Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

E-shop na míru

Jaká je cena e-shopu na míru? Jak probíhá jeho tvorba? A co předem udělat, abyste neprodělali peníze a neztratili čas? Poslechněte si zkušené české odborníky.

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Detailní rozbor, kolik stojí vytvoření e-shopu a jaká je cena za ostatní oblasti, které e-shopaři musí zvládnout. Podívejte se na video s Janem Laštůvkou.

Před 2 roky

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jaká je cena e-shopu na míru? Jak probíhá jeho tvorba? A co předem udělat, abyste neprodělali peníze a neztratili čas? Poslechněte si zkušené české odborníky.

Před 3 roky

Inzerce

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Nevyvíjte ho rok. Mějte celý vývoj pevně pod kontrolou.

Před 7 roky

Jakub Hladký: S e-shopem musíte jít za lidmi vy, nikoli oni za vámi

Jaká je cena e-shopu na míru? Jak probíhá jeho tvorba? A co předem udělat, abyste neprodělali peníze a neztratili čas? Poslechněte si zkušené české odborníky.

Před 9 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Inzerce: Svižně.cz – vybudujte si zdroj pasivního příjmu, a to svižně!

Jaká je cena e-shopu na míru? Jak probíhá jeho tvorba? A co předem udělat, abyste neprodělali peníze a neztratili čas? Poslechněte si zkušené české odborníky.

Před 11 roky

Inzerce: Naše eshopy najdou Vašeho zákazníka!

Jaká je cena e-shopu na míru? Jak probíhá jeho tvorba? A co předem udělat, abyste neprodělali peníze a neztratili čas? Poslechněte si zkušené české odborníky.

Před 11 roky

Založte si vlastní obchod na internetu! Je to snadné!

Jaká je cena e-shopu na míru? Jak probíhá jeho tvorba? A co předem udělat, abyste neprodělali peníze a neztratili čas? Poslechněte si zkušené české odborníky.

Před 11 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce