Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Barbora Kuklová (Cleevio): Spousta vývojářů už nehledá velké firmy. Nedaří se jim tam prosadit

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Nového vývojáře webových stránek nebo mobilních aplikací dnes hledá snad každá firma, která působí na internetu. Často je ale jejich hledání marné, což brzdí firemní rozvoj a vývoj nových produktů. Jak to změnit?

Barbora Kuklová přes 2 roky působí ve vývojářském studiu Cleevio, které stojí například za aplikacemi Spendee, Gamee nebo Angee. Má na starosti především hledání nových vývojářů, jejich nábor, vstupní pohovory a jejich motivaci.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak nové vývojáře najít, čím je zaujmout, jak konkurovat firmám, které dokáží nabídnout lepší platové podmínky, a kam až budou muset firmy do budoucna při hledání a motivaci nových vývojářů ustoupit.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak může malá firma při hledání vývojářů porazit ty velké?
  • Co je dnes pro vývojáře při výběru zaměstnání nejdůležitější?
  • Jak nové vývojáře oslovit a zaujmout je vaší nabídkou?
  • Proč už dnes nefungují šablonovité zprávy, které firmy rozesílají vývojářům hromadně?
  • Proč hned v první zprávě vývojáři nenabízet práci a co psát do inzerátů na internetu?
  • Jak moc uspokojit potřeby vývojářů a nakolik jim vyjít vstříc v jejich požadavcích?
  • Jak přemýšlet nad pracovním prostředím ve vaší firmě?

V hledání vám pomohou i zkušenosti dalších odborníků:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Petr

Před 7 roky

Video nejde spustit… Password required

Odpovědět »

Daniel Schmidt

Před 7 roky

Proč mě zvou na kafe vždy jen staré a škaredé PR?

Odpovědět »

Martin

Před 7 roky

A nebo dokonce muži… :-D

Odpovědět »

Adam Gajdečka

Před 7 roky

Musím říct, že tento rozhovor byl pro mě nejzajímavější co jsem letos na MP viděl. Díky Jirko

Odpovědět »

Jakub

Před 7 roky

Tak kluci z Cleevia, řekněte si o příplatek :D

Odpovědět »

kofola

Před 7 roky

„vyvojar komunikujuci so zakaznikom“ sen kazdeho vyvojara :)
rovnako ako praca pre agenturu, kde sa tlaci na cas bez ohladu na kvalitu. nech slecna alebo cele PR rozprava co chce, v kazdej agenture to funguje rovnako.

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký