Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Multi-level marketing: Co to je, v čem spočívá a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?

Kdybychom měli krátce charakterizovat smysl MLM, stačilo by říct, že je určen proto, aby šetřil peníze. Snaží se totiž vynaložit méně finančních prostředků na pro něj zbytečné záležitosti. Řekněme, že vyrobíte produkt za určitou cenu. Proto, aby se dostal ke spotřebiteli, jej musíte předat velkoobchodům, skladům, dopravcům… – Strana 59

Před 9 roky

Virální marketing: Lidé v roli protagonistů, jak to vlastně probíhá?

Pojem „virální marketing“ je stále používanější. Setkáváme se s ním na internet, v televizi, v odborných časopisech a podobně. Virální marketing je další z marketingových technik používaných nejen na internetu. Jejím cílem je jinými slovy donucení lidí k propagování obchodní značky, produktu. – Strana 59

Před 9 roky

Inzerce

Reklama: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Reklama je nezbytnou součástí vašeho podnikání. I když vytvoříte ten nejlepší produkt na světě a neřeknete o něm lidem, umřete hlady. Jak tedy začít propagovat vaší firmu? „Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.“ Henry…

Před 9 roky

Buzz marketing: Chcete si pošuškat o tom, v čem to vlastně spočívá?

Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu se nachází slovíčko „buzz“, což v překladu z angličtiny znamená „bzukot“. Jedná se o netradiční formu marketingu a je považován za jeden z nejúčinnějších způsobů propagace vůbec. – Strana 59

Před 9 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Píšete články a zajímáte se o práci? Jak o ni požádat a zaujmout?

Dnešní článek si dovolím napsat se špetkou zkušenosti, snad mi to odpustíte. Jelikož provozuji internetové magazíny, včetně tohoto, často hledám novém nové redaktory a pročítám se emaily s reakcemi na moje inzeráty. Myslím si, že v tomto ohledu mohu posoudit,…

Před 9 roky

5 rad pro začátečníky, jak napsat zajímavý a čtivý článek

Už se vám stalo, že jste napsali článek a považovali ho za vydařený, ale od čtenářů úspěch nesklidil? Do takových situací se autoři se svými články dostávají velmi často. Napsat kvalitní článek není lehké, existuje však mnoho rad, jak se posunout k dokonalosti… – Strana 59

Před 9 roky

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku