Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Janka Chudlíková patří mezi nejpopulárnější lektorky osobního rozvoje v České republice. Vedle konzultací a školení ale nabízí i řadu on-line produktů, které si sama vytvořila a které dnes úspěšně prodává. O jejím byznysu jsme si povídali v tomto rozhovoru, který si můžete poslechnout i jako podcast.

Janka má za sebou bohatou kariéru v korporátním prostředí. Poté se pokusila rozběhnout vlastní byznys. Začátky podnikání ale neměla vůbec jednoduché. Dokonce dvakrát se jí vůbec rozběhnout nepovedlo a až na třetí pokus zjistila, co skutečně funguje a na čem může stavět.

Ačkoliv pracuje sama na sebe, její podnikání dnes uživí i dalšího člověka, který jí s rozvojem podnikání pomáhá.

Povídali jsme si tedy o tom, jak Janka nad podnikáním přemýšlí, jak probíhá tvorba jednotlivých produktů, kde je skutečná hodnota jejího podnikání a v čem spočívá její úspěch.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Komentáře

Michal

Před 4 roky

V první řadě perfektní vedení rozhovoru a otázky od Jirky. Janku jsem viděl už myslím v show Jana Krause, zaujala mě, že na začátku rozjela slušný self marketing s různými poukázkami. Co mě na Jance zaujalo v Jirkově rozhovoru….

Pozitivní:
Dělání brandu na sítích – naprostý souhlas s Jankou.
„Lenost, zaprděnost v ČR“ – opět souhlas s Jankou. Seberozvoj je cesta.
„Já jsem ten obsah a Terezka mi pomáhá“ – super ukázka efektivní dělby práce, díky za sdílení zkušenosti.
Závěrečné rady k tvorbě obsahu – perfekt! podepsal bych se pod to.

Co mi nesedlo:
Falešné sebezapření – alespoň to tak na mě působí na jedné straně s razancí hned od začátku Janka sama sebe marketuje způsobem, který je na můj vkus až moc okatý (tady i u Krause), nechybí neustálé dovětky typu klienti mě milují, narážky na neurovědu, prostě neustálý proud jakýchsi „důkazů“ podvědomě obhajujících produkt. Na druhé straně silná potřeba budovat v rámci značky mantru dobroděje, který to vlastně nedělá pro peníze, ale pro lidstvo.
Slovo produkt z úst Janky opakuje tolikrát až mám z toho husinu. Stačilo by říci videa, podcasty.
Velmi mi chybělo, že se Janka více nerozpovídala o podnikatelských úspěších i neúspěších předtím, než začala radit, jak být úspěšný. Dělá to na mne dojem, že je to celé zatočené v takovém kruhu – od začátku radila jak být úspěšný a byla v tom neúspěšná, až se díky vytrvalosti a vychytání marketingu probojovala k úspěchu v poli radění jak být úspěšný.

Závěr
Od Janky bych si objednal brand marketing, ale ne koučink :)

Odpovědět »

diana

Před 4 roky

super podcast, tak mně se to líbilo celé, pouštím si teď podruhé. Možná je to tím, že Janka je moje věková kategorie a to, že jsem shlédla komplet její videa na YT (na placeném semináři jsem zatím nebyla, ani nekoupila jakýkoliv placený produkt) mne donutilo se nad sebou zamyslet, proč zůstávám v dobře placeném zaměstnání, které mne denně ubíjí, chodím domů úplně vyšťavená, pracuji s lidma, kteří jsou nasraní na celý svět…atd…apod.,
…….vlastně je mým vzorem…., btw a pokud vím, před tím než byla volnonožcem, pracovala léta ve farm.korporátu…a pak začala podnikat…njn…, každopádně je mým vzorem a držím jí palce a děkuju!

Odpovědět »

Michal

Před 4 roky

Dobrý den Diano, měl jsem to podobně jak píšete, o jakém oboru podnikání uvažujete?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce