V rámci druhého Junior E-shop Klubu jsme se podívali do zákulisí e-shopu KetoMix.cz. Za ním stojí zkušený marketér David Herold, který byl společně se svým investorem Martinem Špačkem naším hlavním hostem. Podívejte se, jak celá akce probíhala a co jsme na ní probírali.
Junior E-shop Klubu pořádám pro malé a začínající e-shopy. Mým cílem je poskytnout jim co nejvíce praktického know-how pro jejich podnikání na internetu a pomoci jim v růstu. Vím, že začínající podnikatelé často neví, kam dřív skočit, a jsou bombardováni mnoha zaručenými návody na internetu. Právě proto jim místo obecných rad chci nabídnout příležitost učit se od lidí, kteří jsou v podobné roli a založili podobné firmy.
Příběh KetoMix.cz je velmi zajímavý. Firmě se povedlo během dvou let vyrůst do obrat v desítkách milionů korun. To vše díky tvrdé práci v marketingu e-shopu a co nejvyšší hodnotě, kterou se firma snaží poskytnout svým zákazníkům v rámci zákaznické péče.
Vedle šéfa firmy Davida Herolda byl naším hostem i investor Martin Špaček, který nám odkryl karty v tom, jak nad investicí do KetoMix.cz přemýšlel, jak vypadá finanční řízení firmy a co je potřeba pro to, aby e-shop mohl vyrůst.
Všechny fotky najdete i na našem Facebooku.
Další setkání proběhne již 22. srpna, kdy si budeme povídat s Lenkou Izsák o jejím e-shopu MiaBella.cz. Ten se pohybuje zatím „jen“ v obratu v jednotkách milionů korun, a proto může být velmi inspirativní pro všechny začínající a malé e-shopy. Více informací najdete v naší události na Facebooku. Zaregistrovat se můžete na e-mail jiri@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem