Inzerce

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

michalis-katapodis-web

VIDEO: Michalis Katapodis: Jak vytvořit e-shop s malým rozpočtem?

„S myšlenkou ‚co tě nezabije, to tě posílí‘ jsem provedl pár hlubokých nádechů, nasadil úsměv a šlo se na věc,“ řekl Michalis o natáčení tohoto rozhovoru.

Před 6 roky

ungr-2016-web

VIDEO: Pavel Ungr: Co se stane v online marketingu v roce 2016?

Co (ne)ovlivní celou českou e-commerce, světový marketing, ale i prosté živnostníky?

Před 6 roky

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Unikátní zhodnocení roku 2015 ve světe online marketingu, komentáře a predikce budoucnosti.

Před 6 roky

vojtech-krapitek-web

VIDEO: Vojtěch Krapítek (Sportex.cz): Jak konkurovat velkým e-shopům?

Sportex.cz má 1 328 konkurentů. Jak se mu vedle nich daří prosperovat?

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
manuel-nunez-web

Manuel Nuněz: Komu se vyplatí vlastní affiliate program?

Řada podnikatelů spustí vlastní affiliate program jen proto, že jim to někdo doporučil, viděli jej někde fungovat a je to zkrátka trendy. Je to ale správná cesta i pro vás?

Před 6 roky

marie-stouracova-web

Marie Štouračová: Co to jsou rich snippets a proč je využít?

„U středních a menších e-shopů si myslím, že je to většinou skutečně slušná konkurenční výhoda,“ říká SEO specialistka ze společnosti RobertNemec.com Marie Šťouračová.

Před 6 roky

pavel-senkapoun-web

Pavel Šenkapoun: Jak napsat úspěšný popisek zboží?

Většina nakupuje podle ceny. Je tedy popisek zboží vůbec důležitou součástí prezentace vašeho zboží? Má cenu do něj investovat? A jakou roli vlastně ve vašem podnikání hraje?

Před 6 roky

marek-walder-web

VIDEO: Marek Walder: Jakých chyb v SEO se e-shopaři dopouštějí nejčastěji?

Jak zmáknout on-page SEO vašeho e-shopu a jak se vyhnout nejčastějším chybám?

Před 6 roky

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

Rozebrali jsme blog e-shopu MT nábytek a podívali se na to, jak jej tvoří, co je to stojí a jaký jim to přináší užitek.

Před 6 roky

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

Uživatelské testování e-shopu může odhalit spoustu chyb. Jak takové testování probíhá, kolik stojí a jak si jej může udělat začátečník, jsem se ptal Jiřího Suchého z agentury Dobrý web a ExperienceU.

Před 6 roky

eshopista-huramobil-web

Video: Jak řeší personalizaci HuráMobil.cz

Přinášíme vám 3 nejzajímavější videa ze setkání s Petrem Hudcem z HuráMobil.cz v cyklu diskusí Eshopista.

Před 6 roky

ondrej-klega

VIDEO: Ondřej Klega: E-shopy si musí najít konkurenční výhodu. Jak?

Taky to slyšíte ze všech stran? To, jak se máte odlišit a že si máte najít konkurenční výhodu? My ano. Proto jsme si pozvali Ondřeje Klegu, který nám s hledáním pomohl.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek