Inzerce

David Šiška (MITON): Jak se vyrovnat se špatnou situací a proč nežít ve lži?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

David Šiška není kouč, terapeut ani psycholog. Je zkušený podnikatel, který si prošel krachem svého prvního startupu, poté vedl Bonami.cz a dnes pracuje v MITONu. Jeho život a kariéru ale poznamenala ještě jedna věc – nádor na mozku.

Inzerce

Myslím si, že právě v současné situaci, kdy Českem zmítá pandemie koronaviru a mnoho z nás se dostává do nepříjemných pracovních situací, je vhodné si připomenout, že v životě jsou i mnohem důležitější věci a že je nutné si pokládat ty správné otázky. Proto bych vám chtěl odvyprávět Davidův příběh a inspirovat vás v tom, jak zvládat těžká období, jak se popasovat se strachem a proč nežít ve lži.

Rozhovor najdete i jako podcast.

Další rozhovory o koronavirové krizi:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

ladislav-vesely-web

Ladislav Veselý (Slevomat): Řízení firmy v krizi, komunikace se zaměstnanci, situace na trhu

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek (Socialsharks): Krize v digitálních agenturách, krizové plány, budoucnost trhu

Právě vyšlo

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)