Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Peter Porubský (Linka bezpečí): Denně přijmeme až 500 hovorů. Nejčastěji od 14letých dívek

Řešíme špatné známky ve škole i sexuální zneužívání

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

DobrovorVideo

Je tu další rozhovor ze série Dobrovorů – rozhovorů o dobročinných projektech a neziskových organizacích. Tentokrát je hostem Peter Porubský, vedoucí Linky bezpečí, která je určena dětem a mládeži do 26 let věku.

Ti na ni mohou volat (případně psát na e-mail nebo na chat) v případě, kdy si potřebují s někým promluvit o situaci, ve které se zrovna nachází. Může jít třeba o to, že dostali ve škole pětku z matematiky nebo že se pohádali s rodiči. Linka bezpečí řeší ale i případy domácího násilí, sexuálního zneužívání a dalších velmi závažných situací.

„V jednu chvíli můžeme vést až 7 hovorů na telefonu. Za jeden jediný den přijmeme až 500 hovorů. Nejčastěji nám volají dívky ve věku 14 let,“ říká v rozhovoru Peter Porubský a dodává, že „každý z nás má trošku jinou hranici na to, co už vnímá jako krizovou situaci“.

Linka je dostupná na telefonním čísle 116 111. Je bezplatná a anonymní. Není státním projektem, jak si hodně lidí myslí, ale nestátní neziskovou organizací. Nepomáhá jen dětem, ale i jejich rodičům v rámci Rodičovské linky.

Ukázka hovoru Linky bezpečí:


Líbí se vám myšlenka Linky bezpečí a chtěli byste pomoci? Pomůže jakákoliv finanční podpora (i stovka pomůže). Linka bezpečí také hledá odborníky, kteří by jí pomohli se strategií komunikace na Facebooku. Zaujmout děti v prostředí internetu je čím dál těžší, proto ocení jakékoliv konkrétní nápady nebo návrhy na komunikaci s dětmi. Napsat Peterovi můžete na e-mail p.porubsky@linkabezpeci.cz.

Co se dozvíte ve videorozhovoru?

  • Jak se řeší krizové situace po telefonu?
  • Proč ani v případě sexuálního oběžování Linka bezpečí nevolá ihned policii?
  • Jak probíhají školení těch, kterým se dovoláte po vytočení čísla 116 111?
  • Kdo na Linku bezpečí nejčastěji volá a jaké s ní řeší problémy?
  • Proč Linka bezpečí preferuje telefon a ne e-mail či chat, který rovněž nabízí?
  • Jak lze poznat, že si volající dělá z Linky bezpečí pouze legraci?
  • Proč chce někdo pracovat jako operátor Linky bezpečí? Co taková práce obnáší?
  • Jak řeší Linka bezpečí vlastní marketing?
  • Jaké se kolem ní objevují největší mýty a pověry?
  • Jak ji můžete podpořit i vy?

Poslechněte si další dobrovory:

Každý máme svoje tajemství.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu