Inzerce

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Dneska pro vás mám velmi statečnou ženu. Je jí Kateřina Hanušová, která společně s manželem založila firmu a e-shop NaSvačinu.cz. Tehdy od tohoto podnikání nepožadovali, aby vydělávalo moc peněz. To se ale změnilo poté, co Kateřiny manžel umřel a e-shop se pro ni a její 3 děti stal jediným zdrojem obživy.

Věřím, že se tento rozhovor bude poslouchat i za řadu let. V době jeho natáčení ale naše země a vlastně i celý svět prochází pandemií koronaviru a související ekonomickou i společenskou krizí. Mnoho lidí je na tom špatně, ať už z pracovních nebo osobních či dokonce zdravotních důvodů. A já věřím, že tento rozhovor může být inspirací, jak velmi těžké období zvládnout a jak ze sebe dostat možná ještě víc, než si myslíme, že dokážeme.

Kromě toho se také dozvíte, jak tvorba e-shopu probíhala, podle čeho se rozhodnout, co na e-shopu prodávat, jak i bez velkých finančních investic zvýšit jeho obrat a jak přemýšlet nad zviditelněním e-shopu.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o e-commerce.

Učte se od zkušených e-shopařů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů