Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Tomáš Gavlas: Neúspěch v podnikání, osobní transformace, neviditelná témata

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 142 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Za 5 let budování Mladého podnikatele jsem pro vás natočila nahrál přes 600 rozhovorů. Za tu dobu se mnohé změnilo a změnily se i příběhy lidí, se kterými jsem si v těch rozhovorech povídal.

Inzerce

Jsou to bezmála 4 roky, co se v Česku začalo mnohem více mluvit o influencer marketingu a u mě ve studiu se objevil zakladatel CEO agentury Get Boost Tomáš Gavlas, který firmám právě s influencery pomáhal spolupracovat.

V průběhu času zažil Tomáš řadu úspěchů, ale i mnoho pádů. Během 7 měsíců se mu rozpadly hned 3 velké projekty – multimediální festival, soutěž krásy na Univerzitě Karlově a majáles v Praze. Tomáš spadl v podstatě na podnikatelské dno. Dnes už dělá něco jiného.

Při jedné z jeho poutí se u Galilejského jezera rozhodl napsat knihu Karlaz, která se pokouší formulovat odpovědi na otázku „Jak žít život, aby to mělo smysl?“. Tomáš v ní shrnuje vše, co se za svou cestu naučil a co je mu dnes nejbližší – neviditelná témata v podobě úvah nad životem a lidským rozvojem. Rozhovor najdete i jako podcast.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
slava-cerny-web

Úspěch i po odchodu z práce. Co úspěšní muži dělají doma špatně? | Sláva Černý

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Právě vyšlo

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce