Jak vytvořit e-shop na míru?
Tvorba e-shopu na míru je často vyhledávaným tématem. Lidé si ale i přesto často neuvědomují, co vytvoření e-shopu na míru obnáší a jak náročné může být. V tomto článku se dozvíte, kdy se do e-shopu na míru vyplatí investovat a jak se na jeho tvorbu připravit.
E-shop na míru je snem mnoha podnikatelů, kteří mají jasnou představu o tom, jak by jejich web měl vypadat. Velmi často jde ale o začínající podnikatele, kteří ještě s podnikáním na internetu nemají příliš zkušeností a svůj byznys ani nerozjeli.
Je proto nutné si uvědomit, že tvorba e-shopu na míru je velmi náročná, a to jak finančně, tak i časově. Nejde totiž jen o vytvoření webu e-shopu (toho, co vidí zákazník), ale i všech jeho funkcí a ovládání v pozadí. To vše vyžaduje spoustu hodin programátorských prací, které samozřejmě stojí spoustu peněz. Obecně se ceny za e-shopy na míru pohybují ve stovkách tisíc, snadno se dostanou i nad hranici jednoho milionu korun.
Podobná investice se nevyplatí začínajícím podnikatelům, kteří ještě ani nezjistili, zda jejich podnikání bude prosperovat a vydělávat. V úvahu připadá u firem, které už mají na internetu zkušenosti a chtějí svůj on-line byznys posunout na vyšší úroveň. Často se k tomu uchylují e-shopy, kterým už nestačí jiná řešení (například krabicová řešení) a potřebují možnosti svého webu rozšířit.
Pokud tedy s tvorbou e-shopu začínáte, vyzkoušejte jiné možnosti. Zjistěte, jak vytvořit e-shop zdarma nebo s minimálními náklady.
Rozhodnete-li se do tvorby e-shopu na míru investovat, doporučujeme vám nepodcenit tyto kroky:
Poslechněte si naše rozhovory o tvorbě e-shopu na míru:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce