Inzerce

Livestream: Matěj Krejčí o psaní knihy, budování návyků i rozjezdu podnikání

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Vítejte u mého druhého živého vysílání. V tom prvním jsem vyzpovídal Juraje Sutorise a ptal se na jeho cestu z drogové závislosti, osobní rozvoj a prodej po telefonu. V tomto si povídám s autorem knihy DigiDetox Matějem Krejčím.

Inzerce

Na Matěje jsem poprvé narazil – překvapivě – v knihkupectví. Vedle všech těch knih o svépomoci, za kterými stáli světově známí autoři, ležela ještě jedna. Byla modrá a nesla jméno českého autora. To mě zaujalo, stejně jako její téma – závislost na digitálních technologiích.

Do čtení jsem se pustil velmi rychle a na knize mě nejvíce zaujalo, že i přes svůj název zdaleka nepojednává jen o technologiích, ale především o lidské psychice a chování každého z nás. V některých kapitolách nabízí konkrétní tipy, jak získat nad technologiemi kontrolu, v dalších nás vede k zamyšlení nad našimi vnitřními motivacemi a pocity.

S Matějem jsme se od té doby sešli už mnohokrát a dovolím si říct, že se z nás stali i přátelé. Baví mě si s ním povídat o světě kolem nás a o tom, jak jako lidé přemýšlíme a jak se toho snaží využít velké společnosti.

Matěj není jen autor knihy, ale především terapeut a lektor, který pomáhá jednotlivcům i firmám s nastavováním vize, dosahování cílů a s celkovým růstem. Firmám navíc poskytuje konzultace i ohledně optimalizace rozhodovacích procesů a motivace zaměstnanců. Více informací najdete na jeho webových stránkách.

Poslechnout si také můžete náš první rozhovor o závislosti na digitálních technologiích nebo nedávný rozhovor o tom, jak zvládnout technologie v karanténě.

Pokud si nechcete nechat ujít moje další živá vysílání, neváhejte si mě přidat na Facebooku nebo lajkovat MladýPodnikatel.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

tomas-baranek-web

Jak se efektivně vzdělávat a číst knihy? | Tomáš Baránek (Jan Melvil)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding