Inzerce

Inzerce

Jana Pěchová: SOS dětské vesničky v roce 2016 pomohly 1264 dětem

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jana Pěchová pracuje pro nevládní neziskovou organizaci SOS dětské vesničky, která pomáhá ohroženým dětem a která je součástí respektované mezinárodní organizace SOS Children’s Villages International, která celosvětově zastřešuje činnost jednotlivých národních sdružení a působí ve 134 zemích světa. V České republice působí SOS dětské vesničky od roku 1969 a jen v roce 2016 pomohly 1264 dětem.

Inzerce

Komu a jak SOS dětské vesničky pomáhají?

  • Podpora pěstounské péče – SOS přístav: Komplexní servis pěstounským rodinám starajícím se o opuštěné či ohrožené děti.
  • Krizová pomoc – SOS sluníčko: Okamžitá krizová pomoc zneužívaným, týraným a zanedbávaným dětem nebo dětem, o které se nemohou jejich rodiny na přechodnou dobu postarat.
  • Preventivní péče – SOS kompas & SOS kajuta: Preventivní odborná péče poskytovaná rodinám v nouzi ohroženým odebráním dítěte.
  • Následná péče – SOS kotva: Dům na půl cesty – pomoc mladým lidem z pěstounských rodin při vstupu do samostatného života.

Jak můžete pomoci vy?

Pomoci můžete teď hned i vy. Stát vás to navíc nemusí ani korunu, jen trochu vašeho času. SOS dětské vesničky potřebují pomoct s jejich online marketingem, především se sociálními sítěmi a s e-mailingem.

Také potřebují nové webové stránky. Pokud hledáte zajímavou referenci nebo chcete jen udělat dobrý skutek, můžete jim s nimi pomoci.

Provozují i vlastní e-shop, ale moc se na něm nenakupuje. Určitě by jim pomohla konzultace, jak z e-shopu vytěžit více, jak zlepšit jeho UX a jak udělat svoje produkty atraktivnější. Pokud chcete, můžete některý z produktů nabídnout i na svém e-shopu nebo společně s SOS vesničkami vytvořit předmět vlastní.

To ale není všechno. SOS dětské vesničky hledají i někoho, kdo jim pomůže s psaním textů, s jazykovými korekturami a s překladem. Pomoc potřebují i od fotografů a tvůrců videí.

Pokud chcete přispět finančně, můžete tak učinit příspěvkem do veřejné sbírky účtu 211 757 409 / 0300 či na této stránce.

Kontakt na Janu:

Janu Pěchovou můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 775 720 253 nebo na e-mailu jana.pechova@sos-vesnicky.cz. Díky, že jí pomůžete!

Jak vesničky vypadají?

FOTO:CNCenter-David Malík
FOTO:CNCenter-David Malík
sos-detske-vesnicky-2
Zdroj fotek: Archiv Jany Pěchové, SOS dětské vesničky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jana-najbrtova-web

Jana Najbrtová: Budování projektu Seniorem s radostí, získávání sponzorů, práce se seniory

libor-winkler-web

Libor Winkler: Budování byznysu, filantropie, tipy pro neziskovky

david-ondracka-web

David Ondráčka: O Transparency International, boji s korupcí i zákulisí politiky

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek