Janka Chudlíková patří mezi nejpopulárnější lektorky osobního rozvoje v České republice. Vedle konzultací a školení ale nabízí i řadu on-line produktů, které si sama vytvořila a které dnes úspěšně prodává. O jejím byznysu jsme si povídali v tomto rozhovoru, který si můžete poslechnout i jako podcast.
Inzerce
Janka má za sebou bohatou kariéru v korporátním prostředí. Poté se pokusila rozběhnout vlastní byznys. Začátky podnikání ale neměla vůbec jednoduché. Dokonce dvakrát se jí vůbec rozběhnout nepovedlo a až na třetí pokus zjistila, co skutečně funguje a na čem může stavět.
Ačkoliv pracuje sama na sebe, její podnikání dnes uživí i dalšího člověka, který jí s rozvojem podnikání pomáhá.
Povídali jsme si tedy o tom, jak Janka nad podnikáním přemýšlí, jak probíhá tvorba jednotlivých produktů, kde je skutečná hodnota jejího podnikání a v čem spočívá její úspěch.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
V první řadě perfektní vedení rozhovoru a otázky od Jirky. Janku jsem viděl už myslím v show Jana Krause, zaujala mě, že na začátku rozjela slušný self marketing s různými poukázkami. Co mě na Jance zaujalo v Jirkově rozhovoru….
Pozitivní:
Dělání brandu na sítích – naprostý souhlas s Jankou.
„Lenost, zaprděnost v ČR“ – opět souhlas s Jankou. Seberozvoj je cesta.
„Já jsem ten obsah a Terezka mi pomáhá“ – super ukázka efektivní dělby práce, díky za sdílení zkušenosti.
Závěrečné rady k tvorbě obsahu – perfekt! podepsal bych se pod to.
Co mi nesedlo:
Falešné sebezapření – alespoň to tak na mě působí na jedné straně s razancí hned od začátku Janka sama sebe marketuje způsobem, který je na můj vkus až moc okatý (tady i u Krause), nechybí neustálé dovětky typu klienti mě milují, narážky na neurovědu, prostě neustálý proud jakýchsi „důkazů“ podvědomě obhajujících produkt. Na druhé straně silná potřeba budovat v rámci značky mantru dobroděje, který to vlastně nedělá pro peníze, ale pro lidstvo.
Slovo produkt z úst Janky opakuje tolikrát až mám z toho husinu. Stačilo by říci videa, podcasty.
Velmi mi chybělo, že se Janka více nerozpovídala o podnikatelských úspěších i neúspěších předtím, než začala radit, jak být úspěšný. Dělá to na mne dojem, že je to celé zatočené v takovém kruhu – od začátku radila jak být úspěšný a byla v tom neúspěšná, až se díky vytrvalosti a vychytání marketingu probojovala k úspěchu v poli radění jak být úspěšný.
Závěr
Od Janky bych si objednal brand marketing, ale ne koučink :)
super podcast, tak mně se to líbilo celé, pouštím si teď podruhé. Možná je to tím, že Janka je moje věková kategorie a to, že jsem shlédla komplet její videa na YT (na placeném semináři jsem zatím nebyla, ani nekoupila jakýkoliv placený produkt) mne donutilo se nad sebou zamyslet, proč zůstávám v dobře placeném zaměstnání, které mne denně ubíjí, chodím domů úplně vyšťavená, pracuji s lidma, kteří jsou nasraní na celý svět…atd…apod.,
…….vlastně je mým vzorem…., btw a pokud vím, před tím než byla volnonožcem, pracovala léta ve farm.korporátu…a pak začala podnikat…njn…, každopádně je mým vzorem a držím jí palce a děkuju!
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Michal
Před 4 roky
V první řadě perfektní vedení rozhovoru a otázky od Jirky. Janku jsem viděl už myslím v show Jana Krause, zaujala mě, že na začátku rozjela slušný self marketing s různými poukázkami. Co mě na Jance zaujalo v Jirkově rozhovoru….
Pozitivní:
Dělání brandu na sítích – naprostý souhlas s Jankou.
„Lenost, zaprděnost v ČR“ – opět souhlas s Jankou. Seberozvoj je cesta.
„Já jsem ten obsah a Terezka mi pomáhá“ – super ukázka efektivní dělby práce, díky za sdílení zkušenosti.
Závěrečné rady k tvorbě obsahu – perfekt! podepsal bych se pod to.
Co mi nesedlo:
Falešné sebezapření – alespoň to tak na mě působí na jedné straně s razancí hned od začátku Janka sama sebe marketuje způsobem, který je na můj vkus až moc okatý (tady i u Krause), nechybí neustálé dovětky typu klienti mě milují, narážky na neurovědu, prostě neustálý proud jakýchsi „důkazů“ podvědomě obhajujících produkt. Na druhé straně silná potřeba budovat v rámci značky mantru dobroděje, který to vlastně nedělá pro peníze, ale pro lidstvo.
Slovo produkt z úst Janky opakuje tolikrát až mám z toho husinu. Stačilo by říci videa, podcasty.
Velmi mi chybělo, že se Janka více nerozpovídala o podnikatelských úspěších i neúspěších předtím, než začala radit, jak být úspěšný. Dělá to na mne dojem, že je to celé zatočené v takovém kruhu – od začátku radila jak být úspěšný a byla v tom neúspěšná, až se díky vytrvalosti a vychytání marketingu probojovala k úspěchu v poli radění jak být úspěšný.
Závěr
Od Janky bych si objednal brand marketing, ale ne koučink :)
Odpovědět »
diana
Před 4 roky
super podcast, tak mně se to líbilo celé, pouštím si teď podruhé. Možná je to tím, že Janka je moje věková kategorie a to, že jsem shlédla komplet její videa na YT (na placeném semináři jsem zatím nebyla, ani nekoupila jakýkoliv placený produkt) mne donutilo se nad sebou zamyslet, proč zůstávám v dobře placeném zaměstnání, které mne denně ubíjí, chodím domů úplně vyšťavená, pracuji s lidma, kteří jsou nasraní na celý svět…atd…apod.,
…….vlastně je mým vzorem…., btw a pokud vím, před tím než byla volnonožcem, pracovala léta ve farm.korporátu…a pak začala podnikat…njn…, každopádně je mým vzorem a držím jí palce a děkuju!
Odpovědět »
Michal
Před 4 roky
Dobrý den Diano, měl jsem to podobně jak píšete, o jakém oboru podnikání uvažujete?
Odpovědět »