2021 padne hranice 22 Euro, osvobozené zásilky nepatrné hodnoty od Daně. Pokud bude dál v tomto DROP prodeji pokračovat, nechá si zaplatit od zákazníka, kterému přijde ještě po měsíci písemný pozdrav z vyměňovací pošty na Praze 5 aby doložil zákazník nákupní cenu ze které mu bude vyměřena daň + poplatek ČP za zastupování v celním řízení, tak to je pro zákazníka kudla do zad…

Odpovědět »

David

Před 1 rokem

100 mio obrat a neplatci DPH, zajimave…

Odpovědět »

Petr

Před 1 rokem

je to divné dle vies jsou plátci DPH
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Ale na eshopu v cenách o DPH ani zmínka. Ceny v košíku a po provedení objednávky jsou bez DPH.

Odpovědět »

Petr

Před 1 rokem

je to divné dle vies jsou plátci DPH
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Ale na eshopu v cenách o DPH ani zmínka. Ceny v košíku a po provedení objednávky jsou bez DPH.

Odpovědět »

Hateřík

Před 1 rokem

Plátci dph jsou, dokonce jsou v kolonce „6-9 zaměstnanců“. Nicméně stejně mi to přijde celé nějaké, no, řekněme „šedé“ ;-).

Odpovědět »

Tomáš

Před 1 rokem

Zřejmě něco na způsob https://modetalente.com/ … web, který se tváří jako německý, ale veškeré zboží je aušusová Čína.

Objednáte, zboží je měsíc na cestě z Číny a nakonec vám dorazí kus příšerného hadru. O vrácení se nemá smysl ani bavit, to je šílenost nevídaná (vlastní zkušenost).

Recenze vypovídají samy za sebe … https://www.trustpilot.com/review/modetalente.com

Odpovědět »

Lukas

Před 1 rokem

Obchodni model mi je jasny, spis mi jde o to jak to maji s DPH. Podle obchodnich podminek si uctuji za zprostredkovani, ovsem na fakture kterou vystavi lunzo s.r.o. je cena bez DPH a to primo zbozi.

Odpovědět »

richard

Před 1 rokem

šikovný chlapec, nebál se přijít a ukázat s čím pracuje .- to se cení. dropshipping moc podnikateli neni oblíbem proto sklízí kritiku. Přeji hodně úspěchu i po roce 2021:)

Odpovědět »

max

Před 1 rokem

Tohle mluví za všechno. Vyrozumění o marném uplynutí lhůty pro řešení sporu, stanovisko oddělení ADR
České obchodní inspekce k řešenému případu: https://www.coi.cz/wp-content/uploads/2018/09/Vyrozumeni_o_ukonceni_stanovisko_oddeleni_ADR_ze_dne_23.8.2018.pdf

Odpovědět »

Dagro

Před 10 měsíci

Na to, že mladého podnikatele mám rád…. Tohle byl zabiják. Ten kluk byl proboha sám vyděšený z těch vlastních keců, co pouštěl do mikrofonu, že skoro ani mluvit nemohl. Od začátku jsem si říkal, že tohle je nějaké „krejzy“. Oh mein got

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?