Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Světlana Tioková (Y Soft): Firemní hodnoty a práce se zaměstnanci

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Firma Y Soft si na svoje stránky napsala 6 základních hodnot, kterými se řídí. A mě zajímalo, zda má něco takového smysl a jak vůbec probíhá vštěpování firemních hodnot do zaměstnanecké kultury.

Inzerce

Naše studio navštívila HR manažerka Y Softu Světlana Tioková. Ptal jsem se jí, proč zvolili zrovna tyto hodnoty, jak s nimi pracují a co dělají pro to, aby zaměstnanci bojovali za společný cíl a snažili se ho dosáhnout.

Nakonec se mi povedlo odhalit celý proces náboru nových zaměstnanců Y Softu (dnes jich mají kolem 280) a jejich hodnotící systém. Zjistil jsem například, že zaměstnanci Y Softu jsou rozděleni do 6 kalibračních skupin, v rámci nichž nadřízení hodnotí, jak jednotliví zaměstnanci odpovídají firemním hodnotám, a ty nejlepší dávají za vzor ostatním.

Jenomže něco takového může přinést i spoustu negativních důsledků. Napadlo mě třeba soutěžní prostředí, donášení mezi zaměstnanci na sebe navzájem a mnoho dalšího. A tak jsme to se Světlanou rozebrali detailněji.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se například dozvíte:

  • Na co byste se při pohovoru s novým zaměstnancem měli zaměřit?
  • Lze zjistit, jak se ve skutečnosti zaměstnanec choval v předchozím zaměstnání?
  • Jak ověřit, zda se zaměstnanec řídí firemními hodnotami?
  • Jak své zaměstnance hodnotit?
  • Jak místo soutěžního prostředí budovat to přátelské?
  • Jak zaměstnance motivovat k tomu, aby bojovali za firemní cíl?
  • Kolik % zaměstnanců jde skutečně za firemním cílem a kolik za penězi?
  • Jak neztratit nadšení nových zaměstnanců a nechat ho naopak růst?
  • Co se zaměstnanci, kteří už se nedokážou dál rozvíjet?
  • Co nejvíce motivuje zaměstnance k růstu?
  • A jak to všechno zvládnout, když se z malé firmy rychle stává velká?
Světlana Tioková
Světlana Tioková v iParťákově.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Inzerce