Inzerce

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Janka Chudlíková patří mezi nejpopulárnější lektorky osobního rozvoje v České republice. Vedle konzultací a školení ale nabízí i řadu on-line produktů, které si sama vytvořila a které dnes úspěšně prodává. O jejím byznysu jsme si povídali v tomto rozhovoru, který si můžete poslechnout i jako podcast.

Janka má za sebou bohatou kariéru v korporátním prostředí. Poté se pokusila rozběhnout vlastní byznys. Začátky podnikání ale neměla vůbec jednoduché. Dokonce dvakrát se jí vůbec rozběhnout nepovedlo a až na třetí pokus zjistila, co skutečně funguje a na čem může stavět.

Ačkoliv pracuje sama na sebe, její podnikání dnes uživí i dalšího člověka, který jí s rozvojem podnikání pomáhá.

Povídali jsme si tedy o tom, jak Janka nad podnikáním přemýšlí, jak probíhá tvorba jednotlivých produktů, kde je skutečná hodnota jejího podnikání a v čem spočívá její úspěch.

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Pro předplatitele
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Pro předplatitele
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

Michal

Před 2 roky

V první řadě perfektní vedení rozhovoru a otázky od Jirky. Janku jsem viděl už myslím v show Jana Krause, zaujala mě, že na začátku rozjela slušný self marketing s různými poukázkami. Co mě na Jance zaujalo v Jirkově rozhovoru….

Pozitivní:
Dělání brandu na sítích – naprostý souhlas s Jankou.
„Lenost, zaprděnost v ČR“ – opět souhlas s Jankou. Seberozvoj je cesta.
„Já jsem ten obsah a Terezka mi pomáhá“ – super ukázka efektivní dělby práce, díky za sdílení zkušenosti.
Závěrečné rady k tvorbě obsahu – perfekt! podepsal bych se pod to.

Co mi nesedlo:
Falešné sebezapření – alespoň to tak na mě působí na jedné straně s razancí hned od začátku Janka sama sebe marketuje způsobem, který je na můj vkus až moc okatý (tady i u Krause), nechybí neustálé dovětky typu klienti mě milují, narážky na neurovědu, prostě neustálý proud jakýchsi „důkazů“ podvědomě obhajujících produkt. Na druhé straně silná potřeba budovat v rámci značky mantru dobroděje, který to vlastně nedělá pro peníze, ale pro lidstvo.
Slovo produkt z úst Janky opakuje tolikrát až mám z toho husinu. Stačilo by říci videa, podcasty.
Velmi mi chybělo, že se Janka více nerozpovídala o podnikatelských úspěších i neúspěších předtím, než začala radit, jak být úspěšný. Dělá to na mne dojem, že je to celé zatočené v takovém kruhu – od začátku radila jak být úspěšný a byla v tom neúspěšná, až se díky vytrvalosti a vychytání marketingu probojovala k úspěchu v poli radění jak být úspěšný.

Závěr
Od Janky bych si objednal brand marketing, ale ne koučink :)

Odpovědět »

diana

Před 2 roky

super podcast, tak mně se to líbilo celé, pouštím si teď podruhé. Možná je to tím, že Janka je moje věková kategorie a to, že jsem shlédla komplet její videa na YT (na placeném semináři jsem zatím nebyla, ani nekoupila jakýkoliv placený produkt) mne donutilo se nad sebou zamyslet, proč zůstávám v dobře placeném zaměstnání, které mne denně ubíjí, chodím domů úplně vyšťavená, pracuji s lidma, kteří jsou nasraní na celý svět…atd…apod.,
…….vlastně je mým vzorem…., btw a pokud vím, před tím než byla volnonožcem, pracovala léta ve farm.korporátu…a pak začala podnikat…njn…, každopádně je mým vzorem a držím jí palce a děkuju!

Odpovědět »

Michal

Před 2 roky

Dobrý den Diano, měl jsem to podobně jak píšete, o jakém oboru podnikání uvažujete?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)