Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Co prodávat na e-shopu?

Přemýšlíte, co prodávat na e-shopu? Pokud řešíte, jak otevřít internetový obchod a co na něm prodávat, doporučujeme vám začít tvorbou byznys plánu, analýzou konkurence a strategií, se kterou chcete na internetu prodávat.

Nevíte, jak na to? Poslechněte si, jak začínali jiní zakladatelé e-shopů:

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 5 měsíců

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

Může e-shop fungovat na dropshippingu? Jaké to má výhody a na co si dát pozor? Poslechněte si příběh konkrétního českého e-shopu, která na dropshippingu funguje.

Před 1 rokem

Inzerce

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

E-shop pro ni byl jen koníčkem. Po smrti manžela se ale stal hlavním zdrojem obživy pro ni i její 3 děti. Jak ho rozjela a co jí pomohlo překonat těžké období?

Před 1 rokem

pavel-milan-cerny-web

Pavel Milan Černý: Budování Econea.cz, vyhoření v podnikání, založení nové firmy

Pavel Milan Černý byl ztělesněním materiálního úspěchu. Bral pořádný balík každý měsíc, jezdil drahým autem a vedl vlastní tým lidí. Pak vyhořel a svůj život kompletně zrestartoval. Dnes vede firmu Econea.cz, na které prodává produkty pro ty, kterým na sobě…

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste. E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i…

Před 3 roky

jan-klokocnik-web

Jan Klokočník (BE SOCKCESSFUL): Rozjezd nového e-shopu, podnikání při zaměstnání, vlastní výroba a dodavatelé

Jan Klokočník se rozhodl založit vlastní e-shop. Společně se svým šéfem z práce se domluvil, že spolu na tvorbě e-shopu budou spolupracovat. A tak na doméně sock.cz vznikl e-shop BE SOCKCESSFUL, který prodává designové ponožky. S Janem jsme si povídali…

Před 4 roky

blanka-smolcakova-web

Blanka Smolčáková (Collars.cz): Zakládání e-shopu, výroba vlastního produktu, nápad na podnikání

Přinášíme další rozhovor zejména pro ty, co začínají s podnikáním na internetu. Naším hostem je tentokrát Blanka Smolčáková, která společně s manželem rozjela výrobu ručně šitých motýlku pro psy a internetový obchod, přes který je prodává. Sledují nás tisíce lidí,…

Před 4 roky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Jak a proč si vytvořit byznys plán?

Michal Koubek zastupuje IdeaSupport – partu lidí, kteří ostatním pomáhají s rozjezdem podnikání. Zaměřují se především na začínající nebo méně úspěšné podnikatele a vytváří pro ně byznys plány jejich projektů. V rozhovoru jsme si povídali, proč má smysl si takový…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Inzerce