Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Jedním z největších témat ve světě startupů je to, jak zaujmout a získat investora. Tuto otázku jsem položil už mnoha hostům v mých rozhovorech, ale s odstupem času sleduji, že každý na ni odpovídá trochu jinak. Jak na to šel Jiří Diblík a jak naloží s penězi investora, jsme si povídali v tomto rozhovoru.

Inzerce

Jirka je mladý podnikatel, který začal ve velmi nízkém věku. Dnes je spoluzakladatelem a CEO digitální laboratoře Qusion, která nově získala investici 5 milionů korun od populární investorské skupiny Miton.

Zajímavé je, že investice není určena pro Qusion, ale pro jeden z jejích dceřiných projektů – aplikaci VOS.health. O to zajímavější to je i vzhledem k faktu, že investoři často nemají rádi, když se zakladatelé investovaného startupu věnují i něčemu jinému. Zajímalo mě proto, jak tuto překážku Jirka vyřešil a jak se chystá se získanou investicí naložit.

Náš rozhovor si můžete přehrát i jako podcast.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další tipy, jak získat investora:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lukas-krcil-web

Rozjezd startupu Hedepy a prodej psychoterapie on-line | Lukáš Krčil

Premium
horeni-roz-web

Ve 30 jsou milionáři. Jak byznys mění jejich život? | Libor Hoření a Jakub Rož

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
alex-ilyash-web

Pandemie mu zavřela firmu. Rozjel novou a prodává do celého světa | Alex Ilyash

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

lucie-zitterbartova-web

První rok po založení marketingové agentury | Lucie Zitterbartová (Lucky Citron)

Premium
dominik-gazdos-web

Jak roste on-line antikvariát Knihobot? | Dominik Gazdoš

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Inzerce