Inzerce

Barbora Kuklová (Cleevio): Spousta vývojářů už nehledá velké firmy. Nedaří se jim tam prosadit

Nového vývojáře webových stránek nebo mobilních aplikací dnes hledá snad každá firma, která působí na internetu. Často je ale jejich hledání marné, což brzdí firemní rozvoj a vývoj nových produktů. Jak to změnit?

Inzerce

Barbora Kuklová přes 2 roky působí ve vývojářském studiu Cleevio, které stojí například za aplikacemi Spendee, Gamee nebo Angee. Má na starosti především hledání nových vývojářů, jejich nábor, vstupní pohovory a jejich motivaci.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak nové vývojáře najít, čím je zaujmout, jak konkurovat firmám, které dokáží nabídnout lepší platové podmínky, a kam až budou muset firmy do budoucna při hledání a motivaci nových vývojářů ustoupit.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak může malá firma při hledání vývojářů porazit ty velké?
  • Co je dnes pro vývojáře při výběru zaměstnání nejdůležitější?
  • Jak nové vývojáře oslovit a zaujmout je vaší nabídkou?
  • Proč už dnes nefungují šablonovité zprávy, které firmy rozesílají vývojářům hromadně?
  • Proč hned v první zprávě vývojáři nenabízet práci a co psát do inzerátů na internetu?
  • Jak moc uspokojit potřeby vývojářů a nakolik jim vyjít vstříc v jejich požadavcích?
  • Jak přemýšlet nad pracovním prostředím ve vaší firmě?

V hledání vám pomohou i zkušenosti dalších odborníků:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Petr

Před 4 roky

Video nejde spustit… Password required

Odpovědět »

Daniel Schmidt

Před 4 roky

Proč mě zvou na kafe vždy jen staré a škaredé PR?

Odpovědět »

Martin

Před 3 roky

A nebo dokonce muži… :-D

Odpovědět »

Adam Gajdečka

Před 4 roky

Musím říct, že tento rozhovor byl pro mě nejzajímavější co jsem letos na MP viděl. Díky Jirko

Odpovědět »

Jakub

Před 3 roky

Tak kluci z Cleevia, řekněte si o příplatek :D

Odpovědět »

kofola

Před 3 roky

„vyvojar komunikujuci so zakaznikom“ sen kazdeho vyvojara :)
rovnako ako praca pre agenturu, kde sa tlaci na cas bez ohladu na kvalitu. nech slecna alebo cele PR rozprava co chce, v kazdej agenture to funguje rovnako.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář