Inzerce

Inzerce

VIDEO: Světlana Tioková (Y Soft): Firemní hodnoty a práce se zaměstnanci

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Firma Y Soft si na svoje stránky napsala 6 základních hodnot, kterými se řídí. A mě zajímalo, zda má něco takového smysl a jak vůbec probíhá vštěpování firemních hodnot do zaměstnanecké kultury.

Inzerce

Naše studio navštívila HR manažerka Y Softu Světlana Tioková. Ptal jsem se jí, proč zvolili zrovna tyto hodnoty, jak s nimi pracují a co dělají pro to, aby zaměstnanci bojovali za společný cíl a snažili se ho dosáhnout.

Nakonec se mi povedlo odhalit celý proces náboru nových zaměstnanců Y Softu (dnes jich mají kolem 280) a jejich hodnotící systém. Zjistil jsem například, že zaměstnanci Y Softu jsou rozděleni do 6 kalibračních skupin, v rámci nichž nadřízení hodnotí, jak jednotliví zaměstnanci odpovídají firemním hodnotám, a ty nejlepší dávají za vzor ostatním.

Jenomže něco takového může přinést i spoustu negativních důsledků. Napadlo mě třeba soutěžní prostředí, donášení mezi zaměstnanci na sebe navzájem a mnoho dalšího. A tak jsme to se Světlanou rozebrali detailněji.

Co se například dozvíte:

  • Na co byste se při pohovoru s novým zaměstnancem měli zaměřit?
  • Lze zjistit, jak se ve skutečnosti zaměstnanec choval v předchozím zaměstnání?
  • Jak ověřit, zda se zaměstnanec řídí firemními hodnotami?
  • Jak své zaměstnance hodnotit?
  • Jak místo soutěžního prostředí budovat to přátelské?
  • Jak zaměstnance motivovat k tomu, aby bojovali za firemní cíl?
  • Kolik % zaměstnanců jde skutečně za firemním cílem a kolik za penězi?
  • Jak neztratit nadšení nových zaměstnanců a nechat ho naopak růst?
  • Co se zaměstnanci, kteří už se nedokážou dál rozvíjet?
  • Co nejvíce motivuje zaměstnance k růstu?
  • A jak to všechno zvládnout, když se z malé firmy rychle stává velká?
Světlana Tioková
Světlana Tioková v iParťákově.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Nejoblíbenější

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků