Inzerce

Inzerce

Martin Máša (Hnutí Duha): Pomohli jsme vyhrát přírodě. Zapojilo se 55 tisíc lidí

Martin Máša z Hnutí Duha přišel vyprávět o tom, jak se v Česku mění zákony a jak se k tomu realizuje kampaň, do které se zapojilo až 55 tisíc lidí. Díky nim se povedlo ochránit české národní parky a dát šanci přírodě alespoň jednou vyhrát nad člověkem.

V mých rozhovorech se snažím dávat prostor nejen podnikatelům a marketérům, ale i lidem, kteří působí především v neziskovém sektoru. V rámci série rozhovorů o dobru Dobrovory jste si mohli poslechnout třeba Šimona Pánka z Člověka v tísniPetera Porubského z Linky bezpečíKateřinu Wich z Radosti dětem nebo Janu Pěchovou z SOS dětské vesničky.

V tomto rozhovoru se dozvíte o tom, jak tým ekologů ovlivní, když jimi podporovaný zákon vetuje prezident, když Miloš Zeman Hnutí Duha zmíní v Poslanecké sněmovně a když jejich snahu podpoří až 55 tisíc lidí.

Právě to se totiž Hnutí Duha povedlo. V rámci kampaně Zachraňme národní parky během 3 týdnů dokázali zabránit tomu, aby Parlamentem prošel zákon, který by umožnil v národních parcích novou výstavbu nebo těžbu dřeva.

Naopak se jim povedlo přispět k prosazení zákona, který národní parky více chrání a otevírá je veřejnosti. Prezident zákon vetoval, ale v druhém kole byl sám přehlasován, takže zákon nakonec prošel.

Jak taková kampaň probíhá, jaké nástroje k tomu Hnutí Duha použilo a jak získalo podporu takového množství lidí? O tom a přírodě samotné mluvil Martin Máša v tomto rozhovoru.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak celá kampaň probíhala?
  • Jak pracuje Hnutí Duha a jak připravuje svoje projekty?
  • Jak se povedlo do kampaně zapojit 55 tisíc lidí?
  • Jak Hnutí Duha s těmito lidmi komunikovalo a jak je využilo?
  • Jak se v Česku mění zákony a proč se tak důležitý zákon projednával 20 let?
  • Proč je důležité chránit českou přírodu a proč ještě ani zdaleka není hotovo?

Podívejte se, jaké posily Hnutí Duha hledá do svého týmu. Momentálně potřebuje pomoci také s online marketingem – se sociálními sítěmi a s budováním komunity na internetu. Pokud chcete pomoci i vy, kontaktujte rovnou Martina Mášu (martin.masa@hnutiduha.cz). Nebo Hnutí Duha podpořte finančně.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jana-najbrtova-web

Jana Najbrtová: Budování projektu Seniorem s radostí, získávání sponzorů, práce se seniory

libor-winkler-web

Libor Winkler: Budování byznysu, filantropie, tipy pro neziskovky

david-ondracka-web

David Ondráčka: O Transparency International, boji s korupcí i zákulisí politiky

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

filip-major-web

Filip Major (BUSYMAN.cz): Investoři v Česku, jejich požadavky a odvaha, tipy pro startupisty

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

ondrej-klega

VIDEO: Ondřej Klega: E-shopy si musí najít konkurenční výhodu. Jak?

Inzerce