Inzerce

Inzerce

Peter Porubský (Linka bezpečí): Denně přijmeme až 500 hovorů. Nejčastěji od 14letých dívek

Je tu další rozhovor ze série Dobrovorů – rozhovorů o dobročinných projektech a neziskových organizacích. Tentokrát je hostem Peter Porubský, vedoucí Linky bezpečí, která je určena dětem a mládeži do 26 let věku.

Ti na ni mohou volat (případně psát na e-mail nebo na chat) v případě, kdy si potřebují s někým promluvit o situaci, ve které se zrovna nachází. Může jít třeba o to, že dostali ve škole pětku z matematiky nebo že se pohádali s rodiči. Linka bezpečí řeší ale i případy domácího násilí, sexuálního zneužívání a dalších velmi závažných situací.

„V jednu chvíli můžeme vést až 7 hovorů na telefonu. Za jeden jediný den přijmeme až 500 hovorů. Nejčastěji nám volají dívky ve věku 14 let,“ říká v rozhovoru Peter Porubský a dodává, že „každý z nás má trošku jinou hranici na to, co už vnímá jako krizovou situaci“.

Linka je dostupná na telefonním čísle 116 111. Je bezplatná a anonymní. Není státním projektem, jak si hodně lidí myslí, ale nestátní neziskovou organizací. Nepomáhá jen dětem, ale i jejich rodičům v rámci Rodičovské linky.

Ukázka hovoru Linky bezpečí:


Líbí se vám myšlenka Linky bezpečí a chtěli byste pomoci? Pomůže jakákoliv finanční podpora (i stovka pomůže). Linka bezpečí také hledá odborníky, kteří by jí pomohli se strategií komunikace na Facebooku. Zaujmout děti v prostředí internetu je čím dál těžší, proto ocení jakékoliv konkrétní nápady nebo návrhy na komunikaci s dětmi. Napsat Peterovi můžete na e-mail p.porubsky@linkabezpeci.cz.

Co se dozvíte ve videorozhovoru?

  • Jak se řeší krizové situace po telefonu?
  • Proč ani v případě sexuálního oběžování Linka bezpečí nevolá ihned policii?
  • Jak probíhají školení těch, kterým se dovoláte po vytočení čísla 116 111?
  • Kdo na Linku bezpečí nejčastěji volá a jaké s ní řeší problémy?
  • Proč Linka bezpečí preferuje telefon a ne e-mail či chat, který rovněž nabízí?
  • Jak lze poznat, že si volající dělá z Linky bezpečí pouze legraci?
  • Proč chce někdo pracovat jako operátor Linky bezpečí? Co taková práce obnáší?
  • Jak řeší Linka bezpečí vlastní marketing?
  • Jaké se kolem ní objevují největší mýty a pověry?
  • Jak ji můžete podpořit i vy?

Poslechněte si další dobrovory:

Každý máme svoje tajemství.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jana-najbrtova-web

Jana Najbrtová: Budování projektu Seniorem s radostí, získávání sponzorů, práce se seniory

libor-winkler-web

Libor Winkler: Budování byznysu, filantropie, tipy pro neziskovky

david-ondracka-web

David Ondráčka: O Transparency International, boji s korupcí i zákulisí politiky

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jan-nachtigal-web

Jan Nachtigal: Tvorba webů v roce 1997, podnikání (nejen) na volné noze

tomas-bartek-web

Jak to udělat, aby vám lidé neodcházeli, i když nemáte HR oddělení?

petr-lesensky-web

Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

starik-udiv-web

7 chyb ve vašich textech, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

Inzerce