Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Nikol Dufková (Story TLRS): Jak zvládnout onboarding nových zaměstnanců?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Většina firem dneska hledá nové zaměstnance. Některé je hledají i velmi urgentně. Často při tom zapomínají na to, že přivést nového člověka není jen o podpisu smlouvy a vyhrazení jednoho pracovního stolu se židlí, ale o mnoha dalších aspektech, které efektivitu jeho práce a jeho spokojenost ovlivňují.

Říká se tomu onboarding – proces, jak nové zaměstnance co nejlépe začlenit do kolektivu firmy tak, aby byl pro ni byl efektivní a aby byl se svou novou prací spokojen. Není to snadná práce a může se toho při tom hodně pokazit.

Některé firmy navíc onboarding podceňují úplně, což má za následek třeba to, že jsou jejich zaměstnanci nespokojení, při první příležitost odejdou pracovat pro konkurenci a jejich výsledky nejsou takové, jaké by mohly být.

Stále více firem si ale důležitost správného onboardingu uvědomuje a začíná mu věnovat co nejvíce pozornosti. Nikol Dufková je HR manažerkou v digitální agentuře Story TLRS, která se pohybuje v oboru, ve kterém je volných pracovních sil velmi málo. Právě proto se snaží onboarding nových posil nepodceňovat a může se o svoje zkušenosti podělit.

Inzerce

TIP: Jak ve Story TLRS budují management firmy?

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč firmy onboarding podceňují a co to má za následky?
  • Jak vypadá onboarding ve Story TLRS?
  • Co je základem úspěšného onboardingu nového zaměstnance?
  • Jaké dělají firmy v rámci onboardingu nejčastěji chyby?
  • Jak řešit mezilidské spory v týmu a kdy do nich jako zaměstnavatel zasáhnout?
  • Jak moc ovlivňuje prezentace firmy její šance na trhu práce?
  • Jak udělat teambuildingové aktivity tak, aby fungovaly?

Lidé jsou to nejdůležitější, co firmy mají. Nepodceňujte je:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Rosta

Před 7 roky

Vypada jak by ji bylo 15 :)

Odpovědět »

Jiri

Před 7 roky

to se nedá poslouchat samé eee aaa mmmm

Odpovědět »

Alan

Před 6 roky

Ach ti mileniáni, …ejč ár, mýting, onbording, brífink. Jsme ještě v Čechách?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)