Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak zvýšit obrat e-shopu

Hledáte způsob, jak zvýšit obrat vašeho e-shopu? Na této stránce jsme pro vás připravili několik tipů, jak toho můžete dosáhnout. Vyzpovídali jsme pro vás zakladatele e-shopů a odborníky na e-commerce, kteří se s vámi podělili o zkušenosti s tvorbou e-shopu a zvyšováním prodeje e-shopu.

E-shopy nejčastěji rostou díky investicím do svého marketingu, expanzi do zahraničí, rozšiřování sortimentu nebo třeba koupením konkurence. Poslechněte si vybrané rozhovory. Všechny najdete v rubrice E-shopy.

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 2 roky

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Jaké chyby dělají začínající e-shopy v designu svých stránek? A jak mohou až zdvojnásobit své tržby? Poslechněte si rozhovor se specialistou na tvorbu e-shopů.

Před 2 roky

Inzerce

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

Jak správně nastavit vyhledávání na e-shopu? Na ukázce inSPORTline uvidíte, jak se kvalita vyhledávání může lišit a jaký to může mít dopad na obrat e-shopu.

Před 3 roky

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Chtěl se odlišit od konkurence a vybudovat nový zdroj příjmu. Tak založil YouTube kanál, který má dnes desítky milionů zhlédnutí. To je HuráMobil Petra Hudce.

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Expanze do zahraničí nemusí být složitá. Poslechněte si, jak ji krok za krokem dělá e-shop BazarovéRegály.cz, který už dnes úspěšně působí v několika zemích.

Před 3 roky

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

Inspirujte se e-shopem, který pro své zákazníky připravil širokou nabídku služeb a výhod. Díky tomu se výrazně odlišuje od konkurence a vydělává více peněz.

Před 3 roky

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 3 roky

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 3 roky

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Zkušenosti českých e-shopů a tipy, jak zvýšit obrat e-shopu. Poslechněte si zakladatele e-shopů a odborníky na e-commerce a vyšte prodeje vašeho e-shopu.

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Inzerce