Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Tomáš Gavlas: Neúspěch v podnikání, osobní transformace, neviditelná témata

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Za 5 let budování Mladého podnikatele jsem pro vás natočila nahrál přes 600 rozhovorů. Za tu dobu se mnohé změnilo a změnily se i příběhy lidí, se kterými jsem si v těch rozhovorech povídal.

Inzerce

Jsou to bezmála 4 roky, co se v Česku začalo mnohem více mluvit o influencer marketingu a u mě ve studiu se objevil zakladatel CEO agentury Get Boost Tomáš Gavlas, který firmám právě s influencery pomáhal spolupracovat.

V průběhu času zažil Tomáš řadu úspěchů, ale i mnoho pádů. Během 7 měsíců se mu rozpadly hned 3 velké projekty – multimediální festival, soutěž krásy na Univerzitě Karlově a majáles v Praze. Tomáš spadl v podstatě na podnikatelské dno. Dnes už dělá něco jiného.

Při jedné z jeho poutí se u Galilejského jezera rozhodl napsat knihu Karlaz, která se pokouší formulovat odpovědi na otázku „Jak žít život, aby to mělo smysl?“. Tomáš v ní shrnuje vše, co se za svou cestu naučil a co je mu dnes nejbližší – neviditelná témata v podobě úvah nad životem a lidským rozvojem. Rozhovor najdete i jako podcast.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
slava-cerny-web

Úspěch i po odchodu z práce. Co úspěšní muži dělají doma špatně? | Sláva Černý

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Premium
lucie-harnosova-web

Ženy v byznysu. Jak dosáhnout úspěchu a být šťastná? | Lucie Harnošová

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce