Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

Inzerce

Inzerce

V rámci druhého Junior E-shop Klubu jsme se podívali do zákulisí e-shopu KetoMix.cz. Za ním stojí zkušený marketér David Herold, který byl společně se svým investorem Martinem Špačkem naším hlavním hostem. Podívejte se, jak celá akce probíhala a co jsme na ní probírali.

Junior E-shop Klub je akce zaměřená na zakladatele malých a začínajících e-shopů. | Autor fotky: Jirka Chomát

Junior E-shop Klubu pořádám pro malé a začínající e-shopy. Mým cílem je poskytnout jim co nejvíce praktického know-how pro jejich podnikání na internetu a pomoci jim v růstu. Vím, že začínající podnikatelé často neví, kam dřív skočit, a jsou bombardováni mnoha zaručenými návody na internetu. Právě proto jim místo obecných rad chci nabídnout příležitost učit se od lidí, kteří jsou v podobné roli a založili podobné firmy.

Příběh KetoMix.cz je velmi zajímavý. Firmě se povedlo během dvou let vyrůst do obrat v desítkách milionů korun. To vše díky tvrdé práci v marketingu e-shopu a co nejvyšší hodnotě, kterou se firma snaží poskytnout svým zákazníkům v rámci zákaznické péče.

Zakladatel KetoMix.cz David Herold (vlevo) s Jirkou Rosteckým. | Autor fotky: Jirka Chomát

Vedle šéfa firmy Davida Herolda byl naším hostem i investor Martin Špaček, který nám odkryl karty v tom, jak nad investicí do KetoMix.cz přemýšlel, jak vypadá finanční řízení firmy a co je potřeba pro to, aby e-shop mohl vyrůst.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Investor KetoMix.cz Martin Špaček. | Autor fotky: Jirka Chomát

Všechny fotky najdete i na našem Facebooku.

Další setkání proběhne již 22. srpna, kdy si budeme povídat s Lenkou Izsák o jejím e-shopu MiaBella.cz. Ten se pohybuje zatím „jen“ v obratu v jednotkách milionů korun, a proto může být velmi inspirativní pro všechny začínající a malé e-shopy. Více informací najdete v naší události na Facebooku. Zaregistrovat se můžete na e-mail jiri@rostecky.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

eshop-summit-expo-evisions-web

Videoreportáž: Jaký byl E-shop summit & expo + 5 rozhovorů s profíky na marketing

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Inzerce