Inzerce

Inzerce

Nikol Dufková (Story TLRS): Jak zvládnout onboarding nových zaměstnanců?

Většina firem dneska hledá nové zaměstnance. Některé je hledají i velmi urgentně. Často při tom zapomínají na to, že přivést nového člověka není jen o podpisu smlouvy a vyhrazení jednoho pracovního stolu se židlí, ale o mnoha dalších aspektech, které efektivitu jeho práce a jeho spokojenost ovlivňují.

Říká se tomu onboarding – proces, jak nové zaměstnance co nejlépe začlenit do kolektivu firmy tak, aby byl pro ni byl efektivní a aby byl se svou novou prací spokojen. Není to snadná práce a může se toho při tom hodně pokazit.

Některé firmy navíc onboarding podceňují úplně, což má za následek třeba to, že jsou jejich zaměstnanci nespokojení, při první příležitost odejdou pracovat pro konkurenci a jejich výsledky nejsou takové, jaké by mohly být.

Stále více firem si ale důležitost správného onboardingu uvědomuje a začíná mu věnovat co nejvíce pozornosti. Nikol Dufková je HR manažerkou v digitální agentuře Story TLRS, která se pohybuje v oboru, ve kterém je volných pracovních sil velmi málo. Právě proto se snaží onboarding nových posil nepodceňovat a může se o svoje zkušenosti podělit.

TIP: Jak ve Story TLRS budují management firmy?

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč firmy onboarding podceňují a co to má za následky?
  • Jak vypadá onboarding ve Story TLRS?
  • Co je základem úspěšného onboardingu nového zaměstnance?
  • Jaké dělají firmy v rámci onboardingu nejčastěji chyby?
  • Jak řešit mezilidské spory v týmu a kdy do nich jako zaměstnavatel zasáhnout?
  • Jak moc ovlivňuje prezentace firmy její šance na trhu práce?
  • Jak udělat teambuildingové aktivity tak, aby fungovaly?

Lidé jsou to nejdůležitější, co firmy mají. Nepodceňujte je:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

pavel-kotas-web

Pavel Kotas (Previo.cz): Vývoj více produktů naráz, boj s konkurencí, procesy ve firmě

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Rosta

Před 3 roky

Vypada jak by ji bylo 15 :)

Odpovědět »

Jiri

Před 3 roky

to se nedá poslouchat samé eee aaa mmmm

Odpovědět »

Alan

Před 2 roky

Ach ti mileniáni, …ejč ár, mýting, onbording, brífink. Jsme ještě v Čechách?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

SEO audit

Základní SEO analýza v kostce: Jak je na tom váš web?

david-binovec-web

David Biňovec (Automattic): Jak se vyvíjí a používá WordPress?

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

Inzerce