Inzerce

Inzerce

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

V rámci druhého Junior E-shop Klubu jsme se podívali do zákulisí e-shopu KetoMix.cz. Za ním stojí zkušený marketér David Herold, který byl společně se svým investorem Martinem Špačkem naším hlavním hostem. Podívejte se, jak celá akce probíhala a co jsme na ní probírali.

Junior E-shop Klub je akce zaměřená na zakladatele malých a začínajících e-shopů. | Autor fotky: Jirka Chomát

Junior E-shop Klubu pořádám pro malé a začínající e-shopy. Mým cílem je poskytnout jim co nejvíce praktického know-how pro jejich podnikání na internetu a pomoci jim v růstu. Vím, že začínající podnikatelé často neví, kam dřív skočit, a jsou bombardováni mnoha zaručenými návody na internetu. Právě proto jim místo obecných rad chci nabídnout příležitost učit se od lidí, kteří jsou v podobné roli a založili podobné firmy.

Příběh KetoMix.cz je velmi zajímavý. Firmě se povedlo během dvou let vyrůst do obrat v desítkách milionů korun. To vše díky tvrdé práci v marketingu e-shopu a co nejvyšší hodnotě, kterou se firma snaží poskytnout svým zákazníkům v rámci zákaznické péče.

Zakladatel KetoMix.cz David Herold (vlevo) s Jirkou Rosteckým. | Autor fotky: Jirka Chomát

Vedle šéfa firmy Davida Herolda byl naším hostem i investor Martin Špaček, který nám odkryl karty v tom, jak nad investicí do KetoMix.cz přemýšlel, jak vypadá finanční řízení firmy a co je potřeba pro to, aby e-shop mohl vyrůst.

Investor KetoMix.cz Martin Špaček. | Autor fotky: Jirka Chomát

Všechny fotky najdete i na našem Facebooku.

Další setkání proběhne již 22. srpna, kdy si budeme povídat s Lenkou Izsák o jejím e-shopu MiaBella.cz. Ten se pohybuje zatím „jen“ v obratu v jednotkách milionů korun, a proto může být velmi inspirativní pro všechny začínající a malé e-shopy. Více informací najdete v naší události na Facebooku. Zaregistrovat se můžete na e-mail jiri@rostecky.cz.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

skladon-web

Skladon chce být globální. Nově otevřel největší fulfillment centrum na Moravě

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

jindrich-sidlo-web

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

jakub-roz

VIDEO: 21letý podnikatel Jakub Rož o start-upech, globálním byznysu a začátcích v podnikání

Inzerce