Inzerce

Inzerce

VIDEO: Světlana Tioková (Y Soft): Firemní hodnoty a práce se zaměstnanci

Firma Y Soft si na svoje stránky napsala 6 základních hodnot, kterými se řídí. A mě zajímalo, zda má něco takového smysl a jak vůbec probíhá vštěpování firemních hodnot do zaměstnanecké kultury.

Naše studio navštívila HR manažerka Y Softu Světlana Tioková. Ptal jsem se jí, proč zvolili zrovna tyto hodnoty, jak s nimi pracují a co dělají pro to, aby zaměstnanci bojovali za společný cíl a snažili se ho dosáhnout.

Nakonec se mi povedlo odhalit celý proces náboru nových zaměstnanců Y Softu (dnes jich mají kolem 280) a jejich hodnotící systém. Zjistil jsem například, že zaměstnanci Y Softu jsou rozděleni do 6 kalibračních skupin, v rámci nichž nadřízení hodnotí, jak jednotliví zaměstnanci odpovídají firemním hodnotám, a ty nejlepší dávají za vzor ostatním.

Jenomže něco takového může přinést i spoustu negativních důsledků. Napadlo mě třeba soutěžní prostředí, donášení mezi zaměstnanci na sebe navzájem a mnoho dalšího. A tak jsme to se Světlanou rozebrali detailněji.

Co se například dozvíte:

  • Na co byste se při pohovoru s novým zaměstnancem měli zaměřit?
  • Lze zjistit, jak se ve skutečnosti zaměstnanec choval v předchozím zaměstnání?
  • Jak ověřit, zda se zaměstnanec řídí firemními hodnotami?
  • Jak své zaměstnance hodnotit?
  • Jak místo soutěžního prostředí budovat to přátelské?
  • Jak zaměstnance motivovat k tomu, aby bojovali za firemní cíl?
  • Kolik % zaměstnanců jde skutečně za firemním cílem a kolik za penězi?
  • Jak neztratit nadšení nových zaměstnanců a nechat ho naopak růst?
  • Co se zaměstnanci, kteří už se nedokážou dál rozvíjet?
  • Co nejvíce motivuje zaměstnance k růstu?
  • A jak to všechno zvládnout, když se z malé firmy rychle stává velká?
Světlana Tioková
Světlana Tioková v iParťákově.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Právě vyšlo

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

michalkrutis-web

Michal Krutiš: Trendy v online marketingu pro rok 2017

endis-wagnerova-web

VIDEO: Endis Wágnerová: Jak se pořádá Plzeňský Barcamp?

jan-tichy-web

Jak se správně vyfotit na web, do životopisu a na sociální sítě?

Inzerce