Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Výměna odkazů – vyplatí se, nebo nás naopak potrestá Google?

Jeden z nejjednodušších způsobů linkbuildingu, čili budování zpětných odkazů, je výměna odkazů. Jednoduše řečeno, jde o vzájemnou výměnu odkazů mezi webovými stránkami… – Strana 59

Před 9 roky

10 + 1 způsobů, jak získat zpětný odkaz na vaše webové stránky

Budování zpětných odkazů je velice důležitou součástí internetového marketingu vašich webových stránek. Je nutno mu věnovat dostatečnou pozornost a odkazy získávat co možná nejefektivněji a s rozmyslem. – Strana 59

Před 9 roky

Inzerce

GuestBlogging.cz: Další další možnost, jak prodávat a nakupovat svoje články na internetu

S Filipem Podstavcem jsme už publikovali jeden rozhovor, v němž nám představil svůj projekt PubCamp.cz. Já jsem však s Filipem velmi často v kontaktu a sledoval jsem jeho práci na novém projektu, který nese název GuestBlogging.cz. Rozhodl jsem se jej představit…

Před 9 roky

Michal Kubíček: SEO je velmi široké téma, ale většina se zabývá jen jeho základy

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o… – Strana 59

Před 9 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart… – Strana 59

Před 9 roky

Dejte si pozor na běžné způsoby klamání zákazníka a nenaleťte prodejců

Český zákon 634/1992 Sb. a evropské směrnice vymezují řadu nekalých a klamavých způsobů prodeje a propagace. V praxi to ale probíhá často naprosto jinak a neinformovaný zákazník často doplatí na svou neznalost. Podívejme se společně na nejčastější triky prodejců. Klamání…

Před 9 roky

PR článek: Co to je, co má obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy? – Strana 59

Před 10 roky

Multi-level marketing: Co to je, v čem spočívá a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?

Kdybychom měli krátce charakterizovat smysl MLM, stačilo by říct, že je určen proto, aby šetřil peníze. Snaží se totiž vynaložit méně finančních prostředků na pro něj zbytečné záležitosti. Řekněme, že vyrobíte produkt za určitou cenu. Proto, aby se dostal ke spotřebiteli, jej musíte předat velkoobchodům, skladům, dopravcům… – Strana 59

Před 10 roky

Virální marketing: Lidé v roli protagonistů, jak to vlastně probíhá?

Pojem „virální marketing“ je stále používanější. Setkáváme se s ním na internet, v televizi, v odborných časopisech a podobně. Virální marketing je další z marketingových technik používaných nejen na internetu. Jejím cílem je jinými slovy donucení lidí k propagování obchodní značky, produktu. – Strana 59

Před 10 roky

Reklama: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Reklama je nezbytnou součástí vašeho podnikání. I když vytvoříte ten nejlepší produkt na světě a neřeknete o něm lidem, umřete hlady. Jak tedy začít propagovat vaší firmu? „Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.“ Henry…

Před 10 roky

Buzz marketing: Chcete si pošuškat o tom, v čem to vlastně spočívá?

Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu se nachází slovíčko „buzz“, což v překladu z angličtiny znamená „bzukot“. Jedná se o netradiční formu marketingu a je považován za jeden z nejúčinnějších způsobů propagace vůbec. – Strana 59

Před 10 roky

Píšete články a zajímáte se o práci? Jak o ni požádat a zaujmout?

Dnešní článek si dovolím napsat se špetkou zkušenosti, snad mi to odpustíte. Jelikož provozuji internetové magazíny, včetně tohoto, často hledám novém nové redaktory a pročítám se emaily s reakcemi na moje inzeráty. Myslím si, že v tomto ohledu mohu posoudit,…

Před 10 roky

TOP obsah

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)