Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

V rámci druhého Junior E-shop Klubu jsme se podívali do zákulisí e-shopu KetoMix.cz. Za ním stojí zkušený marketér David Herold, který byl společně se svým investorem Martinem Špačkem naším hlavním hostem. Podívejte se, jak celá akce probíhala a co jsme na ní probírali.

Junior E-shop Klub je akce zaměřená na zakladatele malých a začínajících e-shopů. | Autor fotky: Jirka Chomát

Junior E-shop Klubu pořádám pro malé a začínající e-shopy. Mým cílem je poskytnout jim co nejvíce praktického know-how pro jejich podnikání na internetu a pomoci jim v růstu. Vím, že začínající podnikatelé často neví, kam dřív skočit, a jsou bombardováni mnoha zaručenými návody na internetu. Právě proto jim místo obecných rad chci nabídnout příležitost učit se od lidí, kteří jsou v podobné roli a založili podobné firmy.

Příběh KetoMix.cz je velmi zajímavý. Firmě se povedlo během dvou let vyrůst do obrat v desítkách milionů korun. To vše díky tvrdé práci v marketingu e-shopu a co nejvyšší hodnotě, kterou se firma snaží poskytnout svým zákazníkům v rámci zákaznické péče.

Zakladatel KetoMix.cz David Herold (vlevo) s Jirkou Rosteckým. | Autor fotky: Jirka Chomát

Vedle šéfa firmy Davida Herolda byl naším hostem i investor Martin Špaček, který nám odkryl karty v tom, jak nad investicí do KetoMix.cz přemýšlel, jak vypadá finanční řízení firmy a co je potřeba pro to, aby e-shop mohl vyrůst.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Investor KetoMix.cz Martin Špaček. | Autor fotky: Jirka Chomát

Všechny fotky najdete i na našem Facebooku.

Další setkání proběhne již 22. srpna, kdy si budeme povídat s Lenkou Izsák o jejím e-shopu MiaBella.cz. Ten se pohybuje zatím „jen“ v obratu v jednotkách milionů korun, a proto může být velmi inspirativní pro všechny začínající a malé e-shopy. Více informací najdete v naší události na Facebooku. Zaregistrovat se můžete na e-mail jiri@rostecky.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

skladon-web

Skladon chce být globální. Nově otevřel největší fulfillment centrum na Moravě

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Právě vyšlo

peter-mac-web

Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce