Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Janka Chudlíková patří mezi nejpopulárnější lektorky osobního rozvoje v České republice. Vedle konzultací a školení ale nabízí i řadu on-line produktů, které si sama vytvořila a které dnes úspěšně prodává. O jejím byznysu jsme si povídali v tomto rozhovoru, který si můžete poslechnout i jako podcast.
Janka má za sebou bohatou kariéru v korporátním prostředí. Poté se pokusila rozběhnout vlastní byznys. Začátky podnikání ale neměla vůbec jednoduché. Dokonce dvakrát se jí vůbec rozběhnout nepovedlo a až na třetí pokus zjistila, co skutečně funguje a na čem může stavět.
Ačkoliv pracuje sama na sebe, její podnikání dnes uživí i dalšího člověka, který jí s rozvojem podnikání pomáhá.
Povídali jsme si tedy o tom, jak Janka nad podnikáním přemýšlí, jak probíhá tvorba jednotlivých produktů, kde je skutečná hodnota jejího podnikání a v čem spočívá její úspěch.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Michal
Před 3 roky
V první řadě perfektní vedení rozhovoru a otázky od Jirky. Janku jsem viděl už myslím v show Jana Krause, zaujala mě, že na začátku rozjela slušný self marketing s různými poukázkami. Co mě na Jance zaujalo v Jirkově rozhovoru….
Pozitivní:
Dělání brandu na sítích – naprostý souhlas s Jankou.
„Lenost, zaprděnost v ČR“ – opět souhlas s Jankou. Seberozvoj je cesta.
„Já jsem ten obsah a Terezka mi pomáhá“ – super ukázka efektivní dělby práce, díky za sdílení zkušenosti.
Závěrečné rady k tvorbě obsahu – perfekt! podepsal bych se pod to.
Co mi nesedlo:
Falešné sebezapření – alespoň to tak na mě působí na jedné straně s razancí hned od začátku Janka sama sebe marketuje způsobem, který je na můj vkus až moc okatý (tady i u Krause), nechybí neustálé dovětky typu klienti mě milují, narážky na neurovědu, prostě neustálý proud jakýchsi „důkazů“ podvědomě obhajujících produkt. Na druhé straně silná potřeba budovat v rámci značky mantru dobroděje, který to vlastně nedělá pro peníze, ale pro lidstvo.
Slovo produkt z úst Janky opakuje tolikrát až mám z toho husinu. Stačilo by říci videa, podcasty.
Velmi mi chybělo, že se Janka více nerozpovídala o podnikatelských úspěších i neúspěších předtím, než začala radit, jak být úspěšný. Dělá to na mne dojem, že je to celé zatočené v takovém kruhu – od začátku radila jak být úspěšný a byla v tom neúspěšná, až se díky vytrvalosti a vychytání marketingu probojovala k úspěchu v poli radění jak být úspěšný.
Závěr
Od Janky bych si objednal brand marketing, ale ne koučink :)
Odpovědět »
diana
Před 3 roky
super podcast, tak mně se to líbilo celé, pouštím si teď podruhé. Možná je to tím, že Janka je moje věková kategorie a to, že jsem shlédla komplet její videa na YT (na placeném semináři jsem zatím nebyla, ani nekoupila jakýkoliv placený produkt) mne donutilo se nad sebou zamyslet, proč zůstávám v dobře placeném zaměstnání, které mne denně ubíjí, chodím domů úplně vyšťavená, pracuji s lidma, kteří jsou nasraní na celý svět…atd…apod.,
…….vlastně je mým vzorem…., btw a pokud vím, před tím než byla volnonožcem, pracovala léta ve farm.korporátu…a pak začala podnikat…njn…, každopádně je mým vzorem a držím jí palce a děkuju!
Odpovědět »
Michal
Před 3 roky
Dobrý den Diano, měl jsem to podobně jak píšete, o jakém oboru podnikání uvažujete?
Odpovědět »