Inzerce

Nikol Dufková (Story TLRS): Jak zvládnout onboarding nových zaměstnanců?

Většina firem dneska hledá nové zaměstnance. Některé je hledají i velmi urgentně. Často při tom zapomínají na to, že přivést nového člověka není jen o podpisu smlouvy a vyhrazení jednoho pracovního stolu se židlí, ale o mnoha dalších aspektech, které efektivitu jeho práce a jeho spokojenost ovlivňují.

Inzerce

Říká se tomu onboarding – proces, jak nové zaměstnance co nejlépe začlenit do kolektivu firmy tak, aby byl pro ni byl efektivní a aby byl se svou novou prací spokojen. Není to snadná práce a může se toho při tom hodně pokazit.

Některé firmy navíc onboarding podceňují úplně, což má za následek třeba to, že jsou jejich zaměstnanci nespokojení, při první příležitost odejdou pracovat pro konkurenci a jejich výsledky nejsou takové, jaké by mohly být.

Stále více firem si ale důležitost správného onboardingu uvědomuje a začíná mu věnovat co nejvíce pozornosti. Nikol Dufková je HR manažerkou v digitální agentuře Story TLRS, která se pohybuje v oboru, ve kterém je volných pracovních sil velmi málo. Právě proto se snaží onboarding nových posil nepodceňovat a může se o svoje zkušenosti podělit.

TIP: Jak ve Story TLRS budují management firmy?

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč firmy onboarding podceňují a co to má za následky?
  • Jak vypadá onboarding ve Story TLRS?
  • Co je základem úspěšného onboardingu nového zaměstnance?
  • Jaké dělají firmy v rámci onboardingu nejčastěji chyby?
  • Jak řešit mezilidské spory v týmu a kdy do nich jako zaměstnavatel zasáhnout?
  • Jak moc ovlivňuje prezentace firmy její šance na trhu práce?
  • Jak udělat teambuildingové aktivity tak, aby fungovaly?

Lidé jsou to nejdůležitější, co firmy mají. Nepodceňujte je:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Rosta

Před 4 roky

Vypada jak by ji bylo 15 :)

Odpovědět »

Jiri

Před 4 roky

to se nedá poslouchat samé eee aaa mmmm

Odpovědět »

Alan

Před 3 roky

Ach ti mileniáni, …ejč ár, mýting, onbording, brífink. Jsme ještě v Čechách?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně